Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 40v varattu mies hakee netistä jatkuvasti eri naisia?

Vierailija
21.08.2018 |

Esim Facebookista jne hakee ja käy katselemassa esim lapsen päiväkotikavereiden äitien kuvia?

Mielipiteitä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei välttämättä hae seuraa, mutta iltaisin viettää mielummin aikaa eri kerroksessa vaimonsa kanssa ja istuu koneella, ja selailee mm. puolituttujen naisten kuvia?

Vierailija
2/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaali tarkoittaa yleistä, niin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Silloin jos hakee, ei kotona mene hyvin ja hakee tarvitsemansa muualta.

Vierailija
4/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kirjoitti:

Jos normaali tarkoittaa yleistä, niin kyllä.

Eli on enemmän sääntö kuin poikkeus? Pitäiskö vaimon sitten vain hyväksyä asia? Vai onko mulla esim oikeus loukkaantua asiasta? Olenko pikkumainen? Voinko vaatia muuttamaan tällaista toimintaa? Enteileekö pettämistä?

Vierailija
5/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalia. Hänellä on persoonallisuushäiriö.

Vierailija
6/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Vaimo nyt vaan sattuu olemaan raskaana, että tässä nyt vielä tällainenkin ”kiva” tilanne.... Edellisellä kerralla kun olin raskaana, niin paljastui viestittelyä ja tapaaminenkin toisen naisen kanssa. Tästä siis 5v aikaa, ja sen jälkeen mennyt ihan ok, eikä mitään tällaista ole paljastunut sinä aikana. Ei kai nyt taas...En oikeasti jaksa. T.ap

Vierailija
7/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, millaiseksi plussapalloksi oma akka on muuttunut.

Vierailija
8/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Vaimo nyt vaan sattuu olemaan raskaana, että tässä nyt vielä tällainenkin ”kiva” tilanne.... Edellisellä kerralla kun olin raskaana, niin paljastui viestittelyä ja tapaaminenkin toisen naisen kanssa. Tästä siis 5v aikaa, ja sen jälkeen mennyt ihan ok, eikä mitään tällaista ole paljastunut sinä aikana. Ei kai nyt taas...En oikeasti jaksa. T.ap

Päätit sitten tehdä toisenkin lapsen tällaisen helmen kanssa? Voi luoja, nosta nyt jo viimein kytkintä.

Vierailija
9/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse että etsisinkö netistä tietoa jostain lapsen päiväkotikaverin isästä... En tiedä, ei ole kyllä tullut mieleen, vaikka jotain komistuksia ehkä sattunutkin olemaan. Saatan ehkä katsoa kuvia, jos sattuu kohdalle, mutta että erikseen hakisin, ja vielä useita eri lasten harrastuskavereiden äitejä, tai kavereiden siskoja jne...

Vierailija
10/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelikymppisellä ex- miehellä oli just tommosta tapaa. Sitten ilmeni, että etsikin varsin aktiivisesti parempaa ja kaiketi löysikin, useita. Joku ikäkriisi laittoi hälle tuommoisia kierroksia. Naisten selailu facessa oli vain jäävuoren huippu.

Vierailija
11/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, millaiseksi plussapalloksi oma akka on muuttunut.

Tästä ei ole kyse, vaikka eipä sekään mikään selitys olisi.

Vierailija
12/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten tehdä toisenkin lapsen tällaisen helmen kanssa? Voi luoja, nosta nyt jo viimein kytkintä.

Niin no, kävimme aikoinaan ihan terapiassakin tämän asian takia. Ja seksiä ei tietääkseni koskaan ollut, joten ajattelin että jos haluan ylipäänsä pitkän suhteen kenenkään kanssa, niin pitää olla myös valmis antamaan anteeksi - toki tiettyyn pisteeseen saakka. Tämän jälkeen ei mitään tällaisia merkkejä ole ollut ilmassa, 5v on kuitenkin suht pitkä aika, mutta ehkä olisikin pitänyt jättää koko ukko ja unohtaa etenkin toisen lapsen tekeminen, ehkä olen toiminut väärin. Kaikki on vaan elämässä aina epävarmaa. Vaikka ajattelee tekevänsä kaikin puolin oikein, niin silti virheitä sattuu.. Ja olen kyllä tosi pettynyt jos nyt taas kun olen raskaana, niin samaan suuntaan touhu menossa..ap

Vierailija
13/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkaikkiaan vissiin ihmiset täällä sitä mieltä, että ei ole täysin ok tuollainen käytös? En kyllä ymmärrä miksi ei sitten vaikka jätä suoraan, jos haikailee muita? Parempi sekin kun selän takana jotain suunnitella.

Vierailija
14/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim Facebookista jne hakee ja käy katselemassa esim lapsen päiväkotikavereiden äitien kuvia?

Mielipiteitä?

No mitäpä sun oma maalaisjärkesi  tähän sanoisi? Vai  on just sen puute syynä siihen että kirjoitit tänne?

Vierailija
15/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteitä?

No mitäpä sun oma maalaisjärkesi  tähän sanoisi? Vai  on just sen puute syynä siihen että kirjoitit tänne?

Niin en tiedä. Toisaalta mietin, että olen itsekin saattanut jonkun miehen kuvia käydä ihan mielenkiinnosta katsomassa, ilman sen kummempia taka-ajatuksia, enkä edes muista tätä jälkeenpäin. Miten te muut? Miehet tai naiset? Ei se itsessään välttämättä mitään meinaa? Mutta jos se on jatkuvaa ja jos siitä herää epäilys.... Tiedän että monet on myös vainoharhaisia, ja että kaikki ei ole niin mustavalkoista.

Vierailija
16/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
17/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nalkuttava vaimo, niin varmasti on yleistä.

Vierailija
18/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nalkuttava vaimo, niin varmasti on yleistä.

Niin mielessähän ei ole koskaan mitään vikaa...

Vierailija
19/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yleinen tapa, jos ei saa kotona seksiä.

Suomi24 -sivusto on täynnä varattuja miehiä. 

Vierailija
20/41 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalia. Hänellä on persoonallisuushäiriö.

Ei ole, vaimo ei vain anna pimpsaa. Luonnollinen reaktio. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan