Mirena hormonikierukasta
Minulle asennettiin Mirena muutama päivä sitten. Nyt hämmästelen vuodon puuttumista. Eka päivänä kovenevat kivut ja pari tippaa verta, sen jälkeen ei mitään. Onko tavallista?
Kommentit (7)
Tietysti on hyvä asia. En ole huolissani, yllättynyt vaan ja kiinnostunut, koska muiden kokemusten mukaan vuotoa ilmeisesti yleensä on ja pitkäänkin. Omani laitettiin kuukautisvuodon ollessa jo loppunut, mietin johtuuko siitä.
Joo, vähentää huomattavasti vuotoja. Itselläni oli 5v ja kuukautiset kestivät n 3 päivää ja vuoto oli aina niukkaa.
Loppuu vuodot, loppuu halut, loppuu avioliitto! Osta Mirena!
Mulla ollut 3kk tuo kierukka ja vuotoa melkein jatkuvasti, välillä tumputtelua ja välillä runsasta, hirveästi supisteluja ensimmäisenä kuukautena, että tosiaan olisin vaan onnellinen tuosta tilanteesta. Ja tämä kaikki on vielä normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut 3kk tuo kierukka ja vuotoa melkein jatkuvasti, välillä tumputtelua ja välillä runsasta, hirveästi supisteluja ensimmäisenä kuukautena, että tosiaan olisin vaan onnellinen tuosta tilanteesta. Ja tämä kaikki on vielä normaalia.
Tiputtelua ei tumputtelua😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Todellakin olen onnellinen tästä tilanteesta. En tullut tänne valittamaan vaan kysymään kokemuksista. Ilmeisesti aloitukseni on tulkittavissa negatiivisessa valossa. Yritän jatkossa ilmaista itseäni paremmin.
No eikö tuo ole hyvä asia, ettet vuoda?