Miksi viestini lapsenlapsien rakastamisesta poistettiin?
Fakta on kuitenkin se, että tyttären lapsista isovanhemmat tietävät näiden todella olevan heidän lapsenlapsiaan,
mutta pojan lasten kohdalla he eivät voi olla siitä varmoja, koska he eivät voi olla varmoja, että onko heidän poikansa todella kyseiset lapset siittänyt eli onko hän heidän isänsä. Tyttären lasten kohdalla he kuitenkin tietävät, että heidän tyttärensä on nämä synnyttänyt.
Kommentit (15)
Siksi, että aloituksesi oli kusipäinen. Voit sanoa heipat tällekin ja tuleville aloituksillesi.
Niin mitä sitten? Mitä väliä mistä joku sukulainen voi päänsä sisällä olla varma ja mistä ei?
Ainahan nämä voi dna-testata, ei ole kovin vaikeaa. Enemmän ongelmia tuntuu olevan AP:n pään sisällä, kun tällaisiakin pitää alkaa miettiä.
Hyvä että se pedo keskustelu poistettiin. Ei ole hyvä jos vanhat ihmiset rakastelee pieniä lapsia. Ajatelkaa niitä lapsia!!!
Kyllä minä ainakin olen varma, että pojanpoikani on poikani siittämä koska hän on nyt 3-vuotiaana aivan saman näköinen kuin isänsä saman ikäinen. Jos heidän valokuvansa laittaa vierekkäin, niin voisi luulla, että kyseessä ovat joko identtiset kuvat tai kaksi kuvaa samasta lapsesta.
:-) kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen varma, että pojanpoikani on poikani siittämä koska hän on nyt 3-vuotiaana aivan saman näköinen kuin isänsä saman ikäinen. Jos heidän valokuvansa laittaa vierekkäin, niin voisi luulla, että kyseessä ovat joko identtiset kuvat tai kaksi kuvaa samasta lapsesta.
Ei, vaan tutkimuksen mukaan ulkonäkö periytyy äidiltä. Ja toisen tutkimuksen mukaan miehet valitsevat äitinsä näköisen naisen vaimokseen.
Linkkejä näihin tutkimuksiin ei ole, mutta näin olen kuullut.
Eiköhän kyseisten isovanhempien kannata vaan luottaa siihen että isä tekee minkä parhaaksi ajattelee? Eikä mennä väliin puhisemaan että uskaltaako tota nyt rakastaa, ei välttämättä ole oma.
Olen ihmetellyt myös monesti tätä ajatusta, kasvattamaansa lastako ei voi rakastaa ellei se ole omaa lihaa ja verta? Miten adoptiot?
Itsellä kaksi lasta ja jos synnärillä olis joku vaihto tapahtunut, en voisi kumpaakaan rakastaa vähempää vaikka ei olisikaan oma.
Minä vaihdoin vaipat, minä puhalsin pois pipit ja lohdutin kun olo painajaisia keskellä yötä. He ovat minun rakkaita lapsiani vaikka dna muuta väittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan tutkimuksen mukaan ulkonäkö periytyy äidiltä. Ja toisen tutkimuksen mukaan miehet valitsevat äitinsä näköisen naisen vaimokseen.
Ai, en ole kuullut tätä, enemmän muistaakseni on sanottu juuri että vauvat tulee iseihinsä, tämä helpottaa miehen sitoutumista, kun lisää luottamusta, että tämä on minun jälkeläiseni.
Esikoiseni syntyessään oli kuin suoraan isänsä peilikuva. Kuopus taas enemmän minun.
Mitenkäs kun meidän pojan pappa ei ole mitään sukua lapselle (paitsi naimisissa lapsen mummin kanssa) ja rakastaa lasta aivan valtavasti? Luonnonoikku?
Vierailija kirjoitti:
Aika luotettavaa tietoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luotettavaa tietoa :D
Jep, mullakin vissiin tietämättäni on punanen tukka eikä lainkaan pottunokkaa, koska lapsethan ei oo voinu periä ulkonäköään isältään 😂
Ai jestas, sehän siitä yltiöuteliaasta ja oikukkaasta anopista vielä puuttuisi, että alkaisi kärttää dna-testiä lapsistamme, jotta HÄNELLÄ olisi taas parempi mieli. Mutta samaan aikaan, en yhtään yllättyisi moisesta.
Minulla on neljä todella rakasta lastenlasta, eikä kenelläkään heistä ole minun geeniperimääni. Toisen tyttären lapset ovat adoptoituja, toisen "omatekoisia", mutta tämä tytär oli kasvattilapseni. En ymmärrä, miten voisi rakastaa vain biologisia jälkeläisiään.
Minulla on neljä todella rakasta lastenlasta, eikä kenelläkään heistä ole minun geeniperimääni. Toisen tyttären lapset ovat adoptoituja, toisen "omatekoisia", mutta tämä tytär oli kasvattilapseni. En ymmärrä, miten voisi rakastaa vain biologisia jälkeläisiään.
Paitsi jos lapsi on synnärillä vaihtunut.