Mulla on kaapissa 10 sellaista muka arvokasta muumimukia
Ja kaikki käytössä. Pitäisikö ne laittaa sivuun?
En jaksa uskoa että kukaan ostaa noita, vaikka joku hullu niitä 80 euron hinnalla myykin.
Vaikka nyt toi muumien talvi muki, löytyy 2 kpl.. Niin rumia etten laita edes kahvipöytään.
Kommentit (22)
Ei niitä kahvipöytään saakaan laittaa vaan ne on ok perheen kesken aamukahvilla.
Jos on vieraita niin oikeat kahvikupit, ei mukeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä kahvipöytään saakaan laittaa vaan ne on ok perheen kesken aamukahvilla.
Höpö höpö.
Sama täällä, muumi joulumukeja vuodelta 2004 (hinta-arvio 100 €) 6 kpl jokapäiväisessä aamukahvikäytössä ( jouluteemasta huolimatta).
Käytän, kunnes hajoaa tai kuluu.
Niin? Tee mitä tykkäät. Odotatko että ihmiset tässä kauhistelevat että käytät arvokkaita kuppeja ja että ne pitää laittaa kaappiin piiloon ja säästää perinnöksi jälkipolville.
Tylsä provo.
Vierailija kirjoitti:
Pakko käyttää, kun noita on kertynyt. En tajua mitä tapahtui, mutta yhtäkkiä niitä oli mulla kaapissa yli 20.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Tee mitä tykkäät. Odotatko että ihmiset tässä kauhistelevat että käytät arvokkaita kuppeja ja että ne pitää laittaa kaappiin piiloon ja säästää perinnöksi jälkipolville.
Tylsä provo.
Eikun mietin ihan tosissaan olenko ihan typerä kun en tajua niiden "arvoa"
Pitää olla tarra ja käyttämätön.
Jos käytät ja poistat tarran niin mukin arvo olematon.
Vain osan uusista mukeista saa myytyä sillä markkina-arvolla.
Seuraan siis päivittäin huutonettiä.
Vain vanhemmat mukit menee kaupaksi ilman tarraa.
Meillä yli 30 kuppia enkä ikinä ole tykännyt niistä, mutta lapsille lahjoja on sukulaiset ym tuoneet eikä lapsetkin enää pidä niistä.
Jostain syystä en kuitenkaan ole myynyt niitä
Niitä nimenomaan myydään sillä hinnalla, ei osteta. Aina nyt voi pyytää mitä vaan. Tuskin noilla rikastumaan pääset, jatka vaan käyttöä.
Meillä oli myös paljon muumimukeja. Tykätään niistä kyllä, mutta liika on liikaa. Lempparit jätin kotiin ja loput vein kesämökeille.
Mulla ei ole ainuttakaan.Osakkeista kun saa varmemmin tuloa kuin mukeista.
mun ainoa muumi muki on 90 luvulta sain lahjaksi ja on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla tarra ja käyttämätön.
Jos käytät ja poistat tarran niin mukin arvo olematon.
Vain osan uusista mukeista saa myytyä sillä markkina-arvolla.
Seuraan siis päivittäin huutonettiä.Vain vanhemmat mukit menee kaupaksi ilman tarraa.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Niitä nimenomaan myydään sillä hinnalla, ei osteta. Aina nyt voi pyytää mitä vaan. Tuskin noilla rikastumaan pääset, jatka vaan käyttöä.
Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttää astioita joita pitää rumana? Varsinkin muumimukeista on helppo päästä eroon kun laittaa hinnan sellaiseksi, että menee kaupaksi. Käyttää ne rahat sitten mieleisten kuppien ostoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ainuttakaan.Osakkeista kun saa varmemmin tuloa kuin mukeista.
Osakkeista on hirmu hankalaa juoda kahvia.
Mulla on sellainen ruskea-keltainen jouluaiheinen muumimuki hammasharjatelineenä vessassa. Oli niin ruma, että en keksinyt sille muutakaan käyttöä
Mua jaksaa näissä keskusteluissa aina hänmästyttää, kuinka ihmiset vapaaehtoisesti käyttävät rumia ja vastenmielisiä astioita kodissaan. Mulle ei esim tulisi mieleenkään käyttää hammasharjamukia, joka on mielestäni ruma, vaan ostaisin kauniimman.
Vierailija kirjoitti:
Mua jaksaa näissä keskusteluissa aina hänmästyttää, kuinka ihmiset vapaaehtoisesti käyttävät rumia ja vastenmielisiä astioita kodissaan. Mulle ei esim tulisi mieleenkään käyttää hammasharjamukia, joka on mielestäni ruma, vaan ostaisin kauniimman.
Ja jotkut koittaa käyttää sitä mitä löytyy koska ei huvita yhtään tuottaa lisää paskaa tähän maailmaan.
Juuri pelastin mummulasta roskiin menossa olevat pyyhkeet 70-luvulta. Käytetään toki loppuun.. Ja ruman, mutta retron astiaston, joka ajaa asiansa vielä ihan hyvin.
Näyttää olevan nimi muumimuki talvi metsä 2012. On muuten ruma kuppi!