siis kun Nordean tunnuslukutaulukko ei käy, miksi?
Mielestäni tää taulukko on aika uusi.
Se pvm alhaalla- eikö sen jälkeen toimi?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otapa yhteyttä Nordean asiakaspalveluun (chattiin tms).
Kyllä on otettu. Ongelma on se, että siellä ei vastata. Viime kerralla roikuin tunnin linjoilla, saamatta vastausta.
Höpöhöpö. Nordea vastaa 24/7 ja hyvin nopeasti. Et taida osata tietokonettakaan käyttää, kun ei pankkiin kirjautuminenkaan onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Se vanha taulukko menee vanhaksi alareunassa lukevana päivänä. Uusi on tullut sinulle postitse.
Eikö pikemminkin ole niin, että se alareunassa oleva päivämäärä kertoo, milloin kyseinen taulukko viimeistään pitää ottaa käyttöön ja milloin edellisen voimassaolo päättyy, vaikka siinä edellisessä olisi vielä runsaasti käyttämättömiä tunnuslukuja?
Tänään otin käyttöön taulukon, jonka alaosassa lukee 21.8.2018, ja niin ikään tänään lakkasi edellinen taulukkoni toimimasta. Siitä voisi päätellä, että alaosan päivämäärä kertoo nimenomaan sen, milloin taulukko on viimeistään otettava käyttöön ja milloin edellinen lakkaa toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma löytyy näissä tapauksissa AINA näppiksen ja penkin välistä. Järjestelmähäiriöt (jotka koskee sitten kaikkia asiakkaita), on eri asia.
Eipä löydy. Pankki itse ilmoitti nostavansa reilusti tilin kuukausimaksuja ja edellyttävänsä joko älypuhelimen tai erillislaitteen hankkimista. Olen aiempiinkin pankin ehdotuksiin sanonut, että jos tiliehtoja muutetaan, niin olen valmis irtisanomaan pankkisuhteen. Nyt tein niin.
Tunnuslukulaite? Voit edelleen käyttää verkkopankkia tietokoneella, taulukon sijaan laite antaa sinulle uuden tunnusluvun. Saat ilmaiseksi Nordeasta. Mutta myöhäistä nyt... Tosin verkkopankin käyttö näin muuttui kalliimmaksi, ellei sinulla ole asuntolainaa.
Koskapa poistuminen tunnuslukukorteista on EU-tason päätös, niin onnea vaan. Sama ongelma edessä kaikilla pankeilla. Nordea vaan hoiti hommansa ekana.
Tunnuslukulaite? Voit edelleen käyttää verkkopankkia tietokoneella, taulukon sijaan laite antaa sinulle uuden tunnusluvun. Saat ilmaiseksi Nordeasta. Mutta myöhäistä nyt... Tosin verkkopankin käyttö näin muuttui kalliimmaksi, ellei sinulla ole asuntolainaa.
Muiden pankkien kanssa asia jää nähtäväksi. Joka tapauksessa minulla ei ole AP:n tilanteeseen verrattavia ongelmia Nordean kanssa nyt, koska irtisanoin tilini ko. pankista. Minun ei tarvitse käyttää Nordean verkkopankkia, koska minulla ei ole enää tilejä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma löytyy näissä tapauksissa AINA näppiksen ja penkin välistä. Järjestelmähäiriöt (jotka koskee sitten kaikkia asiakkaita), on eri asia.
Eipä löydy. Pankki itse ilmoitti nostavansa reilusti tilin kuukausimaksuja ja edellyttävänsä joko älypuhelimen tai erillislaitteen hankkimista. Olen aiempiinkin pankin ehdotuksiin sanonut, että jos tiliehtoja muutetaan, niin olen valmis irtisanomaan pankkisuhteen. Nyt tein niin.
Muuttuiko se heinäkuussa vai meneekö ensimmäinen korotettu maksu vasta elokuussa? Ihmettelin vaan heinäkuun lopussa, kun tililtäni oli mennyt 4,50 euroa. Senhän olisi pitänyt olla 7,50 euroa,. Minulla ei ole asuntolainaa eikä älypuhelinta, eli tunnuslukutaulukoilla vielä mennään. Olin siinä käsityksessä, että 1.7. astuvat voimaan uudet hinnat.
Hiukan jo epätoivolla vanhuksia kehotetaan opettelemaan älypuhelimet ja tabletit kun jo aakkosten etsiminen epätoivoista ja muut toiminnot vain enään luista.Tietokonekkin sammuu myös töpselistä vetämällä.