Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin näyttää ja vaikuttaa vanhemmalta ja vakavastiotettavammalta?

Vierailija
19.08.2018 |

Humoristisetkin vastaukset hyväksytään.

No, olen mies ja ikäistäni paljon nuoremman näköinen (olen 30v). Olen myös tosi pienikokoinen ja luonteeltani sellainen iloinen ja ystävällinen. Kyllästyttää vain se, ettei mua oteta vakavasti. Ihmiset sanoo mulle mitä sylki suuhun tuo ja olen huomannut, että tutut ja läheiset käyttää helposti mun ystävällisyyttäni hyväkseen aika törkeästikin. Mua arvostellaan myös paljon ja usein. Jonkin aikaa sitten yksi työkaveri sanoi suoraan, ettei vain voi ottaa mua vakavasti, koska näytän niin nuorelta ja olen niin pieni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen... :(

Jäin miettimään, onko se 'vakavastiotettavampi' vai 'vakavamminotettava'...

Vierailija
2/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen... :(

Jäin miettimään, onko se 'vakavastiotettavampi' vai 'vakavamminotettava'...

No nytpä mäkin mietin tuota.. Hittolainen...

ap

Vierailija
4/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😆

Määkin nauraisin, jos en itkisi. Tai no, päinvastoin. Tässä tilanteessa selvitääkseen on pakko osata nauraa itselleen. Ehkä naamani on siksi jäänyt tämmöiseksi. Lapsenahan aina varoiteltiin siitä, että jos irvistelee liikaa, naama jähmettyy siihen asentoon. Mulla se on kai jäänyt iloisen näköiseksi kaiken sen itselleni nauramisen takia.

ap Hobittilasta

Vierailija
6/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä konstit on vähissä. Inhoan sitä, että lopulta sitä joutuu ikäviin tilanteisiin. Veikkaan, että jos olisin isompi ja ikäiseni näköinen, asiat menisi sujuvammin. Tai ehkä vika on luonteessa.

ap

Vierailija
7/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä olet se 22-vuotias klinefelter-trolli. Sä et vaan ole kiinnostava.Tajua se.

Vierailija
8/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhaan jouduttaa vääjäämätöntä.

Vierailija
9/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olutta, niin lihot ja vanhenet silmissä. Avuksi kannattaa ottaa myös tupakka.

Vierailija
10/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi hiukset ohimolta pois ja värjää valkoisia raitoja hiuksiin. Muista valvoa mahdollisimman myöhään ja välttele kaikin keinoin urheilua, hedelmiä ja vihanneksia.

Vierailija
11/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit ja tyylikäs kampaus. Tyylikkäät kengät ja kello. Vältä puhekielisiä ilmauksia ja keskustele pohditusti eikä naureskellen. Habitus on puolet, ulkomuoto puolet. 

Vierailija
12/12 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole läsnä, siis todella ole sitä. Rauhallisuudesta voi ammentaa varmuutta, tutustu omaan rauhalliseen puoleesi siis. Sitä kautta voit myös löytää rentoutta siihen läsnäolevuuteesi. Ne on mulle itsevarmuuden merkkejä ja tekevät vakavamminotettavaksi. Tosin otan kyllä ihan kaikki vakavasti.

N39