Miten palstan sinkut viettää viikonloppua?
Kommentit (27)
Samoin kuin viimeiset kolmisenkymmentä viikonloppua: juon kaljaa ja sammun sohvalle. Jossain välissä mietin itsemurhaa ja muistelen niitä harvoja hetkiä, kun olen elämässäni ollut onnellinen. Aamulla tilaan pitsan.
Olen järjestänyt kämppääni; luopunut turhasta ja maltillisen Ikea-reissun jälkeen nyt on kaikella oma paikkansa kotona. Loppuillan aion nauttia mozzarellaleivistä ja punaviinistä.
En ehkä edes halua parisuhdetta.
Ryyppään itsekseni...jeeees ja ihan niin vähänbtai paljon kuin haluan.
Viime viikonlopun olin ylitöissä. Tänään olen käynyt kaupungilla kiertelemässä kauppoja ja hampurilaisella, koska teki mieli. Nyt katselen HBO:lta Sharp Objects sarjaa. Huomenna siivoan, kokkaan ja lepäilen. Viihdyn yksin.
Ohjelmassa tänään lepäilyä, laiskottelua netin ääressä ja palstailua, ja illalla teen pitkähkön pyörälenkin. Ehkä voisi lämmittää sitten myös saunan, eilen ei jaksanut.
Enimmäkseen kotihommia, pyykkäystä, kokkausta ym. Vaateinventaariota, mitä voi ja pitää laittaa kiertoon, tarvitaanko uutta, sellaista touhua. Eilen kävin vähän kaupoilla, ostin jotain huonekasvien tarvikkeita, kasvit pitää huoltaa talvikuntoon syksyn aikana.
Mukavaa puuhastella itsekseen kun kukaan ei urputa milloin mistäkin.
Taijon itseni alastomaksi ja sukellan suihkuun, sen jälkeen toivon että alaston nainen tulee pimputtamaan ovikelloa ja pyytää minua rakasteleman häntä.