Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei Eugenia Cooneyta laiteta pakkohoitoon?

Vierailija
20.08.2018 |

Hänen uusin videonsa:

Veikkaan, että kyllä Suomessa jo laitettaisiin pakkohoitoon noin nälkiintynyt ihminen. Olen itse ollut samalla osastolla täysi-ikäisten anorektikkojen kanssa ja osa heistäkin oli pakkohoidossa, vaikka olivat paljon paremmassa kunnossa kuin Eugenia.

Miten voi olla mahdollista, että miljoonat ihmiset seuraavat hänen hidasta kuolemaansa, mutta mitään ei tehdä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan sairas kun minusta tuo on kaunista, hengenvaarallista kyllä, sen tiedostan. Olen nykyään juuri normaalipainon rajalla mutta ortoreksia ollut kauan sitten.

Vierailija
22/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan sairas kun minusta tuo on kaunista, hengenvaarallista kyllä, sen tiedostan. Olen nykyään juuri normaalipainon rajalla mutta ortoreksia ollut kauan sitten.

Huomionkipeä sinä olet. XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että Eugenia ei edes halua parantua. Valtava määrä seuraajia, kommentteja ja huomiota vaan ruokkii hänen sairauttaan. 1,4 miljoonalla seuraajalla saa todennäköisesti jo ihan hyvin lappua käteen, joten on varmasti iso kynnys "luopua" anoreksiasta. 

Mitä hel-vetin lappua käteen? :DD

Eikö teinien pitäisi olla tähän aikaa koulussa?

Vierailija
24/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Jos voisin terveellisesti sen tehdä näyttäisin samalta. Luiden muoto vaan on musta kaunis. En silti aio tavoitella sitä, koska tiedän että ihminen ei voi näyttää tuolta olematta sairas. Itse pyrin hoikkuuteen terveellisesti vaikka se ei vastaakaan mun ihannekroppaa.

Vierailija
25/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä ole sairas, luultavasti olet vain henkisesti jälkeenjäänyt emo joka on saapunut aikakoneella vuodesta 2006.

Vierailija
26/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että Eugenia ei edes halua parantua. Valtava määrä seuraajia, kommentteja ja huomiota vaan ruokkii hänen sairauttaan. 1,4 miljoonalla seuraajalla saa todennäköisesti jo ihan hyvin lappua käteen, joten on varmasti iso kynnys "luopua" anoreksiasta. 

Mitä hel-vetin lappua käteen? :DD

Eikö teinien pitäisi olla tähän aikaa koulussa?

Mistä lähtien 23-vuotias on ollut teini? Se on lukion jo käynyt eikä opiskele mitään.

Vierailija
27/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eugenian tila näyttää hurjalta, mutta vielä käsittämättömämpää on miten tämä eräs toinen pysyy yhä hengissä..

https://www.instagram.com/ghost.in.my.pocket/

Vierailija
28/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eugenian tila näyttää hurjalta, mutta vielä käsittämättömämpää on miten tämä eräs toinen pysyy yhä hengissä..

Järkky. Mikähän tuon ikä on? Näyttää aikuiselta vaikka luurangosta on vaikea päätellä ikää. Instan on kuin alakouluikäisen tytön noin muuten.

Vierailija
29/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja. Kyllä tässä varmasti mennään ihan loppumetreillä jo.

Vierailija
30/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eugeniassa olen ihmetellyt sitä, että sen kasvot näyttää suht normaalilta vielä. Tuo toinen taas alkaa näyttää kasvoistakin luurangolta jo valitettavasti, vaikka onhan hänen tilansa muutenkin jo pahemman näköinen.

Vierailija
31/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/ghost.in.my.pocket

Tässä on positiivista edes se, että hän myöntää olevansa mielisairas ("I am fighting mental illnesses").

Vierailija
32/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja. Kyllä tässä varmasti mennään ihan loppumetreillä jo.

Luulisi, mutta toisaalta kun katsoo feediään niin näyttää olleen jo yli kolme vuotta aika lailla yhtä hurjan näköinen. Käsittämättömältä kyllä tuntuu, että noin voi säilyä hengissä.

Vierailija
33/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen ihmisen tulee itse saada päättää tekemisistään, kun ei muita vahingoita tai lakeja riko.

Ei valtion tehtävä ole holhota ja vainota.

Selkeästi hän on mielisairas. Vai pitäisikö esim. psykoosissa olevan saada vapaasti kuolla nälkään, jos hänestä kaikki ruoka on myrkytettyä?

Toteatko yhtä rennosti kaikkien reilusti ylipainoistenkin olevan mielisairaita?

Minkäs alan tohtori sinä olitkaan?

Kyllä reiluun ylipainoonkin usein liittyy vähintäänkin häiriintynyt suhde syömiseen. Aika harva on lihava ihan vaan koska ruoka on niin hyvää, kyllä siellä yleensä on jotain tunnesyömistä, jojolaihduttelua tms.

Mutta reilukaan ylipaino ei ole millään mittarilla noin vaarallista kuin tuon tytön laihuus. Tuo tyttö on sellaisessa kunnossa, että voi kuolla hetkenä minä hyvänsä.

Kunpa hänen hiuksensa putoaisivat ja hampaat myös, niin alkaisi ehkä tajuta tilanteensa.

Vierailija
34/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä, että sussa/sulla ei ole mitään muuta "valuuttaa" millä pärjätä tässä maailmassa. Ulkonäkökeskeiset ihmiset on tyhjiä sisältä. Ja siis totta kai saa olla normaalilla tavalla kiinnostunut ulkonäöstä, mutta silloin kun pitää olla extremeä, silloin ei ole muita pelimerkkejä.

Vierailija
35/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo siitä, että sussa/sulla ei ole mitään muuta "valuuttaa" millä pärjätä tässä maailmassa. Ulkonäkökeskeiset ihmiset on tyhjiä sisältä. Ja siis totta kai saa olla normaalilla tavalla kiinnostunut ulkonäöstä, mutta silloin kun pitää olla extremeä, silloin ei ole muita pelimerkkejä.

Vai niin, no juuri sen takia aikanaan ahdistuinkin kun ajattelin liikaa kaikkea ja kaikkia. Siitä seurasi ortoreksia, koska johonkin oli pakko purkaa ahdistusta. Enkä esimerkiksi ole koskaan harkinnutkaan kauneusleikkauksia. Ja olen kiinnostunut myös henkimaailman asioista. Kommenttisi on törkeä ja kertoo siitä kuinka sinä et näe nokkaasi pidemmälle.

Vierailija
36/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toinen on kyllä muokannut kuviaan ja rankasti. Vähän niin kuin se Irakin vai Iranin "Angelina Jolie".

Vierailija
37/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollahan on läskiä naamassa?

Vierailija
38/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoidon perusteena on se, että on vaarallinen itselleen tai muille. Jos täysissä järjissä ei syö, niin on eri asia kuin se, että on psykoosissa, jolloin ei muista tai ole energiaa laittaa itselleen ruokaa ja syödä. Silloin on yleensä kaikki muutkin asiat retuperällä, elämänhallinta täysin hukassa.

Vierailija
39/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohoidon perusteena on se, että on vaarallinen itselleen tai muille. Jos täysissä järjissä ei syö, niin on eri asia kuin se, että on psykoosissa, jolloin ei muista tai ole energiaa laittaa itselleen ruokaa ja syödä. Silloin on yleensä kaikki muutkin asiat retuperällä, elämänhallinta täysin hukassa.

Jos ei syö,on vaaraksi itselleen. Mieleltään terve ihminen ei lopeta syömistä. Olen ollut suljetulla hoidossa ja siellä oli useampi anorektikko.

Vierailija
40/57 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sydän kestää kauan enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi