Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tällänen on.. melkein voin pahoin.

Vierailija
21.08.2018 |

Mies on ihan samanlainen kun minä. Samat arvot, ajatukset. Samoja elämäntapoja ja kiinnostuksen kohteita. Huumoria. Kun lopetan tänään lauseen voin jatkaa siitä huomemna. Tunne kuinka hän ajattelee minua. Yhden kerran sieluani viilaisi se tuntemus, se oli niin syvä, oikea ja aito. En usko yliluonnolliseen mutta miehen kanssa on sattunut outoja yhteensattumia liikaa. Olin surullinen yhtenä päivänä eräästä asiasta ja kun näin miehen hän alkoi heti puhumaan siitä asiasta.
Emme seurustele tai tapaile. Mies ei puhu tunteistaan minulle, enkä minä hänelle. Kun näemme se on kuin sähkövirtaa. Mutta kumpikin pakenee toista.
Melkein pelottaa se yhtenäisyyden tunne. Pelkään hulluksi tulemista. Telepatiaa ei välilämme ole koska ei ainakaan vastaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla syöpä?

Vierailija
2/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustautia on nyt liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan alkavaa kariesta. Joka toisella suomalaisella sellanen on.

Vierailija
4/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku persoonallisuushäiriö. Rajatilapersoonallisuus.

Vierailija
5/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi, minä täällä

Vierailija
6/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla syöpä?

Ei oo sitä. Kuulostaa kilpirauhasen vajaatoiminnalta.

Vierailija
7/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös hoitamaton kakkostyypin diabetes voi oireilla noin.

Vierailija
8/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan hourimiseksi!

Vierailija
9/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti tilanteeni on kamala. En toivo syöpiä tai muita tauteja mutta tähän verraten ajattelen että ne sentäs on järkeen käypiä.

Tämä ei. Toivoin saavani jotain tilanteeseni apua antavia vastauksia koska kavereille tai ystäville ei voi tästä puhua.

Vierailija
10/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tilanteeni on kamala. En toivo syöpiä tai muita tauteja mutta tähän verraten ajattelen että ne sentäs on järkeen käypiä.

Tämä ei. Toivoin saavani jotain tilanteeseni apua antavia vastauksia koska kavereille tai ystäville ei voi tästä puhua.

Jos menisit vaikka töihin, niin ei oo aikaa sekaviin ajatuksiin.

Vierailija
11/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitusta.

Samat arvot ja mielipiteet voi olla täyttä hölynpölyä tuossa vaiheessa. Narsistit varsinkin harrastaa tuota että tutustumisvaiheessa ottavat mallia uudesta tuttavuudestaan ja tekeytyvät "sielunkumppaniksi".

Vierailija
12/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menisit vaikka töihin, niin ei oo aikaa sekaviin ajatuksiin.

Työni alkaa vasta huomenna. Pomo se pitäisi seinähulluna jos menisin nyt ja selittäisin syyksi tuon.

Vierailija
13/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut vastaavanlaista telepatiaa. Tunnemme toistemme tunteita, ja näemme kuvia hetkistä jotka toinen näkee. Emme seurustele, olemme ystäviä. Elämäni hienoimpia kokemuksia. Lahja.

Vierailija
14/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut vastaavanlaista telepatiaa. Tunnemme toistemme tunteita, ja näemme kuvia hetkistä jotka toinen näkee. Emme seurustele, olemme ystäviä. Elämäni hienoimpia kokemuksia. Lahja.

Jatkan vielä, että ei tarvitse pelätä. Meillä oli heti alkuun tunne että on kuin peiliin katsoisi... olemme niin samanlaisia. Veimme sen pidemmälle. Jos esim olen surullinen, häneltä tulee viesti, että mikä on. Lähtötilanne oli sama kuin teillä. Joskus tunne on vahvempi, joskus heikompi, mutta side on pysynyt välillämme vuosikausia.

Vierailija
15/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusta.

Samat arvot ja mielipiteet voi olla täyttä hölynpölyä tuossa vaiheessa. Narsistit varsinkin harrastaa tuota että tutustumisvaiheessa ottavat mallia uudesta tuttavuudestaan ja tekeytyvät "sielunkumppaniksi".

Kieltämättä hänessä on narsistin piirteitä kuten minussakin. Mutta se että pidämme samoista mauista, musiikista, elämäntavasta, olemme kokeneet identtisiä asioita jne. Ja että vaistoamme toisiamme. Ei hän nyt sitä kaikkea ole voinut järjestää vain sielunkumppanuuden takia varsinkaan kun hän ei mitenkään le tehnyt aloitteita.

Vierailija
16/16 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, että ei tarvitse pelätä. Meillä oli heti alkuun tunne että on kuin peiliin katsoisi... olemme niin samanlaisia. Veimme sen pidemmälle. Jos esim olen surullinen, häneltä tulee viesti, että mikä on. Lähtötilanne oli sama kuin teillä. Joskus tunne on vahvempi, joskus heikompi, mutta side on pysynyt välillämme vuosikausia.

Mutta miten edetä tuollaiseen ystävyyteen ja miksi kumpikin pakenee toista lähes samalla voimakkuudella kun tuntee suunnatonta vetovoimaa?