Horoskoopeista keskustelua, nouseva merkki, kuumerkki yms. aurinkomerkin lisäksi. Miten vaikuttavat teihin?
Tuon horoskooppimerkkigallupin (aurinkomerkki) innostamana aloitan.
Olen aurinkoleijona ja oma nouseva merkkini on leijona, mutta olen ihmetellyt että miksi olen pikkutarkka, järjestelmällinen, kontrollifriikki, eli en yhtä suurpiirteinen kuin minun "tulisi" olla.
Nuorempana halusin olla kovasti esillä, nyt 40 ikäisenä haluan vaan olla rauhassa, ja seurata asioita sivusta.
Kun katsottiin tähtikarttaani uusiksi, niin kävi ilmi että jos olisin syntynyt minuuttia myöhemmin, niin olisin ollut nousevalta merkiltäni neitsyt, eli ilmeisesti tällainen rajatapaus sitten :) Onko muilla vastaavanlaista? Entä koska olette huomanneet nousevan tai kuumerkin alkaneen vaikuttaa teihin?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti voi uskoa horoskooppeihin...
näköjään uskot kun avasit ketjun ja kommentoit monta kertaa, sillä samasta ip-osoitteesta tulee nuo sun viestis.
Jollain foliosta ja henkareista tehdyllä antennillako sä niitä ip-ossuja siellä vastaanotat?
Ne näkyy kuule ihan näiden kommenttien alla tällä maxthonin harvinaisemmalla selaimella joka avaa kryptat. En käytä mitään perus-chromeja tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko rapu, nouseva leijona, kuu härässä. Mussa taistelee aina kaksi puolta, toinen joka haluaisi vetäytyä ja pelkää esiintymistä ja toinen joka haluaa johtaa ja loistaa (leijona). Härkä vaikuttaa vahvasti, olen herkkusuu ja elämästä nautiskelija, joka jämähtää helposti paikalleen.
Ja nyt voit oikeutetusti mussuttaa sohvalla.
Kyllä mä mussutin sohvalla jo kauan ennen kuin selvitin nuo merkit ja se jämähtäminen koskee lähinnä suurempia kuvioita kuin syömistä, esimerkiksi asuinpaikkaa ja työtä.
Okei.. hyvää jatkoa.
Aurinko oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa. Ikä on kyllä tainnut hieman siloittaa tätä draamaqueenia :)
Nousumerkki Jousimiehessä
Jousimiesnousuisena et juurikaan ehdi kotona homehtumaan, sillä jatkuva totuuden etsiminen pakottaa sinut yhä uudelleen liikekannalle. Et ainakaan nuoruutesi päivinä itsekään tiedä minne oikein olet menossa. Pääasia että pääset matkaan ja mieluummin tietysti ulkomaille tai ainakin Ruotsiin. Elämästä täytyy löytyä oikea tarkoitus tai ainakin selvä suunnitelma ennen kuin sinä voit olla tyytyväinen. Kuitenkin vedät puoleesi täysin hetkessä eläviä Kaksos-tyyppejä, joiden ajattelemattomuus ja suoranainen tyhmyys saavat sinut tärisemään raivosta.
Aurinko Oinaassa
Elämäsi perimmäinen tarkoitus on oppia luottamaan hetkellisiin impulsseihin ja toimimaan niiden mukaan liikaa seurauksia miettimättä. Olet elämän pioneeri jonka on jossain vaiheessa pakko vapauttaa itsensä kaikista turhista rajoituksista.
Kuu leijonassa
Sinä teet elämästä dramatiikkaa olipa siihen aihetta tai ei. Ylireagointi ei ole harvinaista tässä kuumerkissä ja väärinkäsityksiä syntyy niin ihastumisissa kuin vihastumisissakin,kunnes oivallat ettei tunnetta voi koskaan ''esittää''.
Aurinko oinaassa, kuu kaloissa ja nousumerkki jousimiehessä. Koen olevani enemmän kalat kuin oinas, sillä olen haaveileva maailmanparantaja. Miten teillä marsin paikka tähtikartalla vaikuttaa? Mars on kaksosissa ja tekee minut välillä hulluksi, kun olen niin levoton, päättämätön ja haluaisin levitä joka suuntaan.
Minun kaikki nämä kolme päämerkkiä ovat leijonassa.
Minulla on tuttu jolla kaikki nuo kolme oinaassa.
Välillä ymmärrämme toisiamme täysin, välillä ei ollenkaan. Välillä on pakko ottaa taukoa toisistamme.
Mistä saatte selville nämä? Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi. Miten voi selvittää kuumerkin? Tein astro.fi -sivustolla astrologisen syntymäkartan, mutta en osaa tulkita sitä :D Onko helpompaa tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi. Miten voi selvittää kuumerkin? Tein astro.fi -sivustolla astrologisen syntymäkartan, mutta en osaa tulkita sitä :D Onko helpompaa tapaa?
Ei sen helpompaa tapaa ole. Monta liikkuvaa osaa, ihan kuin ihmisen mielessäkin. Tähän ei ole instant-somesukupolvikaan vielä löytänyt max 20 sekkaa kestävää ratkaisua. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen helpompaa tapaa ole. Monta liikkuvaa osaa, ihan kuin ihmisen mielessäkin. Tähän ei ole instant-somesukupolvikaan vielä löytänyt max 20 sekkaa kestävää ratkaisua. ;)
Tuon kartan tekeminen ei ole ongelma, siihenhän täytyy laittaa vain syntymäaika ja -paikka. Mutta en tiedä, miten siitä näkee kuumerkin. Täytyykö sitä karttaa siis vielä jotenkin erikseen prosessoida vai näkeekö asiansa osaava kuumerkin yhdellä silmäyksellä?
Kyllä mä mussutin sohvalla jo kauan ennen kuin selvitin nuo merkit ja se jämähtäminen koskee lähinnä suurempia kuvioita kuin syömistä, esimerkiksi asuinpaikkaa ja työtä.