Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen sarjat

Vierailija
18.08.2018 |

Miksi yle näyttää yhteen pötköön kaikki uudet jaksot sarjoista? Kuten Banshee ja Strike Back. Tuntuu ettei ehdi kaikkia edes katsoakaan ja eikö sen luulisi olevan järkevämpää näyttää jakso per viikko-tahdilla jotta ohjelmistoa riittäisi pidempään? Sitten kuitenkin rullaillaan uusintoina kun loppuu näytettävä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme