Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy kahvilassa YKSIN ja raportoi tänne missä kävit ja millaista oli!

Vierailija
20.08.2018 |

Mitä tarkempi kuvaus, sitä parempi!
Lähden itse nyt heti, palaan asiaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ihmeellistä.

Vierailija
2/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa ihmeellistä.

Debbie Downer!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juon teetä, syön leivoksia, luen kirjaa tai lehteä, kirjoitan, sometan ja katselen ihmisiä.

Vierailija
4/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan tuota käytyä tämän tästä. En nyt millään keksi mitään raportoitavaa?

Juon kahvin, yleensä luen päivän lehden paperiversiona. Poikkean ehkä vessaan.

Siinä se. 

Vierailija
5/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kahvin, sometan tai luen kirjaa, menen kotiin. Käyn kahvilla yleensä aina yksin. Jännittävää.

Vierailija
6/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sen nyt olla jotenkin ihmeellinen kokemus olla yksin kahvilassa?

Ihan samaa siellä tehdään kuin muiden kanssa ollessa. Käyn tämän tästä, tosi kivaa katsella rauhassa ihmisiä. Parhaita on kahvilat, joissa on istuimet ikkunalla.

Vierailija
7/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä oikeasti, että jollekulle kahvilassa yksin istuminen on jännää tai jopa pelottavaa. Olen muutaman kaverini onnistunut totuttamaan kahvilassa käymiseen, koska heille se oli vaikeaa ja aluksi jotenkin ahdistavaakin. Jotkut taas eivät ole koskaan olleet yksin, joten eivät käy kahvilassakaan yksinään, saati sitten ravintolassa.

Yleensä syön jotain kahvin kanssa, en lue lehtiä enkä selaa kännykkää, vaan seurailen joko kadun elämää tai käytävällä kulkevia ihmisiä. Toisina kertoina taas on ollut pakko tehdä töitä tietokoneella samalla.

Vierailija
8/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn usein yksin kahvilassa. Ostan jtn hyvää ja pöydässä luen kirjaa, somettelen tai katselen ihmisiä.

Vierailija
9/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin käydessä tulee luettua jos saatavilla on lehtiä kuten kahvilassa pitääkin. Muuten selaan kännykkää. Otan yleensä ison kahvin ja joskus vain sen, joskus täytetyn sämpylän tai jonkun ihanan leivoksen. Joskus taas espresson. Nautin kahvilassa käymisestä yksikseni. Mutta kivaa on myös kaksin tai porukalla. Silloin jutellaan eikä lueskella. Kahvilan ei tarvitse olla mitenkään hieno tai erikoinen kunhan kahvi on hyvää. Se ei ole itsestäänselvyys. Viimeksi sain ihan markettikahvilassa mielettömän hyvää kahvia. Lomareissuilla kokee joskus kahvilaelämyksiä.

Vierailija
10/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakipaikka jossa käyn noin kerran viikossa tai joka toinen viikko. Otan erikoiskahvin ja jonkin viinerin, selaan somea ja vauvapalstaa, luen pari paikallislehteä jotka sinne tulee. Siinäpä se.

Vierailija
11/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ns. arjen ylellisyyttä käydä yksin kahvilassa, tilaan jonkun erikoiskahvin ja luen kirjaa. Vähän sama kuin leikkokukkien ostaminen kotiin, tulee oikeasti jo hiukan syyllinen olo ;)

Vierailija
12/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sometan, sormetan. Minor details

-lukihäiriö

Vierailija
13/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viikottain yksin kahvilassa. En ymmärrä mikä siinä on niin ihmeellistä? Ihan samanlailla kuin seurassakin menen sinne, tervehdin myyjää, tilaan juoman tai lounassalaatin, istun pöytään ja juon/syön. Kun juttuseuraa ei kerta ole niin siinä juomisen/syömisen ohessa sometan, teen opiskelujuttuja, luen lehteä tai vaan katselen ohikulkevia ihmisiä ja mietin mielessäni mikä kenenkin tarina on yms, yllättävän hauska harrastus. Ja paljon olen muuten nähnyt muitakin yksinolevia kahviloissa, joka kerta yleensä on ainakin yksi muukin itsekseen siellä. 

Vierailija
14/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein yksin kahvilassa ja ravintolassa, olen käynyt leffassakin monesti. Ei poikkea millään lailla siitä, millaista on käydä yhdessä jonkun kanssa. Tai ehkä siten, ettei tarvitse pakkoseurustella ja jutella jonkun kanssa, vaan saa olla rauhassa. Olen aika introvertti ja minulle sosiaalinen kanssakäyminen on rasittavaa. On stressaavaa koko ajan yrittää keksiä jotain keskusteltavaa. Yksin on rennompaa.

N42

Vierailija
15/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko noin läheisriippuvaisia että normaalien asioiden tekeminen yksin on jotain outoa? Käyttekö vessassakin kaverin kanssa ja kaveri pyyhkii pyllyn?

Vierailija
16/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan käyn kahvilassa yksin, en kyllä voi joka kerrasta raportoida :). Samoin elokuvissa ja ravintolassa syömässä illallista. Sellaista se vähän yksinäisen sinkun elämä on.

Vierailija
17/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juon erikoiskahvin tai teen, menen vakio paikalle istumaan, kaivan puhelimen laukusta ja nappikset korvaan. Sen jälkeen vain kuuntelen musiikkia, fiilisten ja välillä seuraan mitä muut tekevät. Välillä sinne kahvilan sisälle eksyy pulu mikä saa minut aina nauramaan koska tilanne on niin koominen. Miettikää nyt, pulu tulee kahvilan sisälle!

Vierailija
18/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkempi kuvaus, sitä parempi!

Lähden itse nyt heti, palaan asiaan.

Just.

Haluatko ehkä tietää myös minkä väriset kalsarit mulla on ja menenkö kävellen vai dösällä.

Vierailija
19/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jännityksellä.

Vierailija
20/26 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen niitä ihmisiä, joiden on pitänyt totuttautua vaan siihen kahvilassa yksin käymiseen. Aluksi se oli ihan kamalaa. Etenkin tilauksen sanominen ääneen kahvilassa, jossa ei voi itse ottaa tuotteita vitriinistä. Nykyään tämä on onneksi vähän helpottanut, mutta valitsen vieläkin (jos vaan mahdollista) sellaisen kahvilan, jossa ei tarvitse sanoa kassalle, mitä tilaa. Tiedän, olen ehkä vähän outo, mut mä oon vaan mä. :) Ja yleensä vaan nautin kahvista ja siitä tunnelmasta, mikä siellä kahvilassa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi