Mun tuli ihan kamala ikävä mun edesmennyttä koiraa
Yli kuukausi sitten jouduttiin lopettamaan ja luulin jo päässeeni yli asiasta, mutta yhtäkkiä iskikin taas kamala ikävä😢
Kommentit (6)
Sinulla on täysi oikeus kaivata koirasi. Anna aikaa itsellesi. Tsemppiä, tiedän mitä käyt läpi.
Meillä on vielä kaikenlisäksi yövieraita ja pitäisi jo nousta ylös ja mennä vääntämään niillekin jotain aamupalaa. Hävettää tällä itkuisella naamalla. Ap
Sinulla on täysi oikeus tunteisiisi. Anna aikaa itsellesi. Koira tulee sinulle mieleen vielä monta kertaa ja se on aivan normaalia. Itke aina kun siltä tuntuu.
Meiltä kuoli kissa pari viikkoa sitten. Olen koko ajan näkevinäni kissan sängyllä. Eilen ihmettelin, miksi kissalla ei ole ruokakuppeja.
Kiitos vastanneille kauniista sanoista❤️
Miten tänään onkin ollut niin vaikeaa tuon asian kanssa... katseltiin jo miehen kanssa netistä potentiaalisia kasvattajia josko ottaisi uuden pennun, vaikka ei pitänyt pariin vuoteen edes ajatella. Koti vaan tuntuu niin tyhjältä😞
Ap
Tiedän tuon tunteen. Haluaisin tällä hetkellä aivan valtavasti silittää ja pusutella kissaa. Koti tuntuu tyhjältä. Mielestäni ei ole mitään aikarajaa, milloin uuden lemmikin voi ottaa. Uusi lemmikki ei korvaa vanhaa eikä tarkoita, että vanhan unohtaisi. Siitä ei siis tarvitse tuntea syyllisyyttä. Ottakaa uusi koira, kun olette valmiita.
Paljon voimia sinulle.
Joo se vaatii aikaa. Oma koira kuoli syliini ja kesti kauan päästä siitä yli.. oli kyllä jo kunnialliseen ikään päässyt, hyvän elämän elänyt koira.
Voimia AP ❤️ päälle kuukausi on vielä lyhyt aika ja tuo on täysin normaalia.