Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskoopeista keskustelua, nouseva merkki, kuumerkki yms. aurinkomerkin lisäksi. Miten vaikuttavat teihin?

astrologiaa
21.08.2018 |

Tuon horoskooppimerkkigallupin (aurinkomerkki) innostamana aloitan.

Olen aurinkoleijona ja oma nouseva merkkini on leijona, mutta olen ihmetellyt että miksi olen pikkutarkka, järjestelmällinen, kontrollifriikki, eli en yhtä suurpiirteinen kuin minun "tulisi" olla.
Nuorempana halusin olla kovasti esillä, nyt 40 ikäisenä haluan vaan olla rauhassa, ja seurata asioita sivusta.

Kun katsottiin tähtikarttaani uusiksi, niin kävi ilmi että jos olisin syntynyt minuuttia myöhemmin, niin olisin ollut nousevalta merkiltäni neitsyt, eli ilmeisesti tällainen rajatapaus sitten :) Onko muilla vastaavanlaista? Entä koska olette huomanneet nousevan tai kuumerkin alkaneen vaikuttaa teihin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni myös nousevalta merkiltäni.

Ja jos se yhden asian tekee, niin sen että mitä vanhemmaksi tulen, sitä hämmentyneempi olen siitä, miten jotkut toiset ihan sinänsä normaalitkit ihmiset viitsivät moista huru-ukkoilua.

Vierailija
2/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat, jolla nouseva leijona. Ahdistava, en haluaisi olla esillä, mutta tuntuu vaan koko ajan, että "täytyy". Kuu levottomassa jousimiehessä ei mitenkään paranna tätä asiaa. Kaloissa muuten vahva painotus persoonallisia planeettoja. Haluaisin elää melko eristyksissä meren tai järven rannalla mieheni ja koirani kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös aurinkokalat, jolla kuu jousimiehessä. Nouseva rapu. Oon aika erakkoluontoinen, vietän paljon aikaa yksin tai kaksin miesystäväni kanssa. Ystäviä on vähän. En osaa sanoa miten tuo kuumerkki vaikuttaa.

Vierailija
4/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomerkkini on Kaksoset, nouseva Skorpioni ja kuu Vesimies.

En ole koskaan kokenut Kaksosten merkin kuvailua itseeni sopivaksi, en ole mikään sosiaalinen tuuliviiri. Kaverini on myöskin Kaksoset ja sitä tyyppiä joka järjestää itselleen joka vuosi teemasynttäribileet, matkustelee ja kerää kavereita kaikkialta. Minä olen sisäänpäinkääntynyt ja pidättäytyvä introvertti, herkkä ja pikkutarkka neurootikko.

Vierailija
5/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on mielenkiintoisia.

Aurinkomerkki on se perusominaisuutesi.

Kuumerkki on se joka on sinun sisimmässä piilossa, tai voi olla synkempi pimeämpi puolesi, tai se sinun "humalainen puolesi".

Nouseva merkki on se mitä esität olevasi muulle maailmalle.

Vierailija
6/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vaikuta minuun mitenkään, eivätkä sinunkaan merkkisi vaikuta sinuun. Senkin hölmöläinen.

Vierailija
7/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on mielenkiintoisia.

Aurinkomerkki on se perusominaisuutesi.

Kuumerkki on se joka on sinun sisimmässä piilossa, tai voi olla synkempi pimeämpi puolesi, tai se sinun "humalainen puolesi".

Nouseva merkki on se mitä esität olevasi muulle maailmalle.

Tuo pitänee paikkansa sillä minä olen kuukaksonen ja huppelissa olen se joka on erittäin seurallinen, hauskuuttaa muita, ja monet luulee minua ikäistäni nuoremmaksi kun ollaan viihteellä.

Kaverini on nouseva skorpioni ja hän saattaa olla todella ilkeä ja veemäinen kännissä, sellainen joka iskee sanoillaan muiden ihmisten heikoimpiin kohtiin, silloin kun he vähiten aavistavat. 

Vierailija
8/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät vaikuta minuun mitenkään, eivätkä sinunkaan merkkisi vaikuta sinuun. Senkin hölmöläinen.

Vaikuttaa koska tämä on TIEDETTÄ.

Vierailija
9/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain idiootti voi uskoa horoskooppeihin...

Vierailija
10/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi horoskoopeista kiinnostumattomat henkilöt ylipäätään availevat tätä ketjua ja vielä kommentoivat tänne? Kyse vähä-älykkyydestä vai mistä?

Vierailija
11/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, että oikein tiedettä. Voi hölmöläinen, tieteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Herätys...

Vierailija
12/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun horoskooppiaurinkomerkki on ääliö ja nouseva merkki vähälahjainen ja kuumerkki kuivakka.

Vierailija
13/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi horoskoopeista kiinnostumattomat henkilöt ylipäätään availevat tätä ketjua ja vielä kommentoivat tänne? Kyse vähä-älykkyydestä vai mistä?

Vähä-älyisyydestä lienee enemminkin kyse niiden kohdalla, jotka TOSISSAAN uskovat moiseen sontaan.

Vierailija
14/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, että oikein tiedettä. Voi hölmöläinen, tieteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Herätys...

Ööö....Oletko ihan urpo kun kommentoit ketjuun johon et usko?

Vierailija
15/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun horoskooppiaurinkomerkki on ääliö ja nouseva merkki vähälahjainen ja kuumerkki kuivakka.

Sinä tässä vähälahjainen olet. Jos olisit normaalilla järjellä varustettu, et uskoisi horoskooppeihin. Varmaan uskot jumalaankin. :D

Vierailija
16/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat täyttä humpuukia ja pidän niihin uskovia vähän tyhminä.

Vierailija
17/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näköjään uskot kun avasit ketjun ja kommentoit monta kertaa, sillä samasta ip-osoitteesta tulee nuo sun viestis.

Vierailija
18/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂👌

Vierailija
19/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂👌

Heh, olen kuu-kauris joten siksi tottunut sanomaan viimeisen sanan :D

Vierailija
20/30 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko rapu, nouseva leijona, kuu härässä. Mussa taistelee aina kaksi puolta, toinen joka haluaisi vetäytyä ja pelkää esiintymistä ja toinen joka haluaa johtaa ja loistaa (leijona). Härkä vaikuttaa vahvasti, olen herkkusuu ja elämästä nautiskelija, joka jämähtää helposti paikalleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän