Onko tämä teistä ennemmin suurehko vai pienehkö pituusero? nainen 164cm ja mies 180cm
Onko sopusuhtainen? Ennemmin pienehkö vai suurehko pituusero? Ja olisitteko itse tyytyväisiä tuohon pituuseroon?
Kommentit (27)
Onko naisen keskipituus jo 166 cm?
Itse olen 163 senttiä pitkä ja mun mielestä kaikki 175-180 cm miehet ovat pitkiä :) täytyy varvistaa suudellessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisen keskipituus jo 166 cm?
Itse olen 163 senttiä pitkä ja mun mielestä kaikki 175-180 cm miehet ovat pitkiä :) täytyy varvistaa suudellessa.
Tai oikeastaan tykkään enemmän, että mies kumartuu mua varten
Vastausten perusteella 30 cm:n pituusero on täysin normaali, mutta kukaan nainen ei sanonut, että esim. 0-5 cm:n pituusero olisi täysin normaali. Hassua. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä edes 20cm oo iso tai erityisen huomattava pituusero. +25cm on iso pituusero.
Minusta +25 cm:kään ei ole kovin iso pituusero. Olen 162 cm, pisin exä 187 cm. Ei tuntunut kovin pitkältä erolta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali pituusero ja täysin ok pituusero. Sen sijaan se ei olisi ok, jos mies olisi 180 cm ja nainen vaikka 181 cm.
Oikeastaan miehellä ja naisella kuuluisi olla vähintään sen verran pituuseroa, että mies on pidempi, vaikka nainen laittaisi korot jalkaan. Hirvittää suoraan sanottuna ajatellakkin, millainen näky mahtaa olla sellainen pari, jos nainen on laittanut korot, mutta on miestään pidempi jo ilman korkojakin.
'
Eiköhän ne kaikki pituuserot ole "normaaleja".
Minä olen 168cm ja mies 169cm. Normaalia on ja voinhan minä laittaa sentin korot, enkä vielä ole miestä pidempi ;)
Hoh hoijaa, ihme kysymys taas. Aivan normaali pituusero, varsinkin jos pisempi on mies!