Jos markkinoille tulisi AV-tuotesarja, millaisia tuotteita siihen kuuluisi?
Tyyliä Pirkka, eli voisi olla melkein mitä vaan, mutta siis myös muita kuin ruoka- ja päivittäistavaratuotteita. Tarkoituksena olisi, että tuotteet myisivät mahdollisimman hyvin kohderyhmässään eli AV-palstalaiset. Kenties myyntikin tapahtuisi AV-palstan kautta, vai mitä mieltä olette? Entä yritettäisiinkö tuotteita kaupata myös ei-AV:ille, vai pidettäiskö homma sisäpiirin juttuna? ;)
Kuvaile tuotetta mahdollisimman tarkasti ja halutessasi ota kantaa myös tuohon myyntikanava-asiaan. <3
Kommentit (627)
Av-matkailijan maisemapostikortit Porvoosta Thaimaaseen ja Saimaaseen. Mukana myös hienostuneet kuoreet korteille.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuus tilata Hopeakettu petipuuhiin pariksi tuntia. Ehtona että olet 20-25 v, kaunis, kaikilla lailla laatunainen.
Tää oli hyvä. Haluan hopeketun sänkyyni.
N. 29. Kokematon.
Vierailija kirjoitti:
10 keinoa sananvapauden rajoittamiseen kirjanen.
Neutraaleiden suomalaistoimittajien ehdoton lukusuosikki! 🤩
Haluaisin tällaisen tango-mekon 💃🏼 kokoa XXXXXL. Sellaisen joka korostaa uhkea miehustaani ja kapeaa ampiaisvyötäröäni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tällaisen tango-mekon 💃🏼 kokoa XXXXXL. Sellaisen joka korostaa uhkea miehustaani ja kapeaa ampiaisvyötäröäni.
Glitterillä vai ilman?
Hautajaisverkkarit, mustat ja logona risti sekä AV-teksti.
Dieetti- ja salipäätöksen tehneiden valitut kysymykset kanssasisarille, mm. paljonko laihduit jo heti päätöksenteon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hautajaisverkkarit, mustat ja logona risti sekä AV-teksti.
Hautajaisiin tulee mustat haaremihousut ja mustat groksit.
Kirja perheen nuoremmille: Nico-Petterin ja Yessiina-Yazmiinan leikit.
Sisältää mm. leikit Mankumisen mahti, Kyl mä saan jos mä haluun, Ite oot, Anna mulle toi, Kavereillaki on, sekä monta muuta hauskaa ja oivaltavaa uutta leikkiä!
(Feikki) Terveyskeskuslääkäri-todistus.
AV-nettikauppa josta pystyis tilaamaan myös räätälöityjä ratkaisuja. Täällä pyörii usein esim. Yksi joka tarvitsisi jonkinlaisen alapääraikastimen tai hajunsyöjän.
Painitatami ja helavyöt made in Pohojanmaan painijapoijaat.
Muutamalle kelpaisi varmaan sellainen AV-puhelin tai näppäimistö jossa on vain ISOJA KIRJAIMIA JA HUUTOMERKKEJÄ!!!!
Jäljitelmä Ukko- Nooan laukku. Ukko- Nooa laukun ostajalle naula 10 %alennuksella.
Mervi-Lömppiä. Teuvon ja Jarin reseptillä.
Vierailija kirjoitti:
Muutamalle kelpaisi varmaan sellainen AV-puhelin tai näppäimistö jossa on vain ISOJA KIRJAIMIA JA HUUTOMERKKEJÄ!!!!
Siinä luurissa vois kans olla sellanen ennakoiva tekstinsyöttö joka huomaa jos kirjoitettava teksti on negatiivista ni se osais itse vaihtaa sanat ihminen, henkilö jne. Sanaksi mies. Eli jos vaikka kirjoittaa että hitto miten tyhmää porukkaa täällä on, niin se osais itse vaihtaa sen tyypilliseen av muotoon, hitto miten tyhmiä miehiä kaikki miehet on.
Rajoitettuun Kesärata '23-sarjaan tulee ainakin paljon glitteriä niin pakkauksiin kuin tuotteisiinkin. Kimallusta ei koskaan voi olla liikaa!