Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl vaatii henkilötunnuksen jos haluaa palauttaa ostoksen?

Vierailija
18.08.2018 |

En ole ikinä palauttanut käyttötavaroita Lidliin, mutta nyt ajattelin palauttaa ostamani suoristusraudan koska en ole tyytyväinen siihen (hieman käytetty siis). Satuin huomaamaan netissä yhden blogin, jonka mukaan Lidl haluaa tuotetta palautettaessa asiakkaan yhteystiedot ja henkilötunnuksen. Tietääkö kukaan pitääkö tuo paikkaansa? En oikein viitsisi siinä kassajonossa alkaa huudella henkilötietojani, varsinkin kun tunnetusti Lidlissä on yleensä vain yksi kassa käytössä ja siinä sitten helkutinmoinen jono.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö palautusoikeus koskee yleensä vain käyttämättömiä tuotteita?

Vierailija
42/45 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä haluisin palauttaa niinku tän suoristusraudan ku se ei kyl toimi. Mä oon käyttäny sitä nyt joka päivä pari viikkoo eikä mun hiukset edelleenkää oo sellaset ku Kylie Jennerillä. Et tää ei kyl toimi. Testattiinks tää oikeesti tehtaalla ees?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä on joskus pyöräilyhousuja myynnissä ja ihmiset kotona sovittelee niitä ja palauttaa. Sitten hyllyyn ja joku ostaa. Hyi hemmetti. 

Näinhän se on kaikissa vaatekaupoissa. Kuittia vastaan saa yleensä 14 pv sisällä palauttaa käyttämättömän tuotteen, eli sitä saa kotona sovitella ja mallailla miten haluaa, kunhan tuotteen kunto pyysyy uutta vastaavana.

Mutta kun pyöräilyhousujen kanssa ei käytetä alushousuja. Esim. alusvaatteita ei saa missään palauttaa/vaihtaa kaupassa.

Vierailija
44/45 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna väärä.

Mutta ottaako Lidl takaisin tuotteita, jotka eivät ole viallisia ja joita on jo käytetty?

Erikoista.

Onhan sitä rautaa koekäytetty tehtaalle (toivottavasti).

Miten todistavat ettei jotain tuotetta ole käytetty?

Miksi yleensä antaa palautusoikeus jos arvelevat ongelmia.

Meinaat, että jokaikistä suoristusrautaa koekäytetään tehtaalla :D

Kyllä. Ei tietenkään samalla tehtaalla vaan suoristusrautojen koekäyttö tehtaalla.

Vierailija
45/45 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että ihmiset ovat vainoharhaisia tuon hetunsa suhteen...

Monessa paikassa täytyy esittää henkkarit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän