Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka ujo introvertti voi löytää puolison ja hyväpalkkaisen työn?

Vierailija
18.08.2018 |

En pidä itsestäni ääntä ja minun on vaikea olla äänekkäiden, voimakastahtoisten ja ronskeja puhuvien ihmisten seurassa. Kammoan isoja ryhmiä ja mieluiten keskustelen kahdestaan ihmisten kanssa. Tämän lisäksi olen hiljainen ja arka, joten viihdyn paremmin kotona kuin baareissa. Käyn töissä, joka on väärä minunlaiselleni ihmiselle ja puolison löytäminen ei ole tuottanut tulosta. Mikä neuvoksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa kun kerrot sukupuolesi. Jos olet nainen niin saat miehen heti kun haluat. Jos olet mies niin onnea matkaan ei kannata odottaa liikoja.

Vierailija
2/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kanssa todella introverttitapaus vielä 22-24v. Luin pari kirjaa asiaan liittyen ja rohkeasti otin härkää sarvista ja muokkasin itsestäni enemmän extrovertin. Kyllä, oli hankalaa ja piti mennä isosti epämukavuusalueille päivittäin. Nyt kuitenkin menee huomattavasti paremmin nyt työ- ja parisuhderintamalla. Olen 31v. En sano että sama tepsii kaikkiin, jaoin vain tarinan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli olisi oleellinen tieto, mutta kokeile netin treffailupalstoja.

Vierailija
4/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa löytäisit itsesi kaltaisen - mutta ongelma on, että hän ajattelee samoin kuin sinä.

Saatat olla väärällä alalla tai sitten sinulla on huono esimies. Sinussa vikaa ei ole. Monessa työssä introverttiys on hyve, samoin - usko tai älä - monessa ihmissuhteessa.

Ujo ja introvertti voi olla helmi ystävä ja täydellinen kumppani. Sinut vain pitää löytää. Oletko kokeillut nettipalveluja - siis muita kuin Tinderiä?

Oma eksäni oli mitä hurmaavin ihminen ensimmäisen vuoden. Ekstrovertti, puhelias, porukan keskipiste, vitsiniekka. Kun alkuihastus oli ohi, tajusin hänen olevan epäsosiaalinen, päsmäri, muut jyräävä, ihminen, jonka ympäriltä illan edetessä kaikki kaikkosivat.

Nyt olisin niin onnellinen, jos löytäisin sosiaalisen introvertin, joka olisi kiinnostunut myös muista ihmisistä kuin itsestään.

Vierailija
5/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule löytämään vastausta täältä. Ei siksi, että ihmisillä ei olisi hyviä ideoita vaan siksi, että ongelmasi on sen luokan kaliberia ja niin henkilökohtainen, että ainoastaan omat ratkaisusi voivat todellisuudessa auttaa sinua eteen päin. Suosittelen, että haet asiaasi ammattimaista keskusteluapua. Näin siksi, että nämä henkilöt osaavat auttaa muita ihmisiä kehittämään omat kestävät ratkaisut.

Vierailija
6/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa kun kerrot sukupuolesi. Jos olet nainen niin saat miehen heti kun haluat. Jos olet mies niin onnea matkaan ei kannata odottaa liikoja.

Nainen ja en ole löytänyt puolisoa, vaikka olen etsinyt jo pitkään.

Vierailija
7/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ja en ole löytänyt puolisoa, vaikka olen etsinyt jo pitkään.

Laske rimaa. Sehän on naisten standardivastaus, jos mies sanoo ettei löydä naista.

Vierailija
8/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin hyväpalkkaisen työn lähettämällä avoimen työhakemuksen.

Ujouteni on aina vedonnut miehiin. En ole tehnyt yhtikästä mitään, he ovat vain tulleet juttelemaan minulle. Sen verran olen panostanut, että olen raahautunut sinne baarin. 

Vierailija
9/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin hyväpalkkaisen työn lähettämällä avoimen työhakemuksen.

Ujouteni on aina vedonnut miehiin. En ole tehnyt yhtikästä mitään, he ovat vain tulleet juttelemaan minulle. Sen verran olen panostanut, että olen raahautunut sinne baarin. 

Ihan kuten ensimmäinen kommentoija totesi, naisen ei tarvitse tehdä yhtään mitään parisuhteen saamiseksi.

Vierailija
10/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä Halla-aholta. Hänellä on molemmat.

Vierailija
11/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin aikoinani puolison baarista, kun alkoholi kirvoitti kielenkannat kahdelta introvertilta. Nykyään kokeilisin netin kautta... Itselleni sopivan työn löytyminen kesti nelikymppiseksi, sitä ennen haahuilin pätkätöissä. Introverttiys ei monissa töissä haittaa paljonkaan, mutta ensin pitää olla osoittanut oma osaamisensa, ja tilaisuuksien saaminen on introvertille vaikeampaa, kun erilaiset "hyvät tyypit" ajavat ohi. Minulle on onneksi osunut esimiehiä, jotka ovat antaneet minun tehdä asiat omalla tyylilläni.

Vierailija
12/12 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itsestäni ääntä ja minun on vaikea olla äänekkäiden, voimakastahtoisten ja ronskeja puhuvien ihmisten seurassa. Kammoan isoja ryhmiä ja mieluiten keskustelen kahdestaan ihmisten kanssa. Tämän lisäksi olen hiljainen ja arka, joten viihdyn paremmin kotona kuin baareissa. Käyn töissä, joka on väärä minunlaiselleni ihmiselle ja puolison löytäminen ei ole tuottanut tulosta. Mikä neuvoksi?

Juuri niin kammoksun tällaisia ihmisiä. Olen heidän kanssaan tekemisissä vain sen verran kuin ehdottomasti pakko. Olen sosiaalinen mutta en ekstrovertti. Ihmisten kanssa oleminen vie minulta voimat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi