Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut tuoksuvat aina niin raikkaalta ja hyvältä?

Haisuli
20.08.2018 |

Tulipa mieleen, että usein kaupungilla ja jopa juoksulenkillä tulee vastaan naisia, jotka yksinkertaisesti tuoksuvat puhtaalle ja raikkaalle. MITEN te onnistutte? Esim eilen tuli lenkillä vastaan nuori nainen, joka jätti jälkeensä puhtaan pyykin ja suihkusaippuan tuoksuvanan, itse hikeennyin jo ekan 10 min aikana niin että dödökin petti... Ihailen ihmisiä, jotka ovat aina ns. suihkunraikkaita, minusta tuntuu että itse alan haisemaan tunkkaiselle heti kun poistun kotoa... Siis hajusteet ja suihkunraikkaus haihtuu vaikkei hikoilisikaan sen ihmeemmin. Aivan puhtaita vaatteitakaan en jaksa joka päivä laittaa. Sukat ja alusvaatteet vaihdan toki päivittäin, sama paita voi olla päällä 3-4 päivää, farkut pesujen välissä jopa pari-kolme viikkoa. Siinäkö se salaisuus piilee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ihon kuorinta vaikuttaa tuohon.

Käytän kerran viikossa italy towelia, ja sitten hiuspohjaan scalp scaleria, ja sellaista shampoo harjaa.

Italy toweleita yms. saa ebaysta.

Jos en kuori ihoa, niin tulee sellainen yleinen tunkkainen haju.

Vierailija
2/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin kerran työkamulta, miltä mä haisen?

Hän nuuskaisi ja sanoi, et miltään, et haise, et tuoksu.

Siksi kysyin, kun itsellä nenä tukossa enkä ollut käynyt suihkussa viikkoon.

Alapään ja kainalot olin tietysti pessyt joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, että jotkut oikein huokuvat sellaista suihkunraikasta tuoksua, siis ei mitään hajuvettä vaan raikkautta ja puhtaan pyykin tuoksua. Olen kokeillut niitä Cleanin tuoksuja, mutta niistä puskee ihon tunkkaisuus läpi - eivät tuoksu aidosti raikkaalle.

Vierailija
4/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsutko sinä sitä pyykkiaineen tuoksua raikkaaksi? Minusta lähinnä noloa, aivan kuin jotain pyykinpesuainetta olisi lurautettu kainaloon. Muut sitten döfääkin dödölle kun laitettu puoli purkkia ettei paskanhaju tulisi läpi kuten lopuilla joita ei kiinnosta itseään hajustella.

Vierailija
5/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He käyttävät ekologisia pesuaineita ja pyykkietikkaa, syömänsä ruoka on terveellistä, keho ei ole kuonautunut. Käyttävät vähän nk haitallisia kemikaaleja. Pesevät hampaansa hyvin eivätkä syö sokeria. Nukkuvat hyvin, ovat paljon ulkoilmassa.

Vierailija
6/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa! Yksi rivarimme naapuri on tälläinen, heidän huuhteluaine tuoksuu ulos asti ja saunapäivinä koko perhe tuoksuu niiiin raikkaalle. Itse tosin käytän vain hajustamattomia tuotteita nykyään kun en hajustetuilla tuoksunut hyvältä.