The Walking Dead, kausi 9 - OFFICIAL
Tehdäänkö uusi ketju tulevasta kaudesta jonka alkuun on enää vajaa 2 kk. Eli 8.10. se alkaa, Rickin viimeinen kausi, liekö koko sarjan viimeinen. Jotenkin TWD henkilöityy kuitenkin niin vahvasti Rick Grimesiin jonka ampumisesta ja koomassa heräämisestä kaikki alkaa. Kun Rick lähtee, voiko sarja enää jatkua?
Itse seuraan sarjaa enää tottumuksen vuoksi, se alkuaikojen jännitys on kadonnut. En usko että aikahyppykään tuo sitä eloa sarjaan mitä on jo viimeiset kolme kautta ( ainakin ) odotettu.
Kommentit (2043)
Vierailija kirjoitti:
TWDfani kirjoitti:
Jos se kuoppa oli vaan sinkhole :D
Mikä on sinkhole?
No se maansortuma jota sulle jo aiemmin ehdotettiin. Get over it.
Yksi asia joka ihmetyttää, on se että jos tuo Magnan porukka on iät ja ajat viettänyt aikansa tien päällä ilman minkäänlaista tukikohtaa, niin miten se parrakas tummahiuksinen mies voi olla niin lihava. Mistä sitä ruokaa oikein riittää?
Miksi saan alapeukkuja kysyessäni siitä omituisesta valtavasta kuopasta, jossa on tasainen pohja ja pystysuorat reunat? Muuten hyväntuulinen ketju.
Ehdotatte maansortumaa. Mikä maa sortuu tuolla tavoin tyhjyyteen alaspäin tasaisella maalla. Eihän maa voi hups kadota. Paksuja juuria vaan jää seinämiltä törröttämään.
Yritän pitää tätä sarjaa nyt edes jotenkin uskottavana mielessäni. Zombiepidemia nyt vaan on siedettävä, kun se on jutun ydin, vaikka mahdotonhan sekin on, kun zombit eivät kulu mihinkään, vaikka kudokset mätänevät.
Ehkei sinänsä oleellinen, miksi maa oli yhtäkkiä hävinnyt, mutta olisi sille jonkun loogisen selityksen voinut siinä vihjaista.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia joka ihmetyttää, on se että jos tuo Magnan porukka on iät ja ajat viettänyt aikansa tien päällä ilman minkäänlaista tukikohtaa, niin miten se parrakas tummahiuksinen mies voi olla niin lihava. Mistä sitä ruokaa oikein riittää?
Ei kyllä riittäisi mistään ruokaa. Kukaan ei olisi ylipainoinen. Metsästyskin olisi hankalaa zombien takia. Talot olisivat muut selviytyneet jo ehtineet tyhjentää. He eivät voi jaloin liikkuessaan pitää ruonavarastoja. jos on vain jaloillaan liikkeellä, on päivän ruoka epävarmaa.
Myöskään kuuro ei olisi tuollaisessa porukassa selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat arvelunne sen valtavan suuren, pystyseinäisen ja tuoreennäköisen kuopan synnystä, johon Rick putosi darylin kanssa toissajaksossa.
Pelkkä kuoppa, ainoa tarkoitus sarjassa oli saada jännittävä tilanne kun putosivat sinne ja ovat vaarassa. Ei liity mihinkään muuhun.
Mikä synnyttäisi tuollaisen kuopan?
Voisiko olla whispersien tekemä
Luonnollinen maansortuma? Usko nyt vaan ettei se kuoppa ole mikään ihmeellinen plot point eikä sen syntyyn tulla palaamaan sarjassa, ei liity mihinkään.
Eikö teitä ihmetytä tuo valtava kuoppa. Ymmärtäisi edes jotenkin, jos siinä olisi ollut joku sortunut tunneli, mutta ei ollut, kun reunat olivat aivan maata vain.
Juoni ei ole kummoinen. Se, mutta mitä lehdissä on tähän mennessä tapahtunut on kuvattavaa muutamalla lauseella. Ja siihen menee telkkarissa monta kautta.
Älä lue, jollet halua tietää
Älä lue, jollet halua tietää
Eli lehdissä meidän ihmiset taistelee tuon tuosta whispersien kanssa. Rickin poika alkaa seurustella whispersien johtajan tytön kanssa. Negan tap*aa sen johtajan.
Sitten löytävät radion kautta suuren ja kehittyneen yhteisön. Menevät sinne ja tyytymättömät siellä alkavat houkutella Rickiä tekemään siellä vallankaappaus.
Tuo kaikki erittäin hitaasti. Mutta se on kerrottu nopeasti.
Silti tv-sarja on nyt riittävän tapahtumasisältöinen ja kiinnostava. Tylsän lyhyet kaudet vaan. Enää 2 jaksoa tätä kautta.
En ymmärrä, miksi nuo aloittavat kaiken alusta eivätkä yritä jatkaa nykyaikaista tuotantoa.
Tylsää, mitä mää sitten teen vapaa-aika, ku ei sarja jatku ja täällä ei spekuloida.
Katsot sarjan alusta tähän kauteen asti, luet sarjakuvat alusta loppuun (jos et ole vielä lukenut), katso sarjan spinoffi Fear The Walking dead kaudet 1-4.
Vierailija kirjoitti:
Miksi saan alapeukkuja kysyessäni siitä omituisesta valtavasta kuopasta, jossa on tasainen pohja ja pystysuorat reunat? Muuten hyväntuulinen ketju.
Ehdotatte maansortumaa. Mikä maa sortuu tuolla tavoin tyhjyyteen alaspäin tasaisella maalla. Eihän maa voi hups kadota. Paksuja juuria vaan jää seinämiltä törröttämään.
Yritän pitää tätä sarjaa nyt edes jotenkin uskottavana mielessäni. Zombiepidemia nyt vaan on siedettävä, kun se on jutun ydin, vaikka mahdotonhan sekin on, kun zombit eivät kulu mihinkään, vaikka kudokset mätänevät.
Ehkei sinänsä oleellinen, miksi maa oli yhtäkkiä hävinnyt, mutta olisi sille jonkun loogisen selityksen voinut siinä vihjaista.
Seuraas piruuttas maailman uutisia. Noita sortumia tuntuu olevan siellä täällä ja tuolla tuon tuosta.
Vai olisko se kuoppa ollutkin Kuiskaajien vaatekaappi. Ottavat talteen zombeja ja sitten nylkevät ne puvuikseen? :D
Mua on aina ärsyttänyt, kun niiiiiin moni mies puhuu ärsyyntyneensä, kun naisen kanssa kattoo leffaa tai jotain ohjelmaa. Nainen kyselee typeriä koko ajan, vaikkei se mies tiedä sen enempää. Olen aina miettinyt, ettei noin typeriä naisia olekaan.
Kappas, tämä ketjuhan sen osoittaa, että onhan niitä. Turhaa jankkausta täysin tarpeettomasta ja tyhjänpäiväisestä asiasta.
Taas ymmärrän kaverimiehiä paremmin.
N46
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ärsyttänyt, kun niiiiiin moni mies puhuu ärsyyntyneensä, kun naisen kanssa kattoo leffaa tai jotain ohjelmaa. Nainen kyselee typeriä koko ajan, vaikkei se mies tiedä sen enempää. Olen aina miettinyt, ettei noin typeriä naisia olekaan.
Kappas, tämä ketjuhan sen osoittaa, että onhan niitä. Turhaa jankkausta täysin tarpeettomasta ja tyhjänpäiväisestä asiasta.
Taas ymmärrän kaverimiehiä paremmin.
N46
En koe tätä mues-nainen -väittelyksi
ei miehet oo vielä seuraani kyllästyneet. Olen tottunut olemaan miesenemmostöisessä ympäristössä, kun olen diplomi-insinööri.
Arvelen jopa, että moni kollegani miettisi samoin kuin minä. Koska olemme rakennusinsinöörejä, emme ole tottuneet varautumaan yhtäkkisiin valtaviin maakuoppiin. Se nyt vaan on luonnotonta, että maa häviää noin vaan. (toki rinteessä voi maa pettää, mutta tuo oli valtava kuoppa.
TWDfani kirjoitti:
Katsot sarjan alusta tähän kauteen asti, luet sarjakuvat alusta loppuun (jos et ole vielä lukenut), katso sarjan spinoffi Fear The Walking dead kaudet 1-4.
Oon katsonut koko sarjan alusta loppuun DVD:ltä ja lukenut kaikki sarjakuvat noin puolesta välistä eteenpäin.
Fearia en ole vielä katsonut. Ne ihan alkuajat ei oo niin kiintoisia.
Ja tää spekulointikeskustelu puuttuu
Hahhaa kuiskaajien vaatekaappi, hyvä veikkaus!
Noh, mulla on harrastuksena pelaaminen joka vie aika paljon aikaa just nyt kun Red Dead Redemption 2 julkaistiin. Lisäksi työ, lapset ja koirat pitää hyvinkin kiireisenä niin puolivälitauko on ihan hyväksikin :D
Jossain kohtaa sarjaa tuollaisia kuoppia oli kaivanut kuvernöörin (vai Neganin?) porukka, pyydystivät zombeja sinne tm. en enää muista, ehkä sinne "areenalle" jossa oli "näytöksiä".
Tai ehkä on joku "vanha kuoppa", joskin ei tainnut juuri olla lehtiä/muuta roskaa pohjalla, tai ehkä on kerätty maata esim. siihen siltatyömaalle joka oli ymmärtääkseni kuopan lähistöllä?
Siis alkaako zombeille muodostua yhtäkkiä älyä? Miten se on muka kehittynyt? Vanhat zombiet? Uudet? Onko siellä inhimillisyyttä? Vai mikä tämä kuiskaus loppukohtaus oli....
Vierailija kirjoitti:
Siis alkaako zombeille muodostua yhtäkkiä älyä? Miten se on muka kehittynyt? Vanhat zombiet? Uudet? Onko siellä inhimillisyyttä? Vai mikä tämä kuiskaus loppukohtaus oli....
Ne whispersit ovat pukeutuneet zombien nahkoihin vaan. Ei siinä muuta.
Eli käytön huono, että ihmisplrukkq pukeutuu kuolleiden nahkaan.
Mikä on sinkhole?