Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Eugenia Cooneyta laiteta pakkohoitoon?

Vierailija
20.08.2018 |

Hänen uusin videonsa:

Veikkaan, että kyllä Suomessa jo laitettaisiin pakkohoitoon noin nälkiintynyt ihminen. Olen itse ollut samalla osastolla täysi-ikäisten anorektikkojen kanssa ja osa heistäkin oli pakkohoidossa, vaikka olivat paljon paremmassa kunnossa kuin Eugenia.

Miten voi olla mahdollista, että miljoonat ihmiset seuraavat hänen hidasta kuolemaansa, mutta mitään ei tehdä?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen tulee itse saada päättää tekemisistään, kun ei muita vahingoita tai lakeja riko.

Ei valtion tehtävä ole holhota ja vainota.

Hänellä on hoitamattomana kuolemaan johtava sairaus. Minusta terveydenhuollon pitää voida puuttua siihen, kuten psyykottisiin tai masennustiloihin, joissa henkilö on itselleen vaaraksi.

Vierailija
42/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sydän kestää kauan enää.

Paremmin sydän laihalla kestää kuin ylipainoisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eugenian tila näyttää hurjalta, mutta vielä käsittämättömämpää on miten tämä eräs toinen pysyy yhä hengissä..

https://www.instagram.com/ghost.in.my.pocket/

Voi. Hyvä. Luoja. Jos kyse olisi vain kasvoista, ajattelisin että varjostuksilla ja filttereillä tehty lommoposket mutta tuo kroppa todistaa, ettei kyse ole kuvankäsittelystä. Millä voimilla tuo tyttö/nainen pääsee sängystä ylös?!

Vierailija
44/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eugenian tila näyttää hurjalta, mutta vielä käsittämättömämpää on miten tämä eräs toinen pysyy yhä hengissä..

Eugeniassa olen ihmetellyt sitä, että sen kasvot näyttää suht normaalilta vielä. Tuo toinen taas alkaa näyttää kasvoistakin luurangolta jo valitettavasti, vaikka onhan hänen tilansa muutenkin jo pahemman näköinen.

Minusta Eugenian kasvot eivät kyllä näytä enää normaaleilta, silmät ovat vajonneet syvälle päähän ja piirteisiin on tullut se nääntyneisyys mikä on jo kauan ollut muualla ruumiissa. Jos katsoo vanhempia videoita, huomaa että Eugenian kasvot ovat tänä vuonna muuttuneet. 

Voi Eugenia. Tahdot kokeilla urheilua selvittääkseni oletko "yhtään hyvä siinä" mutta sinun kuntosi ei mahdollista rehellisiä tuloksia :(

Vierailija
45/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että Suomessa aikuiset anorektikot saavat tuskin edes hoitoa, pakkohoidosta puhumattakaan-

Alle 18-vuotiaat voidaan pakkohoitaa, mutta kun ylittävät ikärajan saavat itse päättää.

Olen itse entinen? anorektikko ja aikuisiällä ollut todella todella huonossa kunnossa, lähes kuin tuo videon henkilö. (Asiasta kolmanteen - hänellä näyttää olevan hiustenpidennykset. Tuossa kunnossa hiukset yleensä putoavat tai ainakin kuolevat ja harvenevat. Nin kävi minullekin. Elimistö ei haaskaa energiaa hiuksiin kun sitä ei riitä tärkeämpäänkään.)

No, se siitä. Sairastin monia vuosia ja olin muutamaan otteeseen sisätautiosastolla "tankattavana" omasta tahdosta, ei voitu pakottaa. Psykologinen apu oli todella kiven alla, sittenkin kun itse sitä aloin haluta. Tarjottiin kerran kuussa psyk. sairaanhoitajaa, 15 min kerrallaan!  Kimpaannuin ja vaadin saada parempaa hoitoa. Omalla sisulla sain ajettua asian niin että sain psykologin kaksi kertaa kuussa 45 min. Siitä vain ei paljon apua ollut koska hän itsekin myönsi ettei osaa syömishäiriöitä hoitaa. Ne vaativat erikoisosaamista!

Onneksi olen kielitaitoinen, joten pystyin hakeutumaan Norjaan hoitoon. Pääsin asinatuntevaan ja tehokkaaseen hoitoon. Aloin parantua vaikka aikaa se vei. Nyt olen muuttanut tänne pysyvästi ja lopettanut hoidot. Olen lähes normaalipainoinen ja psyykkisesti voin miljoona kertaa paremmin. 

Suomi on niin suuri takapajula tässäkin asiassa.  En kuitenkaan kannata pakkohoitoa ainakaan aikuisella. Pelkkä väkisin syöttäminen ei tuota tulosta, vain sen että paino nousee ehkä, mutta psyyke ei parane. Kun pääset pakkohoidosta palaat oitis vanhaan rumbaan. Ja taas mennään! 

En usko että asiaan parannusta tulee siellä. Kaikki muukin ajetaan alas ja romutetaan sekin mitä on. Suomi on lopullisesti pilalla.

Vierailija
46/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eugeniassa olen ihmetellyt sitä, että sen kasvot näyttää suht normaalilta vielä. Tuo toinen taas alkaa näyttää kasvoistakin luurangolta jo valitettavasti, vaikka onhan hänen tilansa muutenkin jo pahemman näköinen.

Minusta Eugenian kasvot eivät kyllä näytä enää normaaleilta, silmät ovat vajonneet syvälle päähän ja piirteisiin on tullut se nääntyneisyys mikä on jo kauan ollut muualla ruumiissa. Jos katsoo vanhempia videoita, huomaa että Eugenian kasvot ovat tänä vuonna muuttuneet. 

Voi Eugenia. Tahdot kokeilla urheilua selvittääkseni oletko "yhtään hyvä siinä" mutta sinun kuntosi ei mahdollista rehellisiä tuloksia :(

Vierailija
47/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#fitness #fit #bodygoals

Miehethän rakastaa tommosta vartaloa!

Vierailija
48/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottava video.

Vierailija
49/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että Suomessa aikuiset anorektikot saavat tuskin edes hoitoa, pakkohoidosta puhumattakaan-

Alle 18-vuotiaat voidaan pakkohoitaa, mutta kun ylittävät ikärajan saavat itse päättää.

Olen itse entinen? anorektikko ja aikuisiällä ollut todella todella huonossa kunnossa, lähes kuin tuo videon henkilö. (Asiasta kolmanteen - hänellä näyttää olevan hiustenpidennykset. Tuossa kunnossa hiukset yleensä putoavat tai ainakin kuolevat ja harvenevat. Nin kävi minullekin. Elimistö ei haaskaa energiaa hiuksiin kun sitä ei riitä tärkeämpäänkään.)

No, se siitä. Sairastin monia vuosia ja olin muutamaan otteeseen sisätautiosastolla "tankattavana" omasta tahdosta, ei voitu pakottaa. Psykologinen apu oli todella kiven alla, sittenkin kun itse sitä aloin haluta. Tarjottiin kerran kuussa psyk. sairaanhoitajaa, 15 min kerrallaan!  Kimpaannuin ja vaadin saada parempaa hoitoa. Omalla sisulla sain ajettua asian niin että sain psykologin kaksi kertaa kuussa 45 min. Siitä vain ei paljon apua ollut koska hän itsekin myönsi ettei osaa syömishäiriöitä hoitaa. Ne vaativat erikoisosaamista!

Onneksi olen kielitaitoinen, joten pystyin hakeutumaan Norjaan hoitoon. Pääsin asinatuntevaan ja tehokkaaseen hoitoon. Aloin parantua vaikka aikaa se vei. Nyt olen muuttanut tänne pysyvästi ja lopettanut hoidot. Olen lähes normaalipainoinen ja psyykkisesti voin miljoona kertaa paremmin. 

Suomi on niin suuri takapajula tässäkin asiassa.  En kuitenkaan kannata pakkohoitoa ainakaan aikuisella. Pelkkä väkisin syöttäminen ei tuota tulosta, vain sen että paino nousee ehkä, mutta psyyke ei parane. Kun pääset pakkohoidosta palaat oitis vanhaan rumbaan. Ja taas mennään! 

En usko että asiaan parannusta tulee siellä. Kaikki muukin ajetaan alas ja romutetaan sekin mitä on. Suomi on lopullisesti pilalla.

Eugenia ei asu suomessa.

Vierailija
50/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#fitness #fit #bodygoals

Miehethän rakastaa tommosta vartaloa!

Joo Eugenialla on kyllä tyypillisen crossfittaajan vartalo!

Vierailija
51/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla toisella vielä pahemmassa kunnossa olevalla naisella kun Eugenia niin hänellä on mies. Uskomatonta. Miehet oikeesti rakastaa vaan äärimmäisen laihoja naisia.

Vierailija
52/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/ghost.in.my.pocket

Tässä on positiivista edes se, että hän myöntää olevansa mielisairas ("I am fighting mental illnesses").

No, ei kuitenkaan ole hoidossa syömishäiriön takia eikä aio edes yrittääkään parantua, myöntää sen ihan avoimesti. Kai sitä pelkkää elossa pysymistä voi tuossa tilassa jo kutsua taisteluksi tosin...

Tämä ghost.in.my.pocket on 27-vuotias tietääkseni, ja ollut tuossa kunnossa jo vuosia, lähemmäs 10 vuotta varmaan. Ihmeellistä, miten ihminen voikaan säilyä hengissä noin kauan.

Vierailija
53/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa on vaikea saada ihmistä pakkohoitoon, etenkään pidemmäksi aikaa. Siihen tarvittaisiin oikeuden päätös ja harva omainen esim. viitsii lähteä moiseen prosessiin. Suomessahan voi anorektikon laittaa pakkohoitoon kun bmi on alle 13.

Vierailija
54/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet oikeesti rakastaa vaan äärimmäisen laihoja naisia.

Sellanen yleistys sieltä.

Miten meni omasta mielestä?

Vierailija
55/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo toinen on kyllä muokannut kuviaan ja rankasti. Vähän niin kuin se Irakin vai Iranin "Angelina Jolie".

Ghost.in.my.pocket vai? Ei ole, onhan sillä ollut videoitakin instagramissaan ja myös tumblrissaan joskus.

Vierailija
56/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstas ajankuva, että äiti kuvaa tällaisia videoita kuolevasta tyttärestään YouTubeen rahankiilto silmissä. Eugenia näyttää siltä, että viimeiset hetket ovat käsillä. Sydän pettää hetkenä minä hyvänsä.

Vierailija
57/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irstas ajankuva, että äiti kuvaa tällaisia videoita kuolevasta tyttärestään YouTubeen rahankiilto silmissä. Eugenia näyttää siltä, että viimeiset hetket ovat käsillä. Sydän pettää hetkenä minä hyvänsä.

Äitihän on itse huomattavan ylipainoinen, mikä lisää tilanteen häiritsevyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän