Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eiii!!! Ostin vahingossa narisevat rintsikat!

Vierailija
20.08.2018 |

Näissä on olkaimen ja kupin välissä sellainen muovirengas, joka saa aikaan tuon narisevan äänen. Helkkari soikoon. Etsin pitkään sellaisia hyviä saumattomia kotirintsikoita tiettyä mallia, ja löysin semmoiset Kappahlista. Eilen ostin, nyt ovat päällä ja narisevat ihan hirveästi. Miten tästä eteenpäin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, juuri huomasin itselläni saman ongelman, kun tulin töihin hipihiljaiseen toimistoon. Aiemmin en ole ongelmaa huomannut.

Vierailija
2/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele ongelmastasi jonkun hyvän terapeutin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuvat tisseistä, muuten en usko!

Vierailija
4/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, juuri huomasin itselläni saman ongelman, kun tulin töihin hipihiljaiseen toimistoon. Aiemmin en ole ongelmaa huomannut.

Mulla on jotkut toisetkin rintsikat, jotka narisevat, mutta eivät niin dominoivasti kuin nämä pirulaiset, jotka pitävät ääntä pienimmässäkin liikkeessä. Argh! Se on semmoinen ääni, joka vihloo ihan pikkuisen leukaperissä.

Ap

Vierailija
5/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko korvata renkaan ompelemalla siihen jonkun nyörin tai silkkinauharenkaan tms.

Vierailija
6/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko korvata renkaan ompelemalla siihen jonkun nyörin tai silkkinauharenkaan tms.

En usko, että siitä saisi pitävää. Voihan sitä tietty harkita, että ottaa koko renkaan pois ja ompelee olkaimen suoraan kuppiin.

Ap

Vierailija
7/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tosi ärsyttävää! Itse pidän mieluusti kotirintsikoiden olkaimia ristissä ja joissakin olen huomannut myös sen ongelman, että tällöin olkaimet napsahtelevat liikkuessa. Ne siis kääntyvät jotenkin huonoon asentoon ja napsahtavat kohta taas hyvin ihoa vasten. On kyllä hermoja raastavaa kun yrittää ottaa rennosti ja sitten paidan alta kuuluu NARI NARI tai NAPS! NAPS!

Vierailija
8/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tosi ärsyttävää! Itse pidän mieluusti kotirintsikoiden olkaimia ristissä ja joissakin olen huomannut myös sen ongelman, että tällöin olkaimet napsahtelevat liikkuessa. Ne siis kääntyvät jotenkin huonoon asentoon ja napsahtavat kohta taas hyvin ihoa vasten. On kyllä hermoja raastavaa kun yrittää ottaa rennosti ja sitten paidan alta kuuluu NARI NARI tai NAPS! NAPS!

Juuri näin! Taidan olla vähän ääniherkkä.

Ap

Vierailija
9/9 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen renkaaseen pikkuisen silikonisuihketta tai silikonirasvaa.