Suhteen päättäminen oikea päätös?
Suhde mieheen, jonka kanssa olen seurustellut nyt n. 8 kk, on ollu viikon verran "katkolla" ja mietinnässä. Syy tähän edellisen viikonlopun tapahtumissa kun oltiin sovittu, että käydään minun kaverin ja tämän miehen kanssa viimeisen loma viikonlopun kunniaksi muutamilla. Muilta onnistui kyllä ottaa maltilla juurikin ihan muutama koko illan mittaan paitsi tältä minun miesystävältä joka tilasi jo sinä aikana kolme tai neljä juomaa, kun oltiin ensimmäisellä terassilla oluilla/siidereillä ja muut joi yhdet. Muutenkin tahti aika kova ja yritin vähän yhdessä vaiheessa hillitä mutta ei ottanut kuuleviin korviinsa. Siinä vaiheessa vielä ajattelin etten pilaa kivaa iltaa kaveri pariskunnan kanssa ja ala sen enempää holhota, että kyllä se krapula aamulla rankaisee. No ettei mene liian pitkäksi selostukseksi niin siis lopulta mies päätyi putkaan, kun vastusti baarista poistamista (sai sakotkin tästä portsarin vastustamisesta) ja minä häpesin silmät päästäni.
Nyt mies on viikon verran selitellyt että melkein kaikki joutuu joskus putkaan ja minusta tuossa ei h*lvetti soikoon ole mitään normaalia! Aiemmin en ole tuollaisessa kunnossa nähnyt mutta silti aloin ajatella että, jos oltaisiin oltu kaksisteen ja mies olisi samalla tavoin alkanut agressiiviseksi niin mitäs sitten.
Sanoin siis että pitää miettiä suhteen jatkoa kun luotto meni. Mutta toisaalta oli kerta luontoinen törppöily. Äh. Yksi elävän elämän kaveri kehotti jatkamaan, toinen taas miettimään että kannattaako niin että en tiedä itsekään enää ja pää ihan solmussa.