Miksi jokaisen ihmisen vartalo olisi muka kaunis?
Tosin makuasia mutta kuitenkin. Kuka on muka määrännyt että pitäisi kaikki vartalot nähdä kauniina? Jos joku näkee rumia kehoja, niin sitten näkee. Se vaan on niin.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Valtaosa ihmisistä on vaatteet päällä paremman näköisiä kuin alasti.
Moni vaatteet päällä viehättävä ihminen on alasti varsin ruma.
Työni puolesta olen tämän faktan todennut jo vuosikymmenien otannalla.
” Ukko35”, ”työni puolesta”, ” vuosikymmenien otannalla” mistäköhän hommasta mahtaa olla kyse?
Eipä silti, asia pitää silti varmaankin paikkaansa. Harvoin vieraan ihmisen alaston keho on miellyttävä.
Lääkäri? Prostituoitu?
Lähinnä tarkoitin sitä, että jos on 35 v, niin miten voi olla vuosikymmenten otanta mistään työstä.. mutta ehkä 35 viittaa johonkin muuuhun.
Sehän voi olla vaikka sen syntymävuosi tai talon numero.
alastonta miestä nyt ei voi monessakaan tapauksessa sanoa kauniiksi. Kaikki naiset joilla on itsetunto kohdillaan ovat kauniita.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Koska se, että jos joskus oppisin näkemään edes oman vartaloni kauniina saattaisi auttaa syömishäiriöstä selviytymiseen. En siis tarvitse sitä, että muut pitäisivät sitä kauniina enkä tiedä pitkävätkö jos eivät päin naamaa sano minua rumaksi. On äärimmäisen ahdistavaa kokea olevansa niin ruma ja ällöttävä ettei ansaitse elää. Ja koska mammat tätä epäilee niin olen tällä hetkellä normaalipainoinen...
Maailman rumimman ihmisen tittelin on voittanut eräs kasvoiltaan rujo nainen.
Jostain kumman syystä en pidä häntä rumana.
ap.
No ei kaikki tietenkään ole kauniita, mutta ei tulis mieleenkään mennä sanomaan että joku on ruma, paitsi ehkä silloin jos itse kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitäisi valehdella että on niin kaunis näky että....voi voi kun on nättiä.
ap.
Viisas äitini sanoi näin: Ellet osaa mitään kaunista sanoa, pidä turpasi kiinni.
Joten, ap, pidä turpasi kiinni, ellei sinulla ole ihmiskunnalle muuta annettavaa kuin oksentaa luonnevikasi tänne.
Kuka sun muroihin on kussut? Vai kiristääkö vyö niin että kävi ahistamaan😂😂😂🍫🍰🍩🍦🍧🍕🍟🍬🍔
Vaikutat jotenkin vajaalta noitten hymiöiden kanssas
Ootko sama jonka äiti kiels puhumasta muista rumia☝☝☝👎👎👎👎😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
” Ukko35”, ”työni puolesta”, ” vuosikymmenien otannalla” mistäköhän hommasta mahtaa olla kyse?
Eipä silti, asia pitää silti varmaankin paikkaansa. Harvoin vieraan ihmisen alaston keho on miellyttävä.
Lääkäri? Prostituoitu?
Lähinnä tarkoitin sitä, että jos on 35 v, niin miten voi olla vuosikymmenten otanta mistään työstä.. mutta ehkä 35 viittaa johonkin muuuhun.
Tässä yhteydessä numero 35 viittaa ikääni vuosina.
Töitä olen tehnyt teini-ikäisestä alkaen, laskutavasta riippuen noin 20 vuotta.
Toki ymmärrän, että nykyihmiselle sen käsittäminen, että toiset joutuvat/haluavat/saavat jo nuoresta pitäen tehdä töitä elääkseen, tuottaa haasteita.
Se toki on poikkeuksellista, että koko työurani olen suorittanut yhdellä ja samalla alalla, mutta näin se vain nyt on.
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Lääkäri? Prostituoitu?
Toki ymmärrän, että nykyihmiselle sen käsittäminen, että toiset joutuvat/haluavat/saavat jo nuoresta pitäen tehdä töitä elääkseen, tuottaa haasteita.Se toki on poikkeuksellista, että koko työurani olen suorittanut yhdellä ja samalla alalla, mutta näin se vain nyt on.
Ei tarvii vetää hernettä nenään. Oletinkin sinun työskentelevän terveydenhuollon puolella missä, ainakin osittain, opiskellaan pitkään. Tän ajatusmallin valossa yhtälö tuntui hiukan oudolle. 17- vuotias tuskin toimii ainakaan lääkärinä. Edelleenkin tuntuu hieman liioitellulta puhua vuosikymmenistä jos puhutaan 18 vuodesta, mutta samapa tuo. Ot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitäisi valehdella että on niin kaunis näky että....voi voi kun on nättiä.
ap.
Viisas äitini sanoi näin: Ellet osaa mitään kaunista sanoa, pidä turpasi kiinni.
Joten, ap, pidä turpasi kiinni, ellei sinulla ole ihmiskunnalle muuta annettavaa kuin oksentaa luonnevikasi tänne.
Kuka sun muroihin on kussut? Vai kiristääkö vyö niin että kävi ahistamaan😂😂😂🍫🍰🍩🍦🍧🍕🍟🍬🍔
Vaikutat jotenkin vajaalta noitten hymiöiden kanssas
Ootko sama jonka äiti kiels puhumasta muista rumia☝☝☝👎👎👎👎😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏
Kuules nyt lumihiutale,
hän ei kutsunut sinua vajaaksi. Hän kertoi että vaikutat vajaalta. Käyttäytymisesi tosin vahvistaa olettaman.
-eri
Minusta jokainen ihmiskeho ON kaunis, kun alkaa asiaa ajattelemaan. Monenlaiset sairaudet, vaivat ja kivut se kestää ja tekee parhaansa, että niistä päästäisiin yli. Koko ajan sisällämme hurisee äärettömän monimutkainen, hieno koneisto, joka todella tekee kaiken voitavansa, että pysyisimme kunnossa. Silloinkin kun nukumme, koko ajan sisällämme jotain korjataan. Typerää haukkua tällaista ihmeellistä vekotinta sen ulkokuoren perusteella. Toki koneisto toimii sitä paremmin, mitä myös me huolehdimme sen toiminnasta (ei liikaa ali- eikä ylipainoa ja perusterveet elämäntavat jne.), mutta yleensä ottaen ihmiskeho on kyllä aina upea luonnon taidonnäyte. Keskittykäämme sen huoltoon eikä niinkään sen ulkonäköön, "kauneuteen", mihin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jokainen ihmiskeho ON kaunis, kun alkaa asiaa ajattelemaan. Monenlaiset sairaudet, vaivat ja kivut se kestää ja tekee parhaansa, että niistä päästäisiin yli. Koko ajan sisällämme hurisee äärettömän monimutkainen, hieno koneisto, joka todella tekee kaiken voitavansa, että pysyisimme kunnossa. Silloinkin kun nukumme, koko ajan sisällämme jotain korjataan. Typerää haukkua tällaista ihmeellistä vekotinta sen ulkokuoren perusteella. Toki koneisto toimii sitä paremmin, mitä myös me huolehdimme sen toiminnasta (ei liikaa ali- eikä ylipainoa ja perusterveet elämäntavat jne.), mutta yleensä ottaen ihmiskeho on kyllä aina upea luonnon taidonnäyte. Keskittykäämme sen huoltoon eikä niinkään sen ulkonäköön, "kauneuteen", mihin ikinä.
Jokin vaikea ihosairaus, tulipalosta selvinneen iho ja muut vastaavat ulkokuoren tuhonneet asiat riittävät tuhoamaan esteettisyyden.
Eikä tarvitse olla elefanttimies, ulkokuoren tuhoaa jo (muille) vaaraton märkivä haava kasvoissa. Koita siinä sitten selittää ulkokuoresta ja siitä ettei se vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kai se jotain rumaa lohduttaa tollanen ajatus. Itse en tykkää huijata itseäni vaan uskon mitä peili näyttää. Se lohduttaa enemmän että kaupungilla kun katselee ympärilleen niin melkein kaikilla muilla onkin vielä rumempi vartalo.
Minä olen ruma ja lihava ja todellakin tiedostan sen, että vartaloni ei ole kaunis ja eikä naamanikaan. Minua ei lohduta tuollaiset korulauseet ollenkaan, koska näen peilistä joka päivä, että olen inhottava, eikä kukaan tule pitämään minua koskaan kauniina ja haluttavana.
Nyt joku vinkuu sitten, että miksi et laihduta. Miksi laihduttaisin, kun se ei muuta asioita miksikään ja laihduttamisen jälkeen roikkuisi nahat, eikä niiden korjaukseen ole rahaa. Sehän vasta etovaa olisikin. Naamani ei muutu laihduttamallakaan kauniiksi, joten ihan se ja sama. Olen ollut normaalipainonenkin, joten tiedän kyllä miltä näyttäisin, jos pudottaisin painoani.
Vierailija kirjoitti:
alastonta miestä nyt ei voi monessakaan tapauksessa sanoa kauniiksi. Kaikki naiset joilla on itsetunto kohdillaan ovat kauniita.
-mies
Olet väärässä. Hyvävartaloisia, kaunismuotoisia miehiä on, vaikka toivoisit muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies
Olet väärässä. Hyvävartaloisia, kaunismuotoisia miehiä on, vaikka toivoisit muuta.
Edellinen kirjoitti: monessakaan_tapauksessa, eikä kaikissa_tapauksissa. Et ilmeisesti ymmärrä näiden eroa?
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Lääkäri? Prostituoitu?
Toki ymmärrän, että nykyihmiselle sen käsittäminen, että toiset joutuvat/haluavat/saavat jo nuoresta pitäen tehdä töitä elääkseen, tuottaa haasteita.Se toki on poikkeuksellista, että koko työurani olen suorittanut yhdellä ja samalla alalla, mutta näin se vain nyt on.
Ei tarvii vetää hernettä nenään. Oletinkin sinun työskentelevän terveydenhuollon puolella missä, ainakin osittain, opiskellaan pitkään. Tän ajatusmallin valossa yhtälö tuntui hiukan oudolle. 17- vuotias tuskin toimii ainakaan lääkärinä. Edelleenkin tuntuu hieman liioitellulta puhua vuosikymmenistä jos puhutaan 18 vuodesta, mutta samapa tuo. Ot.
Ei herneitä.
Vuosikymmenistä kun puhutaan, 0-10 vuoteen on ensimmäinen vuosikymmen. 10-20 vuoteen on toinen vuosikymmen jne.
Mielestäni kun toisesta vuosikymmenestä on tässä tapauksessa käyty 80%, silloin voinee puhua vuosikymmenistä.
18 vuotta on kuitenkin hyvin paljon lähempänä vuosikymmeniä kuin kymmentä vuotta.
Musta on tullut vanhemmiten sellainen että näen jotain kaunista kaikissa ihmisissä. Kenellä on kaunis tukka, jollain hyvät hampaat jne. Moni muukin voisi yrittää samaa.
Vierailija kirjoitti:
-mies
Kiitos ☺sinä olet mies, jolla on sydän paikallaan ja viisautta. Jos enemmistö olisi kaltaisiasi , maailma olisi hyvin erilainen paikka erityisesti naisten elää.
Ei ole, mutta kaikissa ihmisissä on jotain kaunista.
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Lääkäri? Prostituoitu?
Ei herneitä.
Vuosikymmenistä kun puhutaan, 0-10 vuoteen on ensimmäinen vuosikymmen. 10-20 vuoteen on toinen vuosikymmen jne.
Mielestäni kun toisesta vuosikymmenestä on tässä tapauksessa käyty 80%, silloin voinee puhua vuosikymmenistä.18 vuotta on kuitenkin hyvin paljon lähempänä vuosikymmeniä kuin kymmentä vuotta.
No et sinä varmaan kauheasti tehnyt töitä vuosikymmenellä 0-10 tai 10-20kään? Vetosit tekstissäsi nimenomaan ammatilliseen kokemukseesi. Olisit voinut ilmaista asian vaikka ”liki 20 vuoden kokemuksella” tai ”toistakymmentä vuotta”. Jos käyttää termiä vuosikymmeniä tulee vaikutelma, että nyt puhutaan oikeasti kymmenistä vuosista, kun sinun tapauksessa niitä ei todellisuudessa ole kahtakaan.
Meinaatko että kaikki laihat vartalot ovat kauniita. On se tietysti niin että maailmassa on rumaa ja kaunista kunkin maun mukaisesti. Aikuisen ihmisen käytöstapoihin kuuluu ettei jokaista asiaa tarvitse ääneen julistaa.