Häälahja ystävältä, muki, jossa lukee "sain lahjaksi vain tämän surkean mukin"
https://www.google.fi/search?q=sain+lahjaksi+vain+t%C3%A4m%C3%A4n+surke…:
Tällaisen. Olisin ihan oikeasti arvostanut enemmän vaikka omalta pihalta poimittuja kukkia tai pelkkää korttia.
Kommentit (46)
Ei sulla huumorintajua ainakaan ole. Se oli vitsi, ymmärrätkös? Itse olisin nauranut mukille vedet silmissä. Sait varmaan kuitenkin ihan "kunnon lahjoja" myös.
Saitte siis yhteiseksi lahjaksi yhden mukin? Vähän sama jos antaisi hääparille yhden hengen pussilakanasetin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla huumorintajua ainakaan ole. Se oli vitsi, ymmärrätkös? Itse olisin nauranut mukille vedet silmissä. Sait varmaan kuitenkin ihan "kunnon lahjoja" myös.
Vedet silmissä? Joo-o, meidän huumrintajumme eivät selvästikään kohtaa ollenkaan. Tuollainen mukilahja on MAUTON. Häät eivät todellakaan ole oikea paikka tuollaiselle lahjalle, ennemminkin polttarit tai jotkut kissanristiäiset.
Ns. ystäväsi luuli olevansa hauska.
Erehtyi.
Hyötylahja, mukistahan voi juoda päivittäin. Eli todella käyttökelpoinen idea.
No onhan tuo nyt ihan vtun awkward lahja!! :DDDD Tosin saattaa olla ihan läpällä, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että itse en ikinä kehtaisi antaa tuollaista rupulahjaa ystävälleni. Itse olisni edes piilottanut sisälle jotain jos kyseessä olisi ollut läppä. Mutta ei, hän vain halusi antaa surkean mukin. :'D
Mitä helkuttia että joku jaksaa yhä nauraa tuolla vanhalle vitsille vai se pelkkä mukiko naurattaa?
No hulluilla on halvat huvit ja idiooteilla ilmaiset ;)
Pelkkä tyhjä hupimuki on todella nolo lahja. Oliko käärinyt sen prisman muovipussiin?
Vähän vittuilun makua.
No en minäkään päin naamaa mitään sanoisi kun on myös lapsena opetettu ettei lahjoja saa arvostella mutta en olisi kyllä tekopyhästi kovin kiitellytkään.
Jos on oikeasti köyhä niin ystävä on tervetullut juhliin ilman lahjaa. Kukaan ei halua krääsää lahjaksi.
Mutta tämä on aihe vapaa niin tänne saa kyllä avautua ja tilittää.
Vierailija kirjoitti:
Hyötylahja, mukistahan voi juoda päivittäin. Eli todella käyttökelpoinen idea.
Kaksi henkilöähän siinä meni naimisiin. Ja yksi muki lahjaksi? Piste I:n päälle tökeryydelle. Vaikka eipä se kahdesta mukista olisi parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä tyhjä hupimuki on todella nolo lahja. Oliko käärinyt sen prisman muovipussiin?
Vähän vittuilun makua.
No en minäkään päin naamaa mitään sanoisi kun on myös lapsena opetettu ettei lahjoja saa arvostella mutta en olisi kyllä tekopyhästi kovin kiitellytkään.
Jos on oikeasti köyhä niin ystävä on tervetullut juhliin ilman lahjaa. Kukaan ei halua krääsää lahjaksi.
"Pelkkä tyhjä hupimuki". Mitä siellä olisi pitänyt olla sisällä, että lahja olisi siitä parantunut?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika uskomatonta. Onko ystäväsi yleensäkin noin juntti ja arvostelukyvytön? Häätili ja/tai lahjalista olisi toki ratkaissut tämänkin ongelman.
Häätili! Onko junttimaisempaa ja ahneempaa keksintöä!
Ahneempaa? Kun lahjat yleensä kuvioon kuitenkin kuuluvat, niin miksi ei pyytää niitä rahan muodossa, jos ei halua tarpeetonta roinaa nurkkiinsa. Toki voi ilmoittaa myös, että kiitos, ei lahjoja ollenkaan.
Jos ilmoittaa että ei lahjoja ollenkaan, niin niitä tuodaan kuitenkin ja sitten vasta onkin kaapit täynnä ties mitä kippoa ja kuppia. Kuusi mariskoolia ja Kolme aaltomaljakkoa, jotka ovat kaikki tulleet kierrossa. Ai niin, vähintään neljä rasiaa Pandan Juhlapöydän konvehteja.
Ystäväsi taitaa olla huumorimiehiä/naisia. :D
Itsellä ei todellakaan ole ongelmaa, jos joku tulee häihini pelkän kortin kanssa. Mutta en todellakaan haluaisi mitään tuollaista krääsää. Osoittaa melkoista mauttomuutta valita tuollainen lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväsi taitaa olla huumorimiehiä/naisia. :D
Yksinkertainen se on tai v*ttuilee. Onko miehesi sen exä, ap?
Mä olen saanut siskoltani synttärilahjaksi tuollaisen mukin. Siellä oli kyllä sisällä lippu Shania Twainin konserttiin 😉 Muki oli vaan hetken mielijohteesta ostettu hauska läppä. Mutta häälahjaksi pelkästään yksi tuollainen muki on kyllä mauton.
Miksi ette liittäneet kutsukorttiin luetteloa sallituista lahjoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vittuilun makua.
"Pelkkä tyhjä hupimuki". Mitä siellä olisi pitänyt olla sisällä, että lahja olisi siitä parantunut?😂
Marianne-karkkeja 😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette liittäneet kutsukorttiin luetteloa sallituista lahjoista?
Menikö sun häälahjasuunnitelmat just uusiksi vai mikä harmittaa? Kokeile mukia jollain muulla tekstillä.
No onpa tökeröä!
Itse jonotin ja annoin häälahjaksi ystävälleni juuri kaksi kappaletta muumi-päivän erikoismukeja! Myykööt ne jos eivät itse halua pitää. Tosin arvostavat niin eivätköhän säilytä ne kuitenkin.
No hei kaiken huippu oli kaverini isä, jota näin sattumalta eräässä tilaisuudessa häiden jälkeen. Juteltiin sitten vasta-avioon ehtineiden arjesta, niin hänen isänsä tokaisi että olisko tuota kannattanut edes naimisiin mennä kun oli niin tappiolliset häät.
Minähän käsitin, että tuoreesta aviomiehestä on paljastunut jo jotakin kamalaa ja pahoittelin asiaa, kunnes tajusin että puhuttiin rahasta. Häät olivat maksaneet enemmän kuin tuli rahaa lahjaksi. Siksi siis meni tilikausi tässä kohtaa tappiolle.
Avioliitto, joka on jo heti häiden jälkeen tappiolla 😂😂😂 siis naureskelen vieläkin toisinaan tätä letkautusta.