Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö koskaan lasun kun tuttavan lapsi hakee amikseen?

Vierailija
21.08.2018 |

Minä ainakin, siinä peheessä on pahasti jotain vialla kun lapsi ei hae lukioon ja jatka akateemiselle uralle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksetta.

Vierailija
2/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Kyllä pitää olla perheessä jotain pahasti vialla, kun ei nuori mene lukioon.

Oma pentu teki kaksoistutkinnon. Kehtaa tienata paremmin kuin maisterisveljensä.

Perkele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein aina ennen mut nyt Porvoon sossu kehotti lopettamaan koska ylikuormittuneet!

Vierailija
4/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin, siinä peheessä on pahasti jotain vialla kun lapsi ei hae lukioon ja jatka akateemiselle uralle.

Olen tehnyt kolme lasua omasta lapsestani, joka jätti lukion kesken ja vaihtoi amikseen. Ja sitten toiseen amikseen. Kolmannella kerralla sanoivat, etteivät käsittele, koska lapsi oli jo täysi-ikäinen.

OIkeasti ap, älä viitsi. Koulutus on aina ok ja oikea työ parempi kuin joku copyn duuni.

Vierailija
5/5 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paikkaa, mihin voisi poistattaa ja siirtää kaikki typerät provot. - Jos olisi, niin tämä avaus kuuluisi ehdottomasti sinne. - Mutta yleisemmin tiedoksi, niin vaikka nuori valitsisi peruskoulun päätyttyä ammattikoulun, eikä lukiota, niin hän voi hakeutua, jos niin haluaa ja tahtoo myöhemmin jatkamaan opintojaan yliopistossa. - Voi jopa napata opiskelupaikan samalta vuosikurssilta, kuin se aikanaan lukion, toivottavasti itse valinnut.