Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaatteko koskaan ihmistä vuosikymmenten takaa?

Vierailija
20.08.2018 |

Vanhaa ihastusta tai kaveria joka kuoli kauan sitten?
Millaisissa tilanteissa kaipuu tulee esiin? Itselläni elämän kriisitilanteissa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempia joskus. Ihastuksia tai entisiä poikakavereita en kaipaa.

Vierailija
42/48 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin yksi yö unta mun varhaisnuoruuden suuresta rakkaudesta, jonka kanssa olimme ystäviä kunnes hän muutti eri puolelle Suomea. Siitä on yli 30 vuotta kun hänet näin ja yhtäkkiä, ilman syytä, kaikki palautui mieleen ja ikävä tuntui viiltävältä. Ei yhtään kuvaakaan jäänyt muistoksi, ainoastaan yksi onnittelukortti , jonka häneltä sain...

Mitäköhän sulle kuuluu nykyään, Make...♥️😥

Hän ei varmaan ole kauheasti muuttunut, jos 30 vuotta jälkikäteen tunnistit hänet. Itse en tunnistaisi 30-vuoden jälkeen varihaisteini-iän ihastuksia, ikävä kyllä. Olen itsekin miettinyt mitä heille kuuluu. 'Varsinkin yhdelle. Enkä saa koskaan tietää. Surullista ja haikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin yksi yö unta mun varhaisnuoruuden suuresta rakkaudesta, jonka kanssa olimme ystäviä kunnes hän muutti eri puolelle Suomea. Siitä on yli 30 vuotta kun hänet näin ja yhtäkkiä, ilman syytä, kaikki palautui mieleen ja ikävä tuntui viiltävältä. Ei yhtään kuvaakaan jäänyt muistoksi, ainoastaan yksi onnittelukortti , jonka häneltä sain...

Mitäköhän sulle kuuluu nykyään, Make...♥️😥

Hän ei varmaan ole kauheasti muuttunut, jos 30 vuotta jälkikäteen tunnistit hänet. Itse en tunnistaisi 30-vuoden jälkeen varihaisteini-iän ihastuksia, ikävä kyllä. Olen itsekin miettinyt mitä heille kuuluu. 'Varsinkin yhdelle. Enkä saa koskaan tietää. Surullista ja haikeaa.

En ole siis häntä oikeasti nähnyt, unessa vaan. 😌

Vierailija
44/48 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla viestittelin 30v takaiselle ensirakkaudelle. Teki hyvää, sain asian päätökseen. Luulin ettei halua kuulla musta mitääm, mutta toisin kävi.

Miten kävi teille? Tapasitteko?

Vierailija
45/48 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni kaipaamani ihminen on nykyään joko kuollut (todennäköisin) tai huonossa kunnossa (huumeet, alkoholi). Voi kun saisinkin tietää miten hänelle on käynyt. En tiedä koko nimeä, joten väestörekisterin palvelusta ei ollut hyötyä :(

Vierailija
46/48 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan moniakin. Osaa ajattelen päivittäin, osaa harvemmin, osaa vain tietyissä tilanteissa. Eiköhän lähes jokaisella ole ihminen tai useimpikin, joita joskus on ikävä.

Vierailija
47/48 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Antti teki minuun lukiossa lähtemättömän vaikutuksen. Vuodet eivät ole sitä himmentäneet.

Vierailija
48/48 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lapseni isää. Hän menehtyi reilu kymmenen vuotta sitten. Käydään lapseni kanssa aika ajoin viemässä haudalle kukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi