Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuiset naiset jotka ällöttelee ja yökkii vauvalle

Vierailija
19.08.2018 |

Nyt tullut pienellä aikaa vastaan 2 aikuista naista, toinen 25 ja toinen yli kolmen kymmenen, jotka on pienen vastasyntyneen nähdessään hyi vitutelleet tai kertoneet kuinka ällöttäviä vauvat on tai kuinka he eivät elämäänsä pilaisi tollasella. Toinen kävi moneen kertaan kurkkimassa vauvaa ja yököttelemässä.
Onko tuo nyt aikuisen käytöstä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista.

Vierailija
2/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Minustakin vauvat ovat ällöttäviä, mutta kuka on niin tahditon törkimys että yökkii toisen rakkaalle lapselle? Yököttelyt voi jättää samankaltaiseen seuraan tai anonyymeille palstoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vauva tuskin on kenenkään muun mielestä ihana, mutta hyvän tähden, ei sitä nyt ääneen sanota. Se on moukkamaista. 

Vierailija
4/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, että erityisesti pienet vauvat ovat rumia ja se vauvan ihon haju saa minut yökkäilemään, mutta en ikimaailmassa menisi väkisin sellaisen lähelle ja kertoisi mielipidettäni ääneen siinä tilanteessa.

Mutta tiedoksi äideille, että kaikki eivät pidä vauvoista eivätkä ajattele niiden olevan millään lailla suloisia. Pienet, kävelevät taaperot ovat ihania, mutta vauvat 🤢

Vierailija
5/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen oli vielä nainen joka siskonsa vauvalle yökki. Seurasi vaipanvaihdot ja muut vierestä ja huusi koko ajan kovaan ääneen kuinka ällöttävää kaikki oli.

Toinen oli kyläpaikassa jossa oli useampia vauvoja ja isompia lapsia. Oli jatkuvasti kertomassa kuinka ällöttävää ja kamalaa kaikki oli ja kuinka hän inhoaa lapsia ja vauvoja ja ei voi ymmärtää sitä ja tätä.

Vierailija
6/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen oli vielä nainen joka siskonsa vauvalle yökki. Seurasi vaipanvaihdot ja muut vierestä ja huusi koko ajan kovaan ääneen kuinka ällöttävää kaikki oli.

Toinen oli kyläpaikassa jossa oli useampia vauvoja ja isompia lapsia. Oli jatkuvasti kertomassa kuinka ällöttävää ja kamalaa kaikki oli ja kuinka hän inhoaa lapsia ja vauvoja ja ei voi ymmärtää sitä ja tätä.

Toivottavasti pääset vielä asian yli ja elämässäsi eteenpäin.

Vierailija
7/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että erityisesti pienet vauvat ovat rumia ja se vauvan ihon haju saa minut yökkäilemään, mutta en ikimaailmassa menisi väkisin sellaisen lähelle ja kertoisi mielipidettäni ääneen siinä tilanteessa.

Mutta tiedoksi äideille, että kaikki eivät pidä vauvoista eivätkä ajattele niiden olevan millään lailla suloisia. Pienet, kävelevät taaperot ovat ihania, mutta vauvat 🤢

Samaa mieltä. Mä sentään olen viiden äiti ja voin sanoa että ainoastaan ja vain omat vauvat on olleet mielestäni maailman ihanimpia olentoja, ei toisten.. Ikävä kyllä näin. Mutta en mä sitä tuoreelle vanhemmalle kerro.

On kuitenkin eri asia välttää kuin kulkea perässä ja yökötellä.

Vierailija
8/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tuo kakaransa tai hurttansa näytille, ohitan ihan neutraalisti. Siis jos töihin tai johonkin harrastukseen tuo. Mua ei kiinnosta muiden jälkikasvu eikä lemmikit niin paljoa että vaivautuisin yökkimään niille

Vierailija
9/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista wt vela käytöstä. Tosin kuulostaa niin oudolle, että vaikea uskoa todeksi...

Vierailija
10/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuja varmaan sateli tämän jälkeen. Helppo tapa päästä koko ystäväpiiristä kertaheitolla eroon.

Vierailija
11/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa käytöstä. Ja minustakaan pienen punaiset ruttuvauvat eivät ole automaattisesti söpöjä ulkopuolisille. Vanhemmilleen varmasti ovat. Jos ei tykkää, voi pitää suunsa kiinni ja vältellä. Samat ihmiset varmaan laukovat kaikesta muustakin suorat sanat.

Vierailija
12/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista wt vela käytöstä. Tosin kuulostaa niin oudolle, että vaikea uskoa todeksi...

Mä luulen että otettu vaikutteita tältäkin palstalta ja unohdettu käytöstavat vallan. Wt velaisuudesta on tullut uusi uskonto ja ideologia.

13/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tuollaista muka oikeasti? Olen ajatellut, että tuollaiset puheet ovat jotain palstan provoamisia.

Vierailija
14/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin uskomatonta etten usko.

Vierailija
15/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Tapahtuuko tuollaista muka oikeasti? Olen ajatellut, että tuollaiset puheet ovat jotain palstan provoamisia.

Mä ymmärtäisin että teini tekee tuollaista, mutta aikuisten ihmisten suusta oli jo kamalaa.

Vierailija
16/16 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäsopivaa ja noloa käytöstä! Kuka haukkuu pikkuvauvaa päin naamaa? Lällätteleekö nää haukkujat sitten aikuisia ihmisiäkin ”hyi vi*tu sullon ruma nenä” ”hyi ootpa ruma”!?!

Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin sitten ei sanota mitään! Etenkään jos kukaan ei ole kysynyt mielipidettä tai tyrkyttänyt sitä vauvaa!? Tosin ei siinäkään tilanteessa ole korrektia ”hyi vitutella”, vaan pitää ihan mölyt mahassa ja väläyttää vaikka pieni hymy ja sitten poistua tilanteesta. Niin kuin normaalit ihmiset tekisivät.