Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tyttöystävä jättää poikaystävän, joka sairastuu vakavaan masennukseen?

Yksi masentunut mies
18.08.2018 |

Pitää olla aikamoinen lehmä ja omaan napaan tuijottaja, joka jätti.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen aika miesmäinen varmaan.

Vierailija
2/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kauniisti hänestä puhut, niin ihmekös tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse en jättänyt vaan tuin miestä ja kehotin hoitoon. Nykyään voi jo paremmin, vaikka välillä oli raskasta. En kadu silti, ihana mies.

Vierailija
4/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen järkevä ja fiksu joka ei halua kolmatta pyörää taakaksi suhteeseen.

Vierailija
5/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötäelämisellä loppuun väsytetty. Angstailuun kyllästynyt. Itsemurhaukauksiin uupunut.

Vierailija
6/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä ei ole mikään miehen hoitsu, menköön äitinsä helmaan jos tarvii hoitoa.

Vierailija
7/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus kulkee usein jonkinasteisena peikkona läpi koko elämän , vaikka ei olisikaan niin akuuttina. Vaatii kumppanilta. Paljon- joskus liikaa. Jos nuoria ja seurustelu alkuasteella ja sitoutumatonta , ymmärrän täysin jos seurustelukumppani ottaa etäisyyttä.

Vierailija
8/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni sairastui masennukseen ja olen harkinnut jopa eroa. En vain jaksa tätä loputonta hoitosuhdetta.

Vierailija
9/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monet ihmiset tekevät noin, siis jättävät masentuneen kumppanin. Todella monet ihmiset ovat todella huonoja ihmisiä. Heidän kanssaan ei kannata olla missään tekemisissä koskaan. Jos esim lapsesi/vanhempasi ovat sellaisia ihmisiä - älä puhu heille enää koskaan. Yksinkertaista. Noin minä teen. Ja minua sitten syytetään että minä mukamas olen paha ihminen ja narsisti ja välitän vain itsestäni. Mutta minä en jättäisi ketään masennuksen takia.

Vierailija
10/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin törkeästi avopuolison 2 vuoden vierestä katsomisen jälkeen.

Mies menetti työpaikkansa ja masentui aivan täysin. Alussa jaksoin kannustaa ja tukea mutta kun kerran mies ei halunnut etsiä töitä eikä mennä terapiaan niin mitä muuta siinä tilanteessa olisi pitänyt tehdä.  Etsin sen puolesta töitä ja täytin cvn ja hakemukset. Tyssäsi siihen kun mies ei suostunut käymään haastattelussa. Itse kävin töissä toisella paikkakunnalla ja työmatkat plus työt veivät 10 tuntia päivästä. Töiden jälkeen olisi pitänyt jaksaa siivota ja laittaa ruokaa silläaikaa kun toinen istuu sohvalla. 

Mies ei jaksanut tehdä muuta kuin tissutella sohvalla ja pelata. Mä olin mukamas se törkeä kun pyysin häntä osallistumaan kotitöihin. Omat juomansa ja sipsinsä se jaksoi hakea lähikaupasta mutta muita ruokatarvikkeita ei. Ja valitti että kehtasin pihdata sillä se olisi kuulemma piristänyt häntä ja auttanut parantumisessa.

Erosta on viitisen vuotta ja mies kuulemma ei vieläkään ole päässyt yli. Työttömyyden sijasta syyttää minua joka niin kamalasti särjin hänen sydämensä. Asuu yksiössä huonolla alueella kuulemma on siirtynyt tissuttelusta ihan kunnon juomiseen. Itse muutin työpaikkaa lähemmäs ja enkä ole katunut päivääkään. 

Pakkohan oli siinä jättää uppoava laiva kun toinen ei ota apua vastaan, muuten siinä uppoaa laivan mukana. 

Vierailija
11/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mammojen mielestä on ok, että nainen jättää masentuneen miehen muttei toisinpäin?

Vierailija
12/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mammojen mielestä on ok, että nainen jättää masentuneen miehen muttei toisinpäin?

Ei kukaan ole sanonut niin.

Vierailija
13/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julma. Sellainen, joka ei ole koskaan rakastanutkaan.

Vierailija
14/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei jaksa enää olla itsestäänselvyys ja alkaa masentua ja menettää ilon ja elämänhalut miehen mukana...

Vierailija
15/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein masentunut työntää puolisoa pois, rikkoo suhdetta tahallaan ja syyttää puolisoa omista ongelmistaan. Kun puoliso saa tarpeeksi kauan paskaa niskaansa, ei hän enää jaksa. 

Vierailija
16/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt muka jaksaa sairaita lopunelämää katsella?

Vierailija
17/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen kirjoituksista huolimatta naiset uhrautuvat ja hyysäävät ongelmamiehiä aivan liikaa. 

Vierailija
18/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti sellainen, joka ei välitä tai ei ole tarpeeksi vahva pysyäkseen rinnalla.

Vierailija
19/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei naisetkaan loputtomiin jaksa sitä, että mies uhriutuu ja pistää kaiken laiminlyömisen ja välinpitämättömyyden masennuksen piikkiin.. lisäksi syttää omista ongelmistaan naista tai muita.

Vierailija
20/27 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli liian raskasta itselle kun toivoo koko ajan turhaan että toinen saisi itsensä parempaan kuntoon. Turhauttaa ja väsyttää kun ei voi tehdä mitään. Välitän miehestä mutta välitän vielä enemmän itsestäni ja omasta hyvinvoinnistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi