Mikä on sun lempibändi? Jännempi kysyä näin aikuisena
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin lempibändiä, ja ihmiset luettelee kaiken mistä tykkäävät.
Itse vastasin vain yhden mistä nyt tykkään, ja yhden mistä nuorena, vaikka oishan mullakin niitä paljon enemmän.Haloo.
No saa kai niitä lempibändejä olla enemmänkin? Missä se lukumäärä on rajoitettu? Jos luettelen kaikki mistä pidän, niin se on sitten vielä pitempi lista.
Kun kerran ainoastaan yksi pitää sanoa, niin sanotaan sitten Led Zeppelin.
Käykö artisti? Jos ei käy niin lempi pändi tällähetkellä on ollut WDW joka kilpailee sijasta Roadtripin kanssa. Lempi artisti on taas tällähetkellä Kristian Kostov. Voitte kyllä koittaa arvata ikäni mutta voin suoraan sanoa että osutte lähes joka kerta väärään. En ole teini-ikäinen, vaan pidän vain lupaavien artistien tuottamasta tuoreesta musiikista.
Ei esim. Elvis Presley tai David Bowie ole bändejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vastasin vain yhden mistä nyt tykkään, ja yhden mistä nuorena, vaikka oishan mullakin niitä paljon enemmän.Haloo.
No saa kai niitä lempibändejä olla enemmänkin? Missä se lukumäärä on rajoitettu? Jos luettelen kaikki mistä pidän, niin se on sitten vielä pitempi lista.
Otsikossa. "Mikä" ei "mitkä"
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä ketjusta yksi muisto mieleen. Olin 12-vuotias tyttö silloin ja kuuntelen pääasiassa bändejä Negative ja Him. Sitten ihastuin minua vähän vanhempaan poikaan, joka oli "hevari" ja niinpä ajattelin, että nyt on minunkin aika kuunnella jotain vähän uskottavampaa musiikkia. Menin sitten levykauppaan ja mietin mikä olisi "rohkea" valinta. Taisi minulla pari "hevilevyä" olla aikaisempin ostettu, mutta nyt halusin jotain täysin uutta. Marssin sitten siihen osioon, jossa oli kaikki metallimuusikki ja aikani katseltua valitsin mukaani Behemothin levyn. Mitään en kyseisestä bändistä aiemmin tiennyt ja sen takia olikin sitten jännittävää kuulla minkälainen yllätys tulisi. No, voin sanoa, että silloin se ei kyllä ollut mikään positiivinen kokemus ja pari biisiä väkisin kuunneltuani levy jäi kaappiin. Ehkä nyt olisi aika välillä ottaa se takaisin esiin, kun kuitenkin musiikkimakukin on mennyt vähän siihenkin suuntaan. Tallessa on ollut kyllä kaikki nämä vuodet.
Mulla muuten samanlainen tarina, mutta ikää 14v ja valitsin cradle of filthin midianin. Joskin pidän siitä tänäkin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs voi, että lemppareita on enemmän? Eri fiiliksissä eri musiikki on se paras.
Kotimaisista Ultra bra ja Nightwish,ulkomaisista Queen
Oonko eka (ja ainut) joka sanoo Stam1na?
Nightwish on aina sydämmessä. Ollut jo yli 10 vuoden ajan, mutta tällä hetkellä jatkuvassa soitossa olevia suosikkeja on Nicole, Skiltron ja Beast in black.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäs voi, että lemppareita on enemmän? Eri fiiliksissä eri musiikki on se paras.
Jos ei tiedä omia mieltymyksiään, ei ole pakko vastata.
L7