Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni heitettiin hukkaan sillä hetkellä, kun sain pakit :(

Vierailija
21.08.2018 |

Elelen tässä ns. "jatkoajalla" päivä kerrallaan, ilman mitään toivoa. Kaunis naiseni antoi mulle pakit. :'( Olisinpa tajunnut kauan sitten sen, että tulisin kohtaamaan hänet, jolloin olisin tehnyt kaikkeni elämässäni häntä varten ja siten parantanut mahdollisuuksiani saada hänet rakkaakseni. Olin tosin noin 10-vuotias, kun hän meni nykyisen puolisonsa kanssa naimisiin, joten tuntuu totaalisen toivottomalta. :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sinun terapeutti ei rakasta sinua vaikka mitä tekisit. Jätä hänet jo rauhaan.

Miksi? Mikä minussa on vikana? Ja mistä tiedät sen, ettei hän rakasta minua? Oletko hän?

Suoraan kysymykseen suora vastaus: sinulla on korvien väli ihan vinksallaan.

Ja terapeuttisi ei todellakaan rakasta sinua. Hänelle olet potilas (tässä vaiheessa tosin ilmeisen vastenmielinen, mutta hoitoetiikka pakottaa hoitamaan myös niitä vastenmielisiä tapauksia).

Vierailija
22/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sinun terapeutti ei rakasta sinua vaikka mitä tekisit. Jätä hänet jo rauhaan.

Miksi? Mikä minussa on vikana? Ja mistä tiedät sen, ettei hän rakasta minua? Oletko hän?

Suoraan kysymykseen suora vastaus: sinulla on korvien väli ihan vinksallaan.

Ja terapeuttisi ei todellakaan rakasta sinua. Hänelle olet potilas (tässä vaiheessa tosin ilmeisen vastenmielinen, mutta hoitoetiikka pakottaa hoitamaan myös niitä vastenmielisiä tapauksia).

Mistä tiedät, ettei rakasta? Entäpä, jos hän rakastaakin? Eivät kaikki terapeutit ole mitään robotteja. Mistä tiedät, että muka olisin vastenmielinen? Oikeasti olen tosi kiltti häntä kohtaan aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä, jos vain sain pakit, mutta hän rakastaa minua silti? Jospa hänellä on niin suuri ja lempeä sydän, että hän voi rakastaa minunkin kaltaistani onnettomasti rakastunut ihmistä? Ehkäpä osin siksikin itse rakastan häntä, koska hän ei ole samanlainen kuin kaikki muut?

Vierailija
24/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko käytännön vinkkejä, miten selvitä? Pari vähän synkempää vinkkiä jo sainkin.

T. Ap