Mitä sun pitäis tehdä, mutta et vaan saa aikaiseksi?
Mitä on sun elämäsi rästilistalla? Hommia, pitäis tehdä, mutta joita aina vaan tulee lykättyä tuonnemmaksi?
Kommentit (52)
ottaa avioero. Ei ole parempaa tiedossa niin jotenkin se jää.
Passikuva pitäisi käydä hankkimassa ja VIHAAN kuvattavana olemista.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittautua liittoon tai työkkäriin (en ole saanut aikaiseksi ilmoittautua mihinkään ja elän säästöilläni)
Ota nyt hyvä ihminen se raha vastaan, jonka voit saada.
Lähtee hakemaan -5% palkanvähennyksiä takasinmaksettavaksi.
On vaan aika sekanen soppa vielä.
Onneksi nousi eilen esiin a-studiossa.
Olis semmonen 12kk x 4 x 115 egee tulossa. Verot pois ja loput näppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyytää työtodistusta vanhalta työnantajalta, lykännyt asiaa jo kuukausia.
Haha, mä sain hoidettua tän asian viime viikolla :D Työsuhde päättyi vuonna 2014.
Pistän paremmaksi: mun pitäis pyytää todistukset vuosilta 2008 ja 2009.
Kirjoittaa gradu. Todistelen itselleni, että asiaa lieventää kokopäivätyö, mutta oikeasti se on vain yksi mainio tekosyy lisää vältellä inhaa opinnäytetyötä.
Ikkunat, lattiat, kaapit— kaikki pitäs siivota ja pestä.
Meikkauspöytä niin täynnä purtiloita ja purnukoita, pitäs järjestää että löytäis jotain.
Ai niin vessat pitäs kans pestä ja jynssätä.
Vaatekaapit pullistelee, jotain pitäs tehdä, karsia vanhoja vissiin.
Vanhat valokuvat pitäs järjestää, ja koneelta teettää paperiversioita
Lukea kasoittain lehtiä ja laittaa sit keräykseen.Ei lukematta viitsi laittaa.
-Ei jaksa millään- hoh hoijakkaa
Mennä hammaslääkäriin.
Mopata lattiat, siivous jää imuroinnin asteelle aina uudelleen.
Siivota vaatekaapit + ostaa yksi uusi vaatekaappi, jotta saisi kaikki paremmin järjestykseen.
Edelliseen liittyen erotella kaikki turhat ja pieneksi jääneet vaatteet ja kengät ja viedä kirpparille/uffiin. Pitää detox-kuuri ja pudottaa vähän painoa.
Näitä en saanut aikaiseksi menneellä kesälomalla, joten tuskin saan aikaiseksi nytkään kun on tehtävä töitä kaikki päivät. Ehkä näistä tulee vielä hyviä uuden vuoden lupauksia.
Tällä hetkellä odottaisi paketti postissa, mutta en pelkästään sen takia jaksa sinne asti mennä.
Lisäksi pitäisi kartuttaa taitoja eri käsitöissä, mutta en osaa päättää mistä aloittaa ja siksi selaan vauvapalstaa.
Mun pitäisi saada vihdoinkin vietyä talvivaatteet, -kengät ja -saappaat verkkovarastoon ahtaasta eteisestä tilaa viemästä.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi saada vihdoinkin vietyä talvivaatteet, -kengät ja -saappaat verkkovarastoon ahtaasta eteisestä tilaa viemästä.
Eihän niitä enää kannata viedä, kohta on taas käyttöä!- Minä olen koko kauniin päivän yrittänyt
toimertautua ulos palauttamaan kirjaa kirjastoon mutta en ole saanut aikaiseksi eikä enää kannata.
Huomenna uusi yritys!
Tuli paha mieli tästä kommentista :( Olisiko sun mahdollista pyytää apua siivoukseen ystävältä, sukulaiselta tai joltakin? Aloittaminen on aina vaikeinta, jos tuntuu että selviät urakasta yksin niin koita aloittaa nyt heti tekemällä vaikka joku ihan pieni juttu - tiskit koneeseen, likapyykit koriin, roskat roskikseen tmv. Jälkimmäisistä asioista priorisoisin ehkä ensimmäiseksi työtodistuksen, koska siihen on varmaan matalin kynnys kun ei tarvitse selvitellä asioita sen enempää. Liitto/työkkäri olisi raha-asioiden takia tosi hyvä hoitaa mahdollisimman pian alta pois, mutta selkeästi kaipaat tukea tilanteeseesi. Ikävää, etteivät voimat riitä näiden juttujen hoitamiseen, mutta se ei tee sinusta mitenkään huonoa tai laiskaa. Jaksamista, ja toivottavasti tulevat kokemuksesi terveydenhuollosta olisivat parempia kuin aikaisemmat!