Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis kun Nordean tunnuslukutaulukko ei käy, miksi?

Vierailija
21.08.2018 |

Mielestäni tää taulukko on aika uusi.
Se pvm alhaalla- eikö sen jälkeen toimi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Vierailija
2/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden taulukon voimaantulopäivänä ei vanha enää toimi. Minulle kävi niin juuri tänä aamuna, ja kun hetken sähläsin, huomasin ottaa heinäkuussa tulleen (niitähän ei pitänyt postittaa enää kesäkuun jälkeen) taulukon käyttöön, ja alkoi toimia normaaliin tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuden taulukon voimaantulopäivänä ei vanha enää toimi. Minulle kävi niin juuri tänä aamuna, ja kun hetken sähläsin, huomasin ottaa heinäkuussa tulleen (niitähän ei pitänyt postittaa enää kesäkuun jälkeen) taulukon käyttöön, ja alkoi toimia normaaliin tapaan.

.

Sama minulla, olisi ollut vanhassa yli puolet vielä käyttämättä.

Vierailija
4/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa tunnuslukulaitteeseen jos ette halua tunnuslukusovellusta.

Vierailija
5/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa yhteyttä Nordean asiakaspalveluun (chattiin tms). 

Vierailija
6/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä siis tulee vielä uusia? Eivät uskaltaneetkaan lopettaa systeemiä kesäkuuhun.

Vierailija
7/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha taulukko menee vanhaksi alareunassa lukevana päivänä. Uusi on tullut sinulle postitse.

Niitä muuten lähetetään ainakin vuoden loppuun asti ilmeisesti.

Vierailija
8/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ongelmien takia irtisanoin Nordean tilini kahdenkymmenen vuoden jälkeen muutama viikko sitten. Pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
9/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden ongelmien takia irtisanoin Nordean tilini kahdenkymmenen vuoden jälkeen muutama viikko sitten. Pitäköön tunkkinsa.

Ongelma löytyy näissä tapauksissa AINA näppiksen ja penkin välistä. Järjestelmähäiriöt (jotka koskee sitten kaikkia asiakkaita), on eri asia.

Vierailija
10/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vanha taulukko menee vanhaksi alareunassa lukevana päivänä. Uusi on tullut sinulle postitse.

Niitä muuten lähetetään ainakin vuoden loppuun asti ilmeisesti.

Voi ei

Vierailija
11/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma löytyy näissä tapauksissa AINA näppiksen ja penkin välistä. Järjestelmähäiriöt (jotka koskee sitten kaikkia asiakkaita), on eri asia.

Eipä löydy. Pankki itse ilmoitti nostavansa reilusti tilin kuukausimaksuja ja edellyttävänsä joko älypuhelimen tai erillislaitteen hankkimista. Olen aiempiinkin pankin ehdotuksiin sanonut, että jos tiliehtoja muutetaan, niin olen valmis irtisanomaan pankkisuhteen. Nyt tein niin.

Vierailija
12/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä löydy. Pankki itse ilmoitti nostavansa reilusti tilin kuukausimaksuja ja edellyttävänsä joko älypuhelimen tai erillislaitteen hankkimista. Olen aiempiinkin pankin ehdotuksiin sanonut, että jos tiliehtoja muutetaan, niin olen valmis irtisanomaan pankkisuhteen. Nyt tein niin.

Aikamoinen mielensäpahoittajajäärä täytyy olla, jos ei nykyaikana omista älypuhelinta.

Vierailija
13/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen mielensäpahoittajajäärä täytyy olla, jos ei nykyaikana omista älypuhelinta.

En tarvitse. Käytän töissä ja kotona tietokonetta. Miksi pitäisi käyttää siinä välillä?

Vierailija
14/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskapa poistuminen tunnuslukukorteista on EU-tason päätös, niin onnea vaan. Sama ongelma edessä kaikilla pankeilla. Nordea vaan hoiti hommansa ekana.

Vierailija
15/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ongelma on se, että kortteja ei enää tule ja vanhat ei toimi, niin ongelma on pankissa.

Lähettäisivät edes siinä kohtaa sen tunnuslukulaitteen, kun lopettavat palvelun josta asiakas maksaa täyttä hintaa. Ylimääräistä odottelua ja myöhästyneitä maksuja vain siksi, että eivät huolehdi asiakkaista.

Kuka haluaa täyttää puhelimensa pankin sovelluksella, entä, kun puhelin varastetaan tai se hajoaa.

Vierailija
16/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt että nuita taulukoita on vielä. Johan tässä on menty ainakin kaksi vuotta tunnuslukuasovelluksella, joka on tuhat kertaa kätevämpi. Suosittelen vaihtamaan listat sovellukseen.

Vierailija
17/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvältä eri aparaatille ohjattu erilainen tunkusluku sekoilu pankilta, ja eri hinnoittelulla.

Mitkä eivät toimi keskenään, lisäksi vaaditaan tietyissä tapauksissa datayhteys skaalaamattomattomaan ja bugiseen palveluun. Kuitenkin yritetään ohjata käyttämään verkloa mutta kun palautteeseen ei tule viikossa (sopimusehdoissa muutama pankkipäivä), ohjataankin konttoriin jota sitä on taas vähennetty kovasti.

Vierailija
18/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtakaa tunnuslukulaitteeseen jos ette halua tunnuslukusovellusta.

Olen pari kertaa käynyt konttorissa kysymässä puhuvaa tunnuslukulaitetta, mutta sen saatavuuden suhteen on jotain ongelmia. Täytyy taas joku päivä mennä kysymään. Tietysti olen myös 24/7-palveuun ollut yhteydessä ja lähettänyt verkkopankin kautta postia jne., jne., mutta aikamoista sähläämistä tämän asian osalta tuntuu olevan; eri lähteistä saa erilaista tietoa.

Vierailija
19/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on otettu. Ongelma on se, että siellä ei vastata. Viime kerralla roikuin tunnin linjoilla, saamatta vastausta.

Vierailija
20/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on otettu. Ongelma on se, että siellä ei vastata. Viime kerralla roikuin tunnin linjoilla, saamatta vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi