Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te varatut jotka avoimesti flirttailette muille kuin puolisollenne

Vierailija
21.08.2018 |

Onko parisuhteenne huonossa jamassa vai oletteko yksinkertaisesti vain flirttityyppiä oli statuksenne varattu tai sinkku?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on ihan arkista ihmisen välistä kommunikointia, eikä siinä ole mitään "seksuaalista".

Vierailija
22/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teidän mielestä on vielä viatonta flirttiä? Missä se raja menee?

En sanoisi flirttiä missään tilanteessa täysin viattomaksi. Kyllä siihen aina sisältyy se että osoitetaan kiinnostusta myös romanttisessa mielessä. Hyväksyttävää se itselleni on siihen asti kuin se ei johda käytännössä mihinkään eikä se lounas toista. Vaarallisilla vesillä ollaan siinä vaiheessa jos antaa ymmärtää enemmän kuin mihin itsekään on valmis. Esim. suuteleminen menisi jo todennäköisesti liian pitkälle.

No höpsistä sinun romanttiset mielet!

Ei minulla ole yleensä minkäänlaista romanttista mielenkiintoa muita kohtaan, päinvastoin olen onnellinen siitä, että minulla on ihanampi mies kotona. En koe olleeni kuin pari kertaa kiinnostunut vastapuolesta oikeasti, vaan tosi on, että hyvin hyvin harva tyyppi jää edes mieleeni millään tavoin. Jos siis tämä tyyppi, jolle olen flirttaillut tulee vastaan jossakin muualla, niin en varmasti häntä enää muistaisi.

Suutelu ei ole flirttailu, ei ainakaan minulle.

Ei romanttinen kiinnostus edellytä mitenkään sitä että toinen jäisi mieleen ja häntä ajattelisi myös myöhemmin. Lähinnä tarkoitan sitä että en minä ainakaan flirttailee kenenkään tahansa kanssa. Jollain tavalla vastapuoli herättää kiinnostuksen ja flirtillä haluaa kokeilla hänen kiinnostustaan, ystävälliset eleet joiden kohteella taas ei niin väliä ole sitten erikseen. Flirttailu ei flirttailua ole jos se on iskuyritys, mutta täysin viatonta se ei ole.

Vastapuoli ei todellakaan herätä minussa kiinnostusta flirttailla tai kokeilla hänen iskemistään, vaan flirttailu saattaa alkaa vain siitä, että katseet kohtaavat. Ja koska en katsele vain kenkiini, niin kohtaan hyvin usein katseita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte flirttailla? Yleensähän miehet olettavat pelkästä hymystäkin vaikka mitä.

Vierailija
24/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on omalta kohdaltani molemminpuolista kunnioitusta kauniilta komealle ja komealta kauniille. Eikä siinä muuta.

Vierailija
25/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte flirttailla? Yleensähän miehet olettavat pelkästä hymystäkin vaikka mitä.

Aika nopeasti tuon mies tyypin oppii tunnistamaan, ei he esim. odota sitä että toinen flirttailu aloittaa. Ja jos nyt sitten käy niin että huomaan flirtin olevan jollekin enemmän iskuyritys kuin arkipäiväistä flirttailua lopetan sen kyllä varsin nopeasti.

Vierailija
26/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei saisi flirttailla? Ei sukupuolten välinen seksuaalinen värinä maailmasta mihinkään katoa, vaikka kuinka olisi parisuhteessa tai pidättäytyisi flirttailemasta. Kannattaisi mustasukkaisuuteen taipuvaistenkin muistaa, että luonnollisten viettien väen vängällä tukahduttaminen vain lisää "haluja".

Itse en flirttailuun ujoudeltani kykene, mutta kyse ei ole mistään moraalivalinnasta. Kukin tavallaan. 

Vierailija
27/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti tuon mies tyypin oppii tunnistamaan, ei he esim. odota sitä että toinen flirttailu aloittaa. Ja jos nyt sitten käy niin että huomaan flirtin olevan jollekin enemmän iskuyritys kuin arkipäiväistä flirttailua lopetan sen kyllä varsin nopeasti.

Siis minkä lopetat? Ja miksi lopetat?

Vierailija
28/28 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, silmiin katsominen ja juttelu flirttiä? Siinä tapauksessa flirttailin äsken koiralenkillä yhdelle mummolle ja se mulle. Eiköhän eroteta kuitenkin tavallinen ystävällisyys flirttailusta? Ihan takuulla flirttailussa on jotain taka-ajatuksia tai latausta jonka takia se eroaa tavallisesta ystävällisyydestä. Ja en flirttaile kun edelleenkään en tiiä mitä se on. Tai juu flirttailen niin perkeleesti jos se on sitä et hymyilee mummolle joka tulee jaarittelemaan (=flirttailemaan)