Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin pohtimaan eilisiä hautajaisia

Vierailija
19.08.2018 |

Meillä oli eilen setäni hautajaiset, mutta kun setäni krematoitiin niin seremoniassa laskettiin vain valkoinen ruusu arkulle. Ex mieheni jonka kanssa yhteinen lapsi kävi viemässä "oman porukkansa" KANSSA ruusunsa ja minä nykyisen mukana kahdestaan. Olisiko ollut parempi jos sedälle läheinen lapsi ja äitinsä vievät ruusun yhdessä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Etkä sä eilistä takasin saa.

Vierailija
2/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, mutta olen vain luonteeltani tällainen pohdiskelija. Mietin ajattelivatko ihmiset että toimimme jotenkin tökerösti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rehellisiä ollaan, niin mielestäni sinun olisi pitänyt käydä arkulla lapsesi kanssa, jos kerran sinun sedästä oli kysymys eikä exän. Nykyisesi olisi ollut sinun ja lapsesi kanssa ja exä sitten erikseen.

Vierailija
4/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään, mutta olen vain luonteeltani tällainen pohdiskelija. Mietin ajattelivatko ihmiset että toimimme jotenkin tökerösti.

Mitä väliä mitä joku ajattelee? Normaaleille (ei tunnekylmille) ihmisille hautajaispäivät on raskaita, pääasia että jotenkin menee. Mullakin tulee noita "ajatustakiaisia" kun on pientä stressiä, mutta ei niihin kannata juuttua.

Vierailija
5/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on outoa, että sun ex on setäsi hautajaisissa.

Vierailija
6/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lapsi ei tullut yhdessä sinun kanssasi? Setähän oli teidän kahden sukulainen, ei ex-miehesi?

Vierailija
7/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä mitä joku ajattelee? Normaaleille (ei tunnekylmille) ihmisille hautajaispäivät on raskaita, pääasia että jotenkin menee. Mullakin tulee noita "ajatustakiaisia" kun on pientä stressiä, mutta ei niihin kannata juuttua.

Niin. Ehken minäkään osannut ajatella mikä olisi paras ratkaisu. Olen herkkä ja jään helposti pohtimaan tällaisia asioita, ehkä joskus liiaksikin.

Vierailija
8/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lapsi ei tullut yhdessä sinun kanssasi? Setähän oli teidän kahden sukulainen, ei ex-miehesi?

Lapsi asuu exäni luona ja he tulivat samalla autolla. Asuvat kaukana.

Vierailija
9/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on outoa, että sun ex on setäsi hautajaisissa.

He tulivat hienosti toimeen keskenään. Ei avioero voi eikä saa vaikuttaa muiden ihmisten välisiin ystävyyksiin.

Vierailija
10/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mikä minua tässä vaivaa on se että lapsesi asuu eksäsi luona. Miksei lapsesi saa asua äitinsä, sinun, luona?

Käy lasta sääliksi.

Vierailija
11/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täti sanoi suhteemme aika alkuvaiheessa, että hän ei sitten ole enää minun kaverini, jos me eroamme mieheni kanssa.

Ja tämä oli aivan neutraali toteamus, ei mikään uhkaus tai loukkaus . Hän halusi olla rehellinen jo etukäteen.

Eli ehkä on hankalaa jos tädin elämässä olisi pyörinyt hänen siskonpoikansa ex. Olisi voinut tulla riitoja.toki hiukan hätkähsin moista suorasukaisesti. Mutta toisaalta olin tyytyväinen, ettei mieheni entisiä tyttöystäviä ollut tuon tädin ystävinä. (Nyt tuli mieleeni, että ovatkohan ne yrittäneet olla, kun tädille ylipäätään tuollainen tuli mieleen.)

Vierailija
12/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä ainoa jonka on vaikea hahmottaa että mitä tuossa aloittajan kuvauksessa oikein tapahtui? Siis kuka meni ja kenen kanssa, mitä häh. Sekavasti kirjoitettu.

Vierailija
13/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän teidän järjestää uusintahautajaiset, kun nuo ei mennyt ihan putkeen.

Vierailija
14/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mikä minua tässä vaivaa on se että lapsesi asuu eksäsi luona. Miksei lapsesi saa asua äitinsä, sinun, luona?

Käy lasta sääliksi.

Lapseni on jo 14 vuotias. Annoimme hänen päättää itse missä haluaa asua. Hän ja uusi miesystäväni eivät tule hyvin toimeen ja lapsi halusi jäädä asumaan sinne missä on koulu, kaverit ja harrastukset. Lapseni saa asua kanssani, tietenkin. Hän käy meillä kerran kuussa.

Vierailija
15/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy lasta sääliksi.

Lapseni on jo 14 vuotias. Annoimme hänen päättää itse missä haluaa asua. Hän ja uusi miesystäväni eivät tule hyvin toimeen ja lapsi halusi jäädä asumaan sinne missä on koulu, kaverit ja harrastukset. Lapseni saa asua kanssani, tietenkin. Hän käy meillä kerran kuussa.

No tässä tapauksessa on ihan luontevaa, että lapsi meni arkulle oman perheensä kanssa.

Vierailija
16/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy lasta sääliksi.

Parempi hänen onkin olla isällään ettei tyhmyys tartu.

Vierailija
17/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä ainoa jonka on vaikea hahmottaa että mitä tuossa aloittajan kuvauksessa oikein tapahtui? Siis kuka meni ja kenen kanssa, mitä häh. Sekavasti kirjoitettu.

Joo, on todella sekavasti kirjoitettu. Kaikki oleellinen tieto tuli vasta myöhemmin kysyttäessä.

Vierailija
18/18 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kyllä noissa tilaisuuksissa on tapana mennä perhekunnittain. Ja kun lapsi kerran asuu isänsä kanssa, he ovat samaa perhekuntaa ja sinä ja miehesi sinun perhettäsi. Eli ihan oikein meni. Se olisi ollut omituista että poikasi olisi tullut sinun ja miehesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi