Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te isompien lasten, murros/teini-ikäisten, vanhemmat olette tehneet nyt vkonloppuna?

Vierailija
19.08.2018 |

Elämä on kovin, kovin tylsää ja pitkäveteistä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä...

Tämä on ihan parasta aikaa. Ei enää pikkulapsihelvettiä.

Harrastetaan yhdessä:pelataan tennistä, lenkkeillään, ratsastetaan etc.

Nuoret 19v ja 17v

Vierailija
2/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt normaaleja kotihommia. Pidettiin myös mukava koko perheen leffailta kotona. Harmittavan vähän ehdin tehdä mitään "kivaa", vaikka oli hyvä ilma. Tein tunteja lisuriani boka päivä, pitäisi saada valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saunonut, laittanut hyvää ruokaa, käynyt lenkillä, katsonut Netflixiä, käynyt mökillä, kuskannut lapsia treeneihin, leiponut, käynyt kirppiksellä, sisustellut, hankkinut uusia viherkasveja, lukenut. Harrastanut seksiä. Elämä ei todellakaanole tylsää ja pitkäveteistä, vaan ihanaa ja täynnä mahdollisuuksia! Mutta mä en ole ikinä elänyt lasteni kautta, vaan säilyttänyt oman identiteettini ja elämäni.

Vierailija
4/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lauantaina yhden pojan kanssa Tubeconissa. Illalla poitsun kanssa kauppaan, sitten ruuanlaitto koko pesueelle, pihan kasvien kastelut, koneellinen pyykkiä ja nukkumaan.

Sunnuntaina varaston siivous, ruokien teko tälle päivälle ja alkuviikolle, yksi lentokenttäkuljetus, kylppärin jynssäys, töiden tekoa, pyykkiä, tiskiä, kaupassa käyntiä ja sitä rataa. Ei ole vielä tarvinnut istua tälle viikonlopulle.

Nuoriso ollut kotona, olen heitä nakittanut kotitöihin, muuten ovat saaneet touhuta omiaan. Ei mulla ole elämässäni vielä koskaan ollut tylsää.

Vierailija
5/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt ruokaa, soittanut pianoa, katsonut leffaa, miettinyt työasioita ja jutskannut ihanan teinityttöni kanssa.

Vierailija
6/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina ryyppäsin, lauantaina koomailin sängyssä ja tänään olen ollut vaan. Teini on tavannut kavereita ja pelannut pleikkaa.

Vierailija
7/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Meillä oli teini (17) kotona, me taas saunomassa ja nauttimassa keleistä kaveripariskunnan mökillä. Pari viikkoa sittwn tultiin Norjasta kuukauden reissulta. Ei ehdi olla tylsää, nythän sitä aikaa on vihdoin omiin juttuihin?

Vierailija
8/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina meillä oli ystäviä iltaa istumassa, lauantaina kävin sukuloimassa, kun mies olikin epätyypillisesti lauantaiaamun töissä ja illalla olimme katsomassa jallapalloa, tänään elokuvissa. Pihahommia ollaan tehty vähän myös

Meillä on laaja ystäväpiiri, joiden kanssa vietämme paljon aikaa. Tykkäämme järjestää ruokakutsuja yms.ja kutsua meille vieraita.

Ennen ei ollut aikaa, kun lapsen harrastus vei kaiken vapaa-ajan. Kivaa aikaa sekin silti oli. Ja on mukavaa, että nuoremme viihtty luonamme vaikka jo omaan asuntoon muuttikin.

Vierailija
9/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhastelimme pihalla kaikkea mukavaa nyt kun taas siellä pystyy olemaan, kävimme muutaman tunnin kävelyllä, juttelimme ja suunnittelimme syksyä, grillasimme ja eilen illalla istuimme terassilla viiniä juoden myöhään. Lapset, 15 ja 17 vuotiaat ovat olleet osin omissa oloissaan, osin meidän kanssamme ja myös tyttöjen kavereita oli täällä lauantaina kylässä.

Olo ja elo on erittäin mukavaa ja antoisaa. Olemme miehen kanssa lähentyneet paljon muutaman vuoden takaisen kiireiseisen arjen jälkeen ja tuleva elämä näyttää yhtä mukavalta.

Vierailija
10/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa? Meillä oli teini (17) kotona, me taas saunomassa ja nauttimassa keleistä kaveripariskunnan mökillä. Pari viikkoa sittwn tultiin Norjasta kuukauden reissulta. Ei ehdi olla tylsää, nythän sitä aikaa on vihdoin omiin juttuihin?

Ette kai jättäneet alaikäistä yksin?

Vierailija
11/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin koko perhe mökillä. Saunottiin, grillattiin, pelattiin ulko- ja lautapelejä, tehtiin vähän puusavottaa. Perheessä kaksi teiniä.

Vierailija
12/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe ja la -iltoina pulikoitiin porealtaassa kolmen tunnin sessiot.

Lauantaina siivottiin, käytiin kaupassa, ruoanlaittoa yms.

Tänään olen ommellut, lankannut kenkiä, silittänyt yms. vaatehuoltoa ensi lauantain häihin menoa varten. Ja maksanut laskut, kastellut kukkia, katsonut telkkaria. Ja nukkunut molempina aamuina yhteentoista.

Vierailija
13/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen käytiin sukujuhlissa ja lasten mummolassa. Illalla saunottiin. Tänään pessyt pyykkiä ja sit vaan lepäilty. Lapset 18v, 15v ja 8v,

Vierailija
14/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina pidettiin perheen kanssa leffailta ja nukahettiin toisen pojan kanssa sohvalle. Lauvantaina poikien tyttö-ja poikaystävä tuli syömään, tehtiin kotihommia, käytiin miehen kanssa lenkillä ja saunassa. Vanhin poika lähti tyttöystävänsä ja kavereidensa kanssa baariin, tulivat meille yöksi. Toisen pojan poikaystävä tuli yöksi ja tyttären paras kaveri, joten porukkaa on ollut. Tyttöt halusivat meikata miehen ja tehdä kampauksen. Tänään ollaan maalailtu tyttären kanssa, käytiin lenkillä ja katsottu netflixsiä. Saatiin miehen kanssa nukkua pitkään, kun tytöt lähti aamulla lenkille koiran kanssa. Mies auttelee tuolla tyttöä läksyissä. 

Mukavaa on ollut. Lapset tyttö 13.v, poika 17.v ja poika 19.v

Vierailija
15/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette kai jättäneet alaikäistä yksin?

Kyllä vain, hyvillä mielin. Tämä on muuttamassa kotoa ensi kesänä, joten oli näytön paikka: kasteli kukat, pesi pyykit ja tiskit, kävi kaupassa, teki ruokansa ja pysyi annetussa ruokabudjetissakin, se ainoa kohta, jota pikkuisen epäiltiin. No problem.

Vierailija
16/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina katottiin porukalla tv:tä ja tehtiin ruokaa. Lauantaina mies lähti mökille, minä kuskasin toista teiniä harrastuksessa. Kävin päivällä shoppailemassa, etsin itselleni syysvaatteita mutta ostin vain kengät. Kävin ruokakaupassa myös. Siivosin, illalla kävin lenkillä ja lenkin jälkeen kahvakuulailin. Toinen teini pyöri kavereidensa kanssa. Illalla katsottiin teinien kanssa leffaa. Tänään olen tehnyt tälle päivää ja alkuviikolle ruokaa. Pesin pyykkiä. Kävin ystävän kanssa lenkillä ja kuulailin. Juttelin teinin kanssa ja tilattiin hänelle laukku, jota kauan toivonut. Katsoin netflixiä, viestittelin kavereiden kanssa ja juttelin miehen kanssa.

Elämä ei todellakaan ole tylsää! Ihan mahtavaa, kun lapset ei ole enää pieniä ja vahdittavia ja on aikaa omillekin jutuille. Ja teinien kanssa on mahtavaa jutella kaikesta!Parisuhdekin voi hyvin.

Vierailija
17/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina käytiin leffassa ja syömässä, eilen ja tänään metsä- ja klapihommia.

Vierailija
18/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori oli vkl isällään. Olin kaverin kanssa pe toisessa kaupungissa yötä. La vähän krapuloitsin ja menin aikaisin nukkumaan. Tämäkin pv mennyt loikoillessa.