Onko normaalia että 40v varattu mies hakee netistä jatkuvasti eri naisia?
Esim Facebookista jne hakee ja käy katselemassa esim lapsen päiväkotikavereiden äitien kuvia?
Mielipiteitä?
Kommentit (41)
Hemmolla on neljänkympinkriisi.
Itseäni ei ole koskaan kiinnostanut ihmisten kuvien kaivaminen netistä. Oisko keskustelun paikka?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yleinen tapa, jos ei saa kotona seksiä.
Suomi24 -sivusto on täynnä varattuja miehiä.
Miksi ei saa seksiä? Siihen on varmaan syynsä. Miten ne kaikki asiat, joita vaimo ei saa, vaikka toivoisi? Hetken lepoa lastenhoito vaatuusta, arjen organisoinnista? Huomiota joskus jotenkin muuten, kuin tarttumalla rintoihin kiinni? Joku pieni lahja? Kukkia? Treffit? Kauniiksi kehuminen? Muuta siis kuin niitä rintoja, seksin toivossa?
Miehellä on oikeus käydä netissä katselemassa jatkuvasti eri naisia vähän epäselvällä agendalla, jos ei saa seksiä, mutta mikä on naisen oikeus jos ei saa kaikkia edellämainittuja? Ei ainakaan varmasti nalkuttaa.
Ei, naisella on vaan lisää velvollisuuksia. Pitää keksiä itse joku ratkaisu tilanteeseen, jotta haluaisi taas seksiä. Muutenhan mies menee ja pettää.
Sori, miehesi ei siitä muuksi muutu vaikka sinä olisit unelmien vaimo niin käytöksesi, kuin ulkonäkösi puolesta. Muutos on kiinni vain ja ainoastaan hänestä. Oma valintasi on se riittääkö tuo mies sinulle, vai haluatko parisuhteelta enemmän. Olen itse vastaavanlaisen ”miehen” ex-vaimo. Koen, että mies ei milloinkaan kasvanut aikuiseksi, vaan jatkoi kotioloissa teinimeininkiä, vaikka esiintyi muualla todella menestyvänä ja aikaansaavana ihmisenä. Mielestäni muitten vastakkaisen sukupuolen edustajien fanaattinen seuraaminen kertoo tasan yhdestä asiasta; pettämisestä vähintään haaveitten tasolla. Valitettavasti se harvalla jää fantasioihin.
No mä kattelen miehiä vaikka on omakin ukko ja mulla on jopa kaverina miehiä joita hän eo tunne. Viestin miesten kanssa ja parhaat ystäväni ja kaverini ovat miehiä. Sitten mulla on yks aivam ihana ystävä mies jonka akka on niin mustis ettei voida viestiä. Se harmittaa meitä molempii mutta myös saa meidät katsomaan toisiamme silläsilmällä.
En myöskään kyylää ukkoani kenen kanssa viestii tai mitä numeroita on puhelimessa. Mä olen minä, hän on kanssani ja kummallakaan ei ole tarve pettää. Ja jos niin kävisi niin meidän liitto loppuisi siihen. Lisäänpä vielä että sänkyssä touhutaan muutama kerta viikossa ja ollaan usein lähekkäin. Yhdessä jo yli 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Sori, miehesi ei siitä muuksi muutu vaikka sinä olisit unelmien vaimo niin käytöksesi, kuin ulkonäkösi puolesta. Muutos on kiinni vain ja ainoastaan hänestä. Oma valintasi on se riittääkö tuo mies sinulle, vai haluatko parisuhteelta enemmän. Olen itse vastaavanlaisen ”miehen” ex-vaimo. Koen, että mies ei milloinkaan kasvanut aikuiseksi, vaan jatkoi kotioloissa teinimeininkiä, vaikka esiintyi muualla todella menestyvänä ja aikaansaavana ihmisenä. Mielestäni muitten vastakkaisen sukupuolen edustajien fanaattinen seuraaminen kertoo tasan yhdestä asiasta; pettämisestä vähintään haaveitten tasolla. Valitettavasti se harvalla jää fantasioihin.
Niin, onko se paha jos haaveilee joskus pettämisestä? Mä en tiedä. Ihmisellä on oikeus omiin fantasioihinsa, ja kyllä kai niissä voi olla muitakin kuin se oma vaimo/mies ilman että se olisi mitenkään hälyttävää. Ehkä se on juurikin tuo fanaattisuus joka merkitsee. Jos tämä on jatkuvaa, jopa hieman pakonomaista, ja onko samalla asiat oman puolison kanssa millä mallilla ? Aika oleellinen kysymys on, että miten pariskunnalla itsellä menee? Toki sitä voisi ajatella, että monen ei tarvitse edes haaveilla muista, jos oman miehen kanssa menee hyvin. Mutta me olemme erilaisia.
Mun mies käy treffisivuilla. Antaa käydä. Hänen tilinsä tulee meille ja täällä tuo isänä pyörii. Luulee, etten tiedä. Jos löytää toisen, niin sitten löytää. Elarit ainakin tulee ja ite jättää perheensä ja lapset. Voi voi. 😁
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käy treffisivuilla. Antaa käydä. Hänen tilinsä tulee meille ja täällä tuo isänä pyörii. Luulee, etten tiedä. Jos löytää toisen, niin sitten löytää. Elarit ainakin tulee ja ite jättää perheensä ja lapset. Voi voi. 😁
Oletko itse onnellinen tuollaisessa suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse onnellinen tuollaisessa suhteessa?
En nyt ainakaan uutta suhdetta kaipaa. Odotellaan. Enkä sitä eroakaan. Kyllä meillä hauskaa on, mutta jokin puuttuu. Kavereita.
Eiköhän jokainen mies ole haaveillut seksistä toisen naisen kanssa. Oleellista on juuri tämä haaveilu. Silloin kun sitä ei viedä pidemmälle, kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen mies ole haaveillut seksistä toisen naisen kanssa. Oleellista on juuri tämä haaveilu. Silloin kun sitä ei viedä pidemmälle, kaikki on hyvin.
Kaikkien puolituttujen ja kavereiden vaimojen kanssa?
Mikäli parisuhteessa menee hyvin, niin en usko että on tarvetta miettiä tällaisia. Mikäli ei mene, niin ei kovinkaan kypsää toimintaa mieheltä hakea vaan muuta ajateltavaa. Parisuhde vaatii työtä. Myös miehiltä. Eikä voi olettaa että seksi toimii, riippumatta ollenkaan omasta toiminnasta, mitä tekee tai jättää tekemättä.
Jotkut jäävät koukkuun seuranhakuun. Vaikka löytyisi hyvä, niin pitää silti sinne nettiin päästä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenkaikkiaan vissiin ihmiset täällä sitä mieltä, että ei ole täysin ok tuollainen käytös? En kyllä ymmärrä miksi ei sitten vaikka jätä suoraan, jos haikailee muita? Parempi sekin kun selän takana jotain suunnitella.
Ehkä siksi, että ei oikeasti halua niitä muita. Kunhan katselee kuvia, koska se antaa hänelle jonkinlaista nautintoa. Mikä siinä kuvien katselussa on kiellettyä? Ihme kontrollointia ja miehen sivuhistorian kyttäämistä ap:lta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Silloin jos hakee, ei kotona mene hyvin ja hakee tarvitsemansa muualta.
Olen samaa mieltä. Vaimo nyt vaan sattuu olemaan raskaana, että tässä nyt vielä tällainenkin ”kiva” tilanne.... Edellisellä kerralla kun olin raskaana, niin paljastui viestittelyä ja tapaaminenkin toisen naisen kanssa. Tästä siis 5v aikaa, ja sen jälkeen mennyt ihan ok, eikä mitään tällaista ole paljastunut sinä aikana. Ei kai nyt taas...En oikeasti jaksa. T.ap
Jos olet nalkuttava vaimo, niin varmasti on yleistä.
Niin mielessähän ei ole koskaan mitään vikaa...
Miehessä
Tällä palstalla miehessä on AINA se vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien puolituttujen ja kavereiden vaimojen kanssa?
Tuskin kaikkien.
Kyllä noilla treffisivustoilla hyvin suuri osa on varattuja ja hyvin suurella osalla tuntuu olevan kulissiliitto vain lasten takia eikä vaimo ymmärrä ja miesparka kaipaa vain rakkautta ja läheisyyttä jota ei kotona saa. Näille miehille on myös yleistä että he on tosi romantikkoja ja vaimot tunnekylmiä vaikka mies miten yrittää halata ja osoittaa miten rakastaa
Miehessä