Miten palstan sinkut viettää viikonloppua?
Kommentit (27)
Varmaan lähden jossain vaiheessa iltaa uimaan, haluaako joku lähteä seuraksi?
M32
Kotona siivoan ja käy läpi poistettavaa tavaraa ja vaatetta.
Kotona, mistä löytyisi paikka missä ei riehu juopporentut viikonloppuisin, kuvottavia renttuja.
Kotona. Pohdin että onkohan olemassakaan tavallista sinkkumiestä. Tuntuu että kaikilla on nykyään ongelmia vain.
Vierailija kirjoitti:
Kotona. Pohdin että onkohan olemassakaan tavallista sinkkumiestä. Tuntuu että kaikilla on nykyään ongelmia vain.
Minkälaisia ongelmia?
Henkisiä ongelmia. Tai sitten minulle vain viimeisen 3v aikana on osunut kohdalle vain ne ongelmaiset.
Olen aamusta rempannu kämppää. Nyt grillaan ja otan pari olutta. Illalla käyn hakemassa maksullista pimppiä ja sitten baariin kavereiden kanssa.
Monesti kavereiden kanssa juhlitaan, harrastetaan, matkaillaan ja urheillaan.
-M30
Eilen kävin kaverin kanssa yhdessä tapahtumassa ja tänään äsken juuri kotiuduin 6 tunnin metsälenkiltä. Huomenna varmaan pyykkäystä ja huushollinpitoa, sauna.
Loma alkoi, pientä flunssaa päällä, joten lepäilen ja valmistelen ensi viikon ulkomaanmatkaa. Flunssasta huolimatta hyvä fiilis🙂
Menen katsomaan, kun Eljas Kaskinen esiintyy.
Tosi mukavaa lukea näitä, kiitos ❣️ -valmistaudun 5 vuoden vakavan suhteen jälkeen sinkkuelämään uudestaan! Tuntuu etten jaksa suhdetta enää mutta sinkkuuskin totta puhuen pelottaa. Teidän viikonlopputarinat antaa mulle toivoa!
Vierailija kirjoitti:
Olen aamusta rempannu kämppää. Nyt grillaan ja otan pari olutta. Illalla käyn hakemassa maksullista pimppiä ja sitten baariin kavereiden kanssa.
Ihan paras suunnitelma! 😜
Kävin markkinoilla. Tapasin pari frendiä ja vietettiin aikaa ja kerrottiin kesän kuulumiset. Tulin kotia ja paistoin ihanan marjapiirakan osaamistani marjoista. Nyt luen palstaa:)
Ihan samoin kuin parisuhteessa ollessani.
Iltaa viettämään työporukalla tässä piakkoin.
Tein äsken pitsaa ja kohta nautiskelen yhden oluen. Jossain välissä menen saunaan. Sitten vaan oleilua sohvalla ja tietty av:lla, katson myös jonkun tv:n elokuvista. Nautin suunnattomasti yksinolosta ja kun ei ole turhaa hälinää vierellä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs, jos baarista löytyisikin maksutonta pimppiä?
Tänään on tarkoitus siivota, pyykätä ja tehdä muita roikkumaan jääneitä kotitöitä, pitkiä työpäiviä takana janyt alkoi loma. Illalla saunaan. Jääkaapissa on viiniä ja siideriä, nautiskelen niitä niin paljon kuin mieli tekee ja katson varmaan jotain sarjaa. Maanantaina alkaa sitten terveellinen elämä, viikonlopun otan levon ja epäterveellisen elämän kannalta.