Työyhteisö täynnä persoonattomia joojoo-hymistelijöitä!
ARGH! Ärsyttää välillä työyhteisömme, jossa ei ole yhtään oikeaa persoonaa. Pelkkää selän takana panettelua, kukaan ei uskalla suutaan palavereissa,kehittämispäivillä tms. avata, vaan sitten vatvotaan ja märehditään selän takana ja kahvihuoneessa kun pomo ei ole paikalla. Ahdistava, paikallaan junnaava työyhteisö, jossa ei ole mitään liikettä tai kehitystä. Olen tähän työpaikkaan pari vuotta sitten tullut ja nyt alkaa mitta olla täysi! Kunnalliset työpaikat todella ovat surkeita verrattaessa yksityissektorin paikkoihin.
Kommentit (13)
Aika moni haluaa turvallisuutta, eli vakaan toimeentulon sen sijaan että keikuttaisi venettä "ideoillaan".
Tämä on ihan todellinen ongelma.
Meilläkin negatiivisten muutosten tultua kukaan ei avaa suutaan, yhtä vahvaa persoonaa lukuun ottamatta. Olenkin miettinyt, onko firmaan tarkoituksella rekrytty kilttejä hissukoita. Kahvitauolla kuppikunnissa kyllä palaute kuuluu...
Itse pyrin asiallisesti sanomaan mielipiteeni. Olen kannustanut muitakin, mutta eivät uskalla.
Heikko johtaja kaipaa näitä joojoo-hymistelijöitä.
Pelolla johtamisen kulttuuri tekee ihmisistä robotteja. Kuka viitsisi esittää ideoita tai kehittää tai tehdä parhaansa, kun tulee pelkkää huutoa kuitenkin.
Meillä ollaan töissä tekemässä töitä, ei perustamassa uutta puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ajattelisivat näin, orjat olisivat vielä laillisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki ajattelisivat näin, orjat olisivat vielä laillisia.
Eivätköhän kohta taas ole.
Vierailija kirjoitti:
Heikko johtaja kaipaa näitä joojoo-hymistelijöitä.
Niin, ne hymistelijät ja tyhmää esittävät jäävät yt-neuvotteluiden jälkeen töihin kun kehitysehdotuksia tekevät ja epäkohdista raportoivat todetaan "tarpeettomiksi".
Huomasko kukaan, että tää ap viesti on vuodelta 2006 :D
Kunnalliset paikat vai palkat?