Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turun terrori-iskun uhria auttanut Hassan Zubier antoi ansiotuloistaan väärennetyn todistuksen

Vierailija
21.08.2018 |

Turun terrori-iskun uhria auttanut Hassan Zubier antoi ansiotuloistaan väärennetyn todistuksen
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005798727.html
:(

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ansaitsisi kyllä enemmänkin korvauksia.

Suomessa tehdään liki päivittäin sankaritekoja. Hukkuvia pelastetaan, palavista taloista ja autoista kannetaan ihmisiä ulos, kadulle tuupertuneille hoidetaan ensiapua. Tekijöinä ihan normaalit ihmiset.

Harvoin nuo uskomattomat ihmiset pyrkivät kaikkiin mahdollisiin tv-ohjelmiin mainostamaan itseään, pystyttämään nettikeräyksiä itselleen ja sitten vielä yrittämään petoksella lisää korvauksia valtiolta.

Tämä.

Tuo englantilainen Hassan (😂) ei edes pelastanut ketään eikä lopettanut hyökkäystä.

Enemmän arvostan tyttöä, joka pyynnöistä huolimatta sukelsi miehen perään ja nosti pintaan. Mies selvisi.

Vierailija
22/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta kirjoitti:

Hassan nyt on samanmoinen huijari kuin muut maanmiehensä. Ei yllätä yhtään kohtaa hylkää pyörätuolinsakin kun ensin on saanut suvakkien avulla kerättyä oivan pesämunan!

Muut maanmiehensä eli siis muut isobritannialaiset.

Jos tuo on britti, niin minä olen Saudi-Arabian kuningas.

No terve vaan, Salman bin Abdul-Aziz Al Saud

Niin, kansalaisuuden saaminenhan ei tee kenestäkään esim. maan tapoja ja lakeja kunnioittavaa brittiä, vaikka se kovin toivottavaa oliskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset kuulemma vaan kuvasi, Hassan auttoi. Ei kuitenkaan osunut sitten Hassan mihinkään kuvaan? Jonkin kuvan näin, jossa joku suomallainen, valkoinen r.asisti auttoi puukotuksen uhria, mutta siitä ei puhuta.

Vierailija
24/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Hassan -vaino tällä palstalla on alkanut? Luulisi, ettei kenenkään meistä elämä siitä mullistu, vaikka Hassan korvausta saisikin.

Saahan se korvausta.

Vierailija
25/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän hakee korvausta Suomesta?

Vierailija
26/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset kuulemma vaan kuvasi, Hassan auttoi. Ei kuitenkaan osunut sitten Hassan mihinkään kuvaan? Jonkin kuvan näin, jossa joku suomallainen, valkoinen r.asisti auttoi puukotuksen uhria, mutta siitä ei puhuta.

Kuulemma ja kuulemma, jep.

Kuulemma Kaaleppi kerjäläinen jne. Määkin kuulin!

Vierailija
27/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt viisaampaa olla sivussa kun rynniä puukotuksen uhriksi. Toi oli täysin harkitsematonta toimintaa tältä Hassanilta.

Vierailija
28/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nähnyt vain kuvia, missä kaksi suomalaista nuorta miestä tyrehdyttää uhrin verenvuotoa käsillään naisen kamppaillessa hengestään. Hassania ei ainakaan noissa kuvissa näkynyt.

Vierailija
29/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassan nyt on samanmoinen huijari kuin muut maanmiehensä. Ei yllätä yhtään kohtaa hylkää pyörätuolinsakin kun ensin on saanut suvakkien avulla kerättyä oivan pesämunan!

Niin, kansalaisuuden saaminenhan ei tee kenestäkään esim. maan tapoja ja lakeja kunnioittavaa brittiä, vaikka se kovin toivottavaa oliskin.

Ei tee, vaikka olisi syntyperäinenkin Ison-Britannian kansalainen, kuten tässä tapauksessa.

Vierailija
30/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen Hassan -vaino tällä palstalla on alkanut? Luulisi, ettei kenenkään meistä elämä siitä mullistu, vaikka Hassan korvausta saisikin.

Saahan se korvausta.

Mutta pieni lisä ei olisi pahitteeksi...

Sankarin sädekehä kummasti haalistui. Me suomalaiset olemme sellaisia, että ensiksi rehellisyys.

Vierailija
31/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä oli IS:n, IL:n, Hesarin ja Ylen nettisivujen luetuin uutinen ja asia kerrottiin myös Ylen pääuutislähetyksessä, niin miksei siitä voisi täälläkin keskustella....

Mies yritti n. neljännesmiljoonan euron koijausta Valtiokonttorilta (eli meiltä veronmaksajilta), joten voi kai siitä täällä palstallakin jotain mainita.

Vierailija
32/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ansaitsisi kyllä enemmänkin korvauksia.

Niinpä. Nergin saamat palkat voisi antaa tälle miehelle

Vierailija
33/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Suomen pitää maksaa korvauksia jonkun matukan tekosista tuolle huijarille. Mehän siis ne maksamme.

Vierailija
34/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama tyyppi jota epäiltiin Assan vessan kassan anastuksesta?

Vierailija
35/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nähnyt vain kuvia, missä kaksi suomalaista nuorta miestä tyrehdyttää uhrin verenvuotoa käsillään naisen kamppaillessa hengestään. Hassania ei ainakaan noissa kuvissa näkynyt.

Ei näkynyt, koska Hassan oli Kauppatorilla auttamassa ensimmäistä uhria ja nuoret miehet Puutorilla auttamassa yhdeksättä tai kymmenettä uhria.

Vierailija
36/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee, vaikka olisi syntyperäinenkin Ison-Britannian kansalainen, kuten tässä tapauksessa.

Totta.

Vierailija
37/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Media yritti vedättää kuusnolla kaikkia, mutta kun perhana some taas pilas kaiken. Ei tullu muita Tuhkimotarinoita kuin hassan. Sitä vedettiin sitten loppuun asti täysillä. Nyt sekin meni pieleen.

Vierailija
38/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article11014231.ece/ALTERNATES/s6…

Löytyy myös pikselöimättömiä versioita, jos ihan hirveästi kiinnostaa. 

Vierailija
39/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua miksi hälle Suomen pitäisi maksaa korvauksia? Eikös tekijä ollut marokkolainen.

Vierailija
40/89 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan k*setus ei onnistunut? Mutta entäs vihreiden Saido Muhamed ja sen systerinsä kanssa kahmimat 44 000e? Saadaanko niitä koskaan takaisin?

Ketju on lukittu.