Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni heitettiin hukkaan sillä hetkellä, kun sain pakit :(

Vierailija
21.08.2018 |

Elelen tässä ns. "jatkoajalla" päivä kerrallaan, ilman mitään toivoa. Kaunis naiseni antoi mulle pakit. :'( Olisinpa tajunnut kauan sitten sen, että tulisin kohtaamaan hänet, jolloin olisin tehnyt kaikkeni elämässäni häntä varten ja siten parantanut mahdollisuuksiani saada hänet rakkaakseni. Olin tosin noin 10-vuotias, kun hän meni nykyisen puolisonsa kanssa naimisiin, joten tuntuu totaalisen toivottomalta. :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tämä aloitus on kun ne muut u-linat, joita palsta on täynnä.

Vierailija
2/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä pystyn selviämään tästä? Elän vain itseinhon ja toivottomuuden vallassa. En usko, että koskaan enää kohtaan missään ketään yhtä söpöä ja ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä pystyn selviämään tästä? Elän vain itseinhon ja

jospa vaikka vetäisit alkajaisiksi itsesi hirteen, provo.

Kunpa ei olisi velvollisuuksia, niin voisin harkita ideaasi.

Vierailija
4/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun terapeutti ei rakasta sinua vaikka mitä tekisit. Jätä hänet jo rauhaan.

Vierailija
5/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinussa ei ole yksilönä mitään hyvää ja kaunista saati arvokasta, niin ei sun kannata sitten elää :(  Ja mitä lisäarvoa olisit edes tuonut sen ihanan naisen elämään, jos et ole mitään? 

Vierailija
6/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi niin ihanaa naista ei voisi saada edes vähäsen lainaksi silloin tällöin mieheltään. Mulle riittäisi, että saisin viettää hänen lähellään aikaa vaikka pari kertaa kuukaudessa. Siten viettäisin tyytyväisenä lopun elämäni. Ketään muuta en tarvitse tai halua, enkä tarvitse edes täysin omaa kumppania edes.

T. Ap

Vierailija
7/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sinussa ei ole yksilönä mitään hyvää ja kaunista saati arvokasta, niin ei sun kannata sitten elää :(  Ja mitä lisäarvoa olisit edes tuonut sen ihanan naisen elämään, jos et ole mitään? 

Olet oikeassa. En tiedä, onko minussa mitään hyvää ja mikä edes on hyvää paitsi Hän. Olisin ainakin tehnyt kaikkeni tehdäkseni hänet onnelliseksi. Käyttänyt kaiken energiani ja rahani häneen. Olisin halunnut toteuttaa kaikki hänen unelmansa.

T. Ap

Vierailija
8/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinun elämäsi heitti menemään? ÄIti vahingossa roskien mukana?

Oletko ikinä ennen pettynyt missään? Hyvä että nyt päästi harjoittelemaan sitäkin. 

Vierailija
9/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. En tiedä, onko minussa mitään hyvää ja mikä edes on hyvää paitsi Hän. Olisin ainakin tehnyt kaikkeni tehdäkseni hänet onnelliseksi. Käyttänyt kaiken energiani ja rahani häneen. Olisin halunnut toteuttaa kaikki hänen unelmansa. <3

T. Ap

No se oli nyt yksi nainen ja se juna meni jo.

Maailmassa on vielä toiset 3 000 000 000 naista jäljellä.

Eiköhän niistä sulle yksi sopiva löydy.

Vierailija
10/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä polosta... 

Vierailija
11/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinun elämäsi heitti menemään? ÄIti vahingossa roskien mukana?

Oletko ikinä ennen pettynyt missään? Hyvä että nyt päästi harjoittelemaan sitäkin. 

Olen kerran aiemminkin (18-vuotiaana) ihastunut täysin lohduttomasti (varattuun ja itseäni reilusti vanhempaan silloinkin, mutten ole itse niin ihmeellinen, että hänkään olisi vaihtanut minuun). Siitä tosin on jo useampi vuosi. Se itse asiassa olikin elämäni ensimmäinen todella paha kriisi.

T. Ap

Vierailija
12/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä polosta... 

Helppohan teidän suosittujen ja parisuhteessa elävien on naureskella kaltaisilleni. :(

T. Ap

Vierailija
13/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa

Vierailija
14/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa

Tarkoitatko maksullisia naisia vaiko oman puolison vai molempia?

T. Ap

Vierailija
15/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sinun terapeutti ei rakasta sinua vaikka mitä tekisit. Jätä hänet jo rauhaan.

Miksi? Mikä minussa on vikana? Ja mistä tiedät sen, ettei hän rakasta minua? Oletko hän?

Vierailija
16/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa

T. Ap

Sekä postimyyntimorsion Thaimaasta että pussien tyhjennysalustan.

Vierailija
17/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahalla saa

T. Ap

Sekä postimyyntimorsion Thaimaasta että pussien tyhjennysalustan.

Ok, olen itse nainen. Haluaisin kohdata ihmisen, joka tuntuisi henkiselläkin tasolla kiinnostavalta. Olen kieltämättä joskus aiemmin epätoivoissani harkinnut "postimyyntimorsiantakin", mutta onkohan heitä naisillekin?

T. Ap

Vierailija
18/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ HELVETIN HELVETTIÄ!!! EI KYMMENEN VUOTIAS AJATTELE OLEVANSA KUIN MIKÄKIN ALFA! MITÄ HELVETIN VIKAA SINUSSA ON JUMALAUTA!!! OTA CHIVAS REGALII JA MEE BAARIIN!!! ITSE OLEN SAANUT TÄLLÄ MENETELMÄLLÄ PELKÄSTÄÄN HYVIÄ KOKEMUKSIA!!

PS JOS OLET TROLLI NIIN MENE HOITOON SINÄ HELVETIN IKÄVÄ IHMINEN,,,, TÄÄLTÄ PESEE!!!

Vierailija
19/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ HELVETIN HELVETTIÄ!!! EI KYMMENEN VUOTIAS AJATTELE OLEVANSA KUIN MIKÄKIN ALFA! MITÄ HELVETIN VIKAA SINUSSA ON JUMALAUTA!!! OTA CHIVAS REGALII JA MEE BAARIIN!!! ITSE OLEN SAANUT TÄLLÄ MENETELMÄLLÄ PELKÄSTÄÄN HYVIÄ KOKEMUKSIA!!

PS JOS OLET TROLLI NIIN MENE HOITOON SINÄ HELVETIN IKÄVÄ IHMINEN,,,, TÄÄLTÄ PESEE!!!

En ole 10-vuotias enää, mutta sen ikäisenä menetin jo tulevaisuuden rakkaani miehelleen. Tuntuu lohduttomalta ajatella, etten oikeastaan olisi voinut koskaan tehdä mitään asian hyväksi tai pystynyt ehtimään ensin, sillä hänen ollessaan naimisiinmenoiässä, olin vielä lapsi. Kunpa olisin syntynyt 10-20 vuotta aiemmin ja olisin vieläpä mies sukupuoleltani ehkäpä mieluummin. Samanaikaisesti tuntemukseni on lähinnä se, että "voiko v*tutukseen kuolla?".

T. Ap

Vierailija
20/24 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole 10-vuotias enää, mutta sen ikäisenä menetin jo tulevaisuuden rakkaani miehelleen. Tuntuu lohduttomalta ajatella, etten oikeastaan olisi voinut koskaan tehdä mitään asian hyväksi tai pystynyt ehtimään ensin, sillä hänen ollessaan naimisiinmenoiässä, olin vielä lapsi. Kunpa olisin syntynyt 10-20 vuotta aiemmin ja olisin vieläpä mies sukupuoleltani ehkäpä mieluummin. Samanaikaisesti tuntemukseni on lähinnä se, että "voiko v*tutukseen kuolla?".

T. Ap

No kannattaisiko alkaa käymään lesbobaareissa sen sijaan, että haikailet heteronaisten perään?