Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa enää kirjoittaa?

Vierailija
18.08.2018 |

Tosi rasittavaa kirjoittaa, kun keskimäärin joka neljännessä lauseessa on jokin sana, joka ei kuulosta järkevältä. Tuntuu, että keksin itse sen sanan. Sitten pitää googlata (ironisesti tuokin piti tarkistaa), onko ko. sanaa olemassa.
Mistä tämä oikein johtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hashtag some hashtag instabeibi hashtag nykynuoriso

Vierailija
2/7 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäpesäkkeestä aivoissa, kilpirauhasen vajaatoiminnasta, stressistä tai väsymyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samaa. Luulen että johtuu stressistä niinkuin tuossa ehdotettiinkin. Sanojen taivuttaminen on erityisen vaikeaa. Joudun unohtamaan ja keksimään kiertoilmaisun ja pelkään että kuulostan alakouluikäiseltä.

Vierailija
4/7 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä stressiä pitäisi olla, koska olen sairaslomalla masennuksen takia eikä elämässä tällä hetkellä ole mitään stressaavaa menossa. Verikokeita on otettu eikä niiden mukaan ole kilpirauhasen vajaatoimintaa. Hiljattain kävin myös magneettikuvauksessa eikä sielläkään mitään poikkeavaa näkynyt. Ehkä väsymys sitten, kun koko ajan on väsynyt olo, mutta en saa kuitenkaan nukuttua tarpeeksi.

Ps. tätä viestiä kirjoittaessa ei tarvinnut tarkistaa mitään sanaa. Ehkä paineet siitä ovat nyt poissa, koska tässä keskustelussa olisi tavallaan ok, vaikka kirjoittaisikin jotain omakeksimiä sanoja.

Ap

Vierailija
5/7 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kyllä stressiä pitäisi olla, koska olen sairaslomalla masennuksen takia eikä elämässä tällä hetkellä ole mitään stressaavaa menossa. Verikokeita on otettu eikä niiden mukaan ole kilpirauhasen vajaatoimintaa. Hiljattain kävin myös magneettikuvauksessa eikä sielläkään mitään poikkeavaa näkynyt. Ehkä väsymys sitten, kun koko ajan on väsynyt olo, mutta en saa kuitenkaan nukuttua tarpeeksi.

Ps. tätä viestiä kirjoittaessa ei tarvinnut tarkistaa mitään sanaa. Ehkä paineet siitä ovat nyt poissa, koska tässä keskustelussa olisi tavallaan ok, vaikka kirjoittaisikin jotain omakeksimiä sanoja.

Ap

Vireystila varmasti selittää parhaiten, mutta olen havaitsevani aika usealla ihmisellä vastaavia ongelmia. Ehkä emme osaa enää keskittyä siten kuin ennen, tai sitten on jotain muuta suurempaa ongelmaa menossa.

Vierailija
6/7 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue enemmän kunnon kirjallisuutta, unohda face, insta ja twitter.

Vierailija
7/7 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kiire tekee kirjoittamisesta vähemmän tärkeää. Ihmisillä tulee virheitä ja loppujen lopuksi nämä näppäimet kännykässä ja kirjoitustyyli ovat todella kokeneellekin haaste. Itse vihaan tätä nyky maailmaa. Kiireessä tehdään ja ei mitään kunnolla. Katsokaa ympärille.