Uskotko optiikkoon?
Kokeilin laseja ja tykästyin pariin malliin. Optikon mielestä ne eivät sovi minun kasvonpiirteisiin. Siis näöltään ei mitään silmiin liittyvää.
Uskotko aina optiikkoon ja otat hänen suosittelemat lasit vai teetkö miten itse haluat?
Kommentit (12)
Optikko, perkele, ap.
Jos tykkäät pokista, osta ne. Eihän sinun itsesi niitä tarvitse katsella. Vain muut näkevät, miltä sinä niiden kanssa näytät.
ei ne kuten muutkaan myyjät ole jumalia, jokaisella oma tyylinsä joka tulee läpi
Minusta kysymys on henkilökohtainen enkä ole välttämättä valmis keskustelemaan uskostani optikkoon. Olen hämmentynyt. On niin monia optikkoja ja heidän sanomansa poikkeavat toisistaan. Monet tarjoavat yksinkertaista ratkaisua kun taas toiset edellyttävät sinun itsesi muuttuvan heidän haluamallaan tavalla. On niitäkin joiden usko optikkoon on johtanut hirmutekoihin mutta he ovat ehdottomasti vain osa häneen uskovista.
En usko aina optikkoon. Enemmän luotan omaani ja lähipiirini arviointikykyyn. - Sain viimeksi optikossa asioidessani kehyksiä mukaani kotiin sovitettavaksi; enkä palauttaessani niitä lopulta ostanut niistä yksiäkään. - Jotain etua siitä, että optikoita on kotipaikkakunnallani sen verran monta, että hyvä asiakaspalvelu on vielä hyvä kilpailuvaltti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kysymys on henkilökohtainen enkä ole välttämättä valmis keskustelemaan uskostani optikkoon. Olen hämmentynyt. On niin monia optikkoja ja heidän sanomansa poikkeavat toisistaan. Monet tarjoavat yksinkertaista ratkaisua kun taas toiset edellyttävät sinun itsesi muuttuvan heidän haluamallaan tavalla. On niitäkin joiden usko optikkoon on johtanut hirmutekoihin mutta he ovat ehdottomasti vain osa häneen uskovista.
oikeesti... hanki elämä
En usko. Taruolentoja kuten joulupukki ja pääsiäispupukin.
Jos optikko tykkää mutta itse en, en ota.
Jos minä tykkään mutta optikko ei, en ota.
Jos itse tykkään ja optikko myös, niin otan.
En hahmota omaa lärviä niin hyvin, että varmasti tietäisin mikä sopii, joten kaipaan vahvistusta toisen silmin, mutta kyllä niiden pitää omaankin silmiin näyttää mieluisilta, sillä muuten olisi tosi epävarma olo koko ajan.
Sellaiset optikot on muuten ärsyttäviä, jotka ei osaa sanoa suoraan mielipidettään vaan myötäilee vain kaikkea. Mieluiten valitsen kokonaan itse kuin sellaisen avustuksella, jonka mielestä kaikki lasit sopivat (tai joka jättää sanomatta, jos ei sovi).
Jokainen otta ne mitkä itseä miellyttää. Tosin ei olisi pahitteeksi kysyä toista mielipidettä sen verran karseita rillejä on jopa tv-esiintyjillä.
Useinmiten en ota mitä optikko ehdottelee, on sen verran karmeita pellelaseja. Tietenkin jätän ottamatta jos esim. on liian kapeat monitehoihin.
Vierailija kirjoitti:
Optikko, perkele, ap.
Jos tykkäät pokista, osta ne. Eihän sinun itsesi niitä tarvitse katsella. Vain muut näkevät, miltä sinä niiden kanssa näytät.
Kyllä ne näkyy joka kerta kun heijastuksensa näkee!
Optikko ei tunne persoonallisuutta. En usko esim. 60v ukon tietävän mikä itselleni (27v.) sopii. Hän näkee mut omasta näkökulmastaan.
Joo mut tein ite valinnan jo kotona nettisivuilta. Sovitin kaupassa ja oli ihan täydelliset. Optikonkin mukaan sopivat.mut ite valitsin, sovitin myös muutaman muun saman malliset lasit ja ne ekat sopi siis parhaiten. :)