Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauniit! Millaisia HYVIÄ kokemuksia olette saaneet kauneutenne ansiosta?

Vierailija
18.08.2018 |

Minulle mm. kassahenkilöt toivottavat hyvää viikonloppua, hyvää illanjatkoa jne kun olen suorittanut maksun. Muille nämä kassat eivät siis toivota samoin.

Tottakai kehut ovat myös olleet kivoja, mutta enemmän pidän teoista kuten että mies avaa oven tai antaa tietä.

Tällä palstalla on liikaa ketjuja huonoista kokemuksista, joten vaihteeksi nyt tällainen! :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut todella kaunis.

Nyt olen lihonut ja en ole enää niin kaunis eli kokemusta on molemmista.

Kauniina sain ihan vähintään kerran viikossa treffipyyntöjä ja seurustelupyyntöjä. Pahimmillaan monta päivässä! Myös kehuja sain usein ja miehet teki asioita hyväkseni. Sain usein myös kukkia.

Sain aina sen miehen jonka halusin. Tosin harrastin itse vain yhdenillanjuttuja koska en ihastu helposti.

Itselläni on vain kaksi pidempää parisuhdetta ja toisen kanssa olen vieläkin naimisissa eikä eroaikeita kummallakaan.

Tuo myös juuri että ilkeilykin annettiin anteeksi!

Ovia availtiin.

Heh, kerran eksyin johonkin räkälään ja paikalliset miehet alkoivat nyrkkitappelemaan minusta!

Miehet vislaili perään, jopa teinipojat.

Eräs tiesi minusta vain etunimen ja soitti kaikki kaupungin samannimiset läpi löytääkseen minut.

Tässä jo aika paljon kaikkea. Kuulostaapa itserakkaalta 😅

Nykyään ei paljoa päät kääntyile 😀

Joskus joku mies saattaa heittää flirttiä mutta aika harvoin.

Laihdutan koko ajan ja saas nähdä vieläkö sitten miehet kuolaa kun keski-ikä kolkutelee ovella..

Vierailija
22/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta ja katkeruutta myös lähipiiriltä koska olen niin kaunis ja myös menestyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin ketjuihin ei tule enää niin vihamielisiä ja vähätteleviä kommentteja kuin aiemmin? Muistan että joskus vuosia sitten oli kommenteissa paljon ilkeämpiä kommentteja! Jännä muutos, mistä johtuu?

Mammat tajusivat kuinka kateellisilta näyttivät kun kommentoivat niin. Nyt tajuavat olla hiljaa, ettei saa syytöksiä kateudesta.

Vierailija
24/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset hyvät, kertokaa mistä tiedätte näiden hyvien asioiden tapahtuneen teille juuri sen vuoksi, että olette kauniita?

Itse osaan yhdistää kauneuden vaikuttaneen osittain korkeintaan siten, että olen saanut itselleni hyvän ja rakastavan miehen. Moni kehuu myös silmiäni kauniiksi. Mutta että kaupan kassat olisivat minulle ystävällisiä juuri siksi, että näytän kivalta... Ei, en ole koskaan ajatellut kiltteyden itseäni kohtaan johtuvan ulkonäöstäni, vaan enemmänkin siitä miten itse kohtaan ihmiset arjessa. Kaikki menestymiseni taas on nähdäkseni seurausta kovasta työstä ja tunnollisuudesta, ei suinkaan mistään kauneudesta.

Vierailija
25/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa asioissa on ihmiset olleet valmiita joustamaan kohdallani, saan hymyjä molemmilta sukupuolilta, ulkonäköäni usein kehutaan yms.

Epämukavat kokemukset kauneuden takia taas liittyvät ahdisteluun, kateuteen, haluun lytätä, vähättelyyn ja muuhun.

Vierailija
26/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos joku haluaa tietä kuka julkkis on eniten näköiseni niin Marilyn Monroe, tosin olen tummahiuksinen :)

Ap

Oletpa onnekas ☺

Vierailija
27/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen vaikuttaa myös, miellyttävällä tyylillä saa parempaa asiakaspalvelua kuin resupekka-tyylillä.

Vierailija
28/28 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei ole ollut muuta hyötyä kuin että olen saanut helposti miehiä. Eli olen saanut aina sen miehen, jonka olen halunnutkin. Työssä kauneudesta ja nuorekkuudesta on pikemminkin ollut haittaa, koska ulkonäkö on vähentänyt uskottavuutta.

Mielestäni tuo ei ole mikään pikku juttu että olet aina saanut sen miehen jonka olet halunnutkin.

Mieti jos olisit vähemmän viehättävä ulkoisesti ja kiinnostuisit jostain miehestä tosissaan mutta hän ei kokisikaan samoin, se voi olla hyvinkin sydäntäsärkevä tunne.