Mikä on sun lempibändi? Jännempi kysyä näin aikuisena
Kommentit (194)
Top 5 on Mgla, Ride For Revenge, Goatmoon, Misþyrming ja Prurient.
Tuli tästä ketjusta yksi muisto mieleen. Olin 12-vuotias tyttö silloin ja kuuntelen pääasiassa bändejä Negative ja Him. Sitten ihastuin minua vähän vanhempaan poikaan, joka oli "hevari" ja niinpä ajattelin, että nyt on minunkin aika kuunnella jotain vähän uskottavampaa musiikkia. Menin sitten levykauppaan ja mietin mikä olisi "rohkea" valinta. Taisi minulla pari "hevilevyä" olla aikaisempin ostettu, mutta nyt halusin jotain täysin uutta. Marssin sitten siihen osioon, jossa oli kaikki metallimuusikki ja aikani katseltua valitsin mukaani Behemothin levyn. Mitään en kyseisestä bändistä aiemmin tiennyt ja sen takia olikin sitten jännittävää kuulla minkälainen yllätys tulisi. No, voin sanoa, että silloin se ei kyllä ollut mikään positiivinen kokemus ja pari biisiä väkisin kuunneltuani levy jäi kaappiin. Ehkä nyt olisi aika välillä ottaa se takaisin esiin, kun kuitenkin musiikkimakukin on mennyt vähän siihenkin suuntaan. Tallessa on ollut kyllä kaikki nämä vuodet.
Vierailija kirjoitti:
Porcupine tree, Tool, The Gathering.
Ai vitsi, Porcupine Tree on kyllä hyvä!
Paras livebändi on Disco Ensemble, laittoi jopa minut hyppimään ja pittiin 💪
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys nykyään, kun bändit melkein kuolleet sukupuuttoon. Vastauksissakin vain vanhoja partoja.
Johtuu siitä että vanhoilla parroilla on hyviä biisejä. Ne on erittäin harvassa uudet hyvät bändit mutta jotain kuitenkin.
Kotimaisista tällä hetkellä Mörbid Vomit, syyskuussa keikka on the rocks jota odotan mielenkiinnolla, Tuskassahan nuo tuli nähtyä.
Ulkolaisista Rotting Christ tai Naglfar
Korpiklaani nykyään, nuorena esim Girlschool, josta tietenkin vieläkin tykkään.
Miksi nykyisin listoilla (ulkomaisilla ja kotimaisilla) jyrää vain sooloartistit? Miksi bändejä on niin vähän listoilla? Ennen oli toisin.
Popeda ja Klamydia, oon molempia kuunnellut/fanittanut melkein 30 vuotta. Muita hyviä Hanoi Rocks, Hassisen kone ja Leevi & the leavings.
Kysyttiin lempibändiä, ja ihmiset luettelee kaiken mistä tykkäävät.
Itse vastasin vain yhden mistä nyt tykkään, ja yhden mistä nuorena, vaikka oishan mullakin niitä paljon enemmän.
Haloo.
Leevi and the Leavings,aina ykkönen
Jvg, Popeda, Leevi and the leavings, Semmarit, teräsbetoni... onhan näitä.
Mokoma