Kehon lämmönsäätely sekaisin, alakasvoja ja kaulaa hikoiluttaa aika ajoin ja vartaloa turvottaa. Mitään vikaa ei löydy :(
Sisällä on nyt+23 astetta ja olo on samanlainen naamassa kuin +30 asteen helteillä. Nenän alus ja leuka sekä kaula hikoilee, kehoa turvottaa tasaisesti joka puolella. Välillä rinta nihkeytyy muttei hikoile. Nämä hikoilut tulevat vaivihkaa eikä aaltomaisesti. Olokin tavallista veltompi.
Ketään jolla samoja oireita?
Olen normaalipainoinen.
Sokerit mitattiin, kaikki arvot olivat hyvät.
Kilpirauhasarvot mitattiin, ne kaikki olivat viitearvojen sisällä.
Tulehdusarvot olivat ihan minimit.
Kävin gynellä ja hänen mukaansa nämä eivät vielä ole vaihdevuosioireita, epäilin sitä myös ensin koska olen kohta 44v.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kaverilla samanlaisia oireita ja sillä todettiin syöpä, oli levinnyt koko kroppaan, kannattaa vaatia hyvät tutkimukset päästä varpaisiin että selviää mikä on vialla, jaksamista sinne toivottavasti ei mitään vakavaa sulla
Minut skannattiin jo tt:llä takapuolesta kaulaan asti, katsottiin ultraäänellä vatsasta rintaan, eikä verikokeissakaan ollut mitään poikkeavaa. Siksi ihmettelen mitä tämä on kun missään ei näy mitään "erikoista".
t. Ap
Minulla on sympaattisen hermoston häiriö, sain sen vuosi sitten sairastamani burnoutin jälkeen. Otan pari puolikasta Propral-beetasalpaajaa aamuin illoin, muuten alkaa tykyttämään ja keho on kuin olisi vetaissut 5 kupillista kahvia. Vasta nyt oma keho alkanut palautua helteistä. Onko sinun tutuilla ollut samaa monen viikon ajan?