Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä lääkäriin koska siitä tehdään ilmoitus lastensuojeluun

Vierailija
20.08.2018 |

Tuntuu ettei enää päässä ole kaikki kohdallaan, että olen sekoamassa. Teen aivan järjettömiä asioita. Mieskin on tästä huomauttanut. Sen lisäksi fyysisiä muita oireita, kuten rytmihäiriöt ja kohtaukset joissa meinaan mennä tajuttomaksi, esimerkiksi.

Jos menen puhumaan asiasta niin lääkäri ilmoittaa lastensuojeluun. En halua sossun tätien kanssa jutella vaan lääkärin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hakisit apua yksityiseltä puolelta, psykologin vastaanotolta? Oireet kuulostavat paniikkihäiriöltä, mutta ongelma on vakava, koska haluat satuttaa itseäsi. Tarvitset tukea ja kehottaisin että puhut puolisosi kanssa siitä mikä sinua vaivaa. Aloita vaikka siitä että listat kaikki asiat mitkä sinua ahdistaa, näytä ne puolisolle tai psykologille ja sitten alatte yksi kerrallaan ratkaisemaan niitä. Parannut varmasti kun vaan haet apua, myös ystävälle puhuminen voi auttaa. Hae apua tänään, kiität itseäsi myöhemmin. Paljon jaksamista!!

Ohis, mutta läheskään kaikissa kaupungeissa ei ole yksityistä psykiatrista tahoa, edes lääkärikeskuksessa/Mehiläisessä. Asun itse vähän alle 100 000as paikassa missä ei pääse yksityiselle psykiatrille tms. Taholle, mistä olisin valmis maksamaan. Työterveyteen en syystä mene valittamaan.

Etes rahalla emme saa tasa-arvoa tässä maassa... Hki toki bussin päässä, kolmen tunnin ajon päässä.

Vierailija
22/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä lääkärillä mutta pelkään sitäkin että sitä pidetään nolona ja turhana, että oikeasti mitään ongelmaa ei ole vaan liiottelen vain ja tuhlaan lääkärin aikaa. Jos lääkäri laittaa sairaslomaa niin sitä ei meidän työpaikalla pomo hyväksy. Myöskin kertoo kaikille syyt miksi joku on poissa.

Ahdistaa jo koko tämä viikko ja en tiedä miten töistä selviän, jotenkin vain selviän.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin toi kuulostaa paniikkihäiriöltä. Mulla oli samanlaisia oireita ennen kuin irtisanouduin hirveästä työpaikasta...rytmihäiriöitä, yhtäkkiä pelkäsin, että lapsille sattuu jotain, unohtelin asioita ja pää ihan sumussa.

Vierailija
24/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tässä ajatellaan positiivisesti, on hyvä asia, että tiedostat ongelmat itse. On hyvä asia, että lapsista ottaa vastuun myös isä. Joten et ole yksin vastuussa ja voit tilata sen lääkärin.

Onko muuten kilpirauhasen toiminta testattu? Liikatoiminta voi aiheuttaa paniikkikohtaus ta ja vähän sumussa kulkemista. Ajatuksen hitautta ja huonoa muistia.

Vierailija
25/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun tässä ajatellaan positiivisesti, on hyvä asia, että tiedostat ongelmat itse. On hyvä asia, että lapsista ottaa vastuun myös isä. Joten et ole yksin vastuussa ja voit tilata sen lääkärin.

Onko muuten kilpirauhasen toiminta testattu? Liikatoiminta voi aiheuttaa paniikkikohtaus ta ja vähän sumussa kulkemista. Ajatuksen hitautta ja huonoa muistia.

Sillä ajattelenkin että mitään todellista ongelmaa ei varmaan ole kun kerta itse tiedostan ongelman. Eikö se ole niin että jos ihmisellä on jokin hätänä niin hän ei sitä itse tiedosta.

Joskus päässä vaan napsahtaa. En ajattele yhtään seurauksia vaan teen vaan jotain mitä kadun myöhemmin.

Mitä edes sainoisin jos varaisin aikaa lääkärille... En tiedä.

Ap

Vierailija
26/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä Virossa. Niin monet muutkin lapsiperheet tekevät nykyään, koska Suomessa lapsi voidaan ottaa huostaan mielivaltaisesti. Muutenkin kannattaa käydä Virossa lääkärissä, niin ei tule merkintöjä Kanta -järjestelmään, siitä on monesti valtavasti haittaa. 

Vierailija
27/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ne lapset viimeistään huostaanotetaan, jos/kun naksahdat ja teet jotain typerää joko itsellesi tai lapsillesi. Että ehkä mä sinuna nyt vaan ottaisin sen luurin kouraan ja lähtisin soittelemaan tohtorille.

Vierailija
28/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ajattelenkin että mitään todellista ongelmaa ei varmaan ole kun kerta itse tiedostan ongelman. Eikö se ole niin että jos ihmisellä on jokin hätänä niin hän ei sitä itse tiedosta.

Joskus päässä vaan napsahtaa. En ajattele yhtään seurauksia vaan teen vaan jotain mitä kadun myöhemmin.

Mitä edes sainoisin jos varaisin aikaa lääkärille... En tiedä.

Ap

Pyydä ensin kilpirauhasen vajaatoiminnan labrakokeita. Se monesti sekoitetaan masennukseen. Aiheuttaa erilaisia oireita eri ihmisille. Et kuulosta mt. Potilaalta,. Siinä samalla kerrot lääkärille oireet.

Vierailija
29/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksisuuntainen mielialahäiriö? Sisko sitä sairastaa, tuttu tauti siis sivusta seuranneena. Googlaile! Pikaisesti apua vaan niin alkaa elämä tasapainottua!

Vierailija
30/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuminen yms. Voi myös olla kilpirauhasjuttuja.

Vierailija
31/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä minäkin sinnittelen. Riippuen pärstäkertoimesta ja muista asioista, lasuilmoituksen saattaa tosiaan saada pienistäkin asioista. Ei ne lasta välttämättä vie mutta teettävät muuten lisätöitä uupuneella jauhaa sossujen kanssa tuntikausia.

Vierailija
32/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä minäkin sinnittelen. Riippuen pärstäkertoimesta ja muista asioista, lasuilmoituksen saattaa tosiaan saada pienistäkin asioista. Ei ne lasta välttämättä vie mutta teettävät muuten lisätöitä uupuneella jauhaa sossujen kanssa tuntikausia.

Ei kukaan jaksa kaiken muun lisäksi sossujen lätinää ja "auttamista". Mitään apua et todellisuudessa saa. Ei se heidän kanssa keskustelu auta ketään.

Vierailija
33/33 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa kaiken muun lisäksi sossujen lätinää ja "auttamista". Mitään apua et todellisuudessa saa. Ei se heidän kanssa keskustelu auta ketään.

Juuri näin. Samasta syystä et voi mennä myöskään yksityiselle lääkärille, kaikki kirjataan Kanta -järjestelmään. Älä puhu vaikeuksistasi myöskään opettajille, päiväkodissa tai kenellekään virassa olevalle, älä myöskään vapaa-aikana ystäville, jotka työskentelevät sosiaalialalla. Puhu vain varmuudella luotettavalle ystävälle. Suomessa täytyy olla nykyään puheissa yhtä varovainen kuin aikoinaan Neuvostoliitossa tai Itä-Saksassa, meille on rakennettu kattava kontrolli- ja ilmiantojärjestelmä. Viroon vain lääkärireissulle, samalla saat pienen rentoutumismatkan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi