Lue keskustelun säännöt.
Ylen sarjat
18.08.2018 |
Miksi yle näyttää yhteen pötköön kaikki uudet jaksot sarjoista? Kuten Banshee ja Strike Back. Tuntuu ettei ehdi kaikkia edes katsoakaan ja eikö sen luulisi olevan järkevämpää näyttää jakso per viikko-tahdilla jotta ohjelmistoa riittäisi pidempään? Sitten kuitenkin rullaillaan uusintoina kun loppuu näytettävä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla