Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluun silikonitissit

Vierailija
17.08.2018 |

Mulla ei oo tissejä ollenkaan. Kyllä, pelkät nännit. Haluan ostaa mulle tissit. Ja ihan vaan siks ku tykkään tisseistä eikä luoja niitä minulle ole suonut. Ja ihan aikuinen olen, että turha tulla sanomaan että ne kasvaa vielä. Vaikka sitä sain koko teini-iän kuulla, eipä vaan kasvanut.

Eli siis jos joillain on kokemusta niin kertokaa missä otitte, paljonko maksoi ja kuinka pahasti sattui?

Ja mua ei kiinnosta vaikka et tykkäis silareista tai ne teidän mielestä pilais mun kropan tai altistais sairauksille. Mun kroppa, mun tissit.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulin kulin

Vierailija
2/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte saada ihan julkisella, jos rinnat puuttuu kokonaan. Kovin isoja rintoja tuskin voi laittaa, mutta uskon, että et sellaisia haluaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000 eurolla hain tissit Tallinnasta. Keneltäkään en kysynyt mielipidettä ennen ratkaisuani. Tää oli mun juttu, mun päätös, mun elämä, mun kroppa. En ole katunut.

Vierailija
4/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte saada ihan julkisella, jos rinnat puuttuu kokonaan. Kovin isoja rintoja tuskin voi laittaa, mutta uskon, että et sellaisia haluaisikaan.

Joo en, jotku B-kupit ois kivat.

Vierailija
5/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumitisut ja kuitenkin vielä valittaisit operaation jälkeen että ei ollut sellaiset kuin piti.

Vierailija
6/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa olin itse 6v sitten täysin rinnattomana ja toinen puoli rintakehästä enemmän kuopalla. Tallinnassa otin ja kaikkine kuluineen 4500€ paikkeilla. Lopputulokseen olen tyytyväinen ja ulkopuolinen ei edes bikineissä tilannetta tajua, sillä täytettä on todella maltillisella kädellä. Ja leikkauksen jälkeiset kivut olivat ensimmäisen viikon kovat ja lääkkeitä sai vetää särkyihin. Tarvitsin myös ensimmäisen viikon jonkun auttamaan sängystä ylös, koska implantti oli asetettu rintalihaksen alle.

Julkisella puolella tuskin suostuvat leikkaukseen ellei rinnattomuudesta todettaisi aiheutuvan vakavaa psykiatrista haittaa. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään lähteä asian vuoksi esimerkiksi psykiatrille tai kustantaa kuluja julkisella puolella. Aikuinen työssäkäyvä ihminen voi kustantaa ko. lystin omista rahoistaan. Onnettomuudet ja syövät ovat eri asemassa plastiikkakirurgian osalta.

Vierailija
7/15 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa koittaa julkiselta puolelta! Jos on hyvin pienet/tubulaariset niin onnistuu. Leikkausjonot voi tosin olla pitkät.

Vierailija
8/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tissejä myöskään, joskus teininä olin varma että haluan silikoonitissit heti kuin mahdollista. Nyt 30v ja rakastan näitä omiani, eivät ne isot ole, mutta miten helppoa, varsinkin kun liikun paljon, ei mitään ongelmaa löytyy tarpeeksi tukevia ja istuvia urheiluliivejä, ei niska-hartiakipuja isojen rintojen takia, raskaus ja imetys saa rinnat kasvamaan hetkellisesti, mutta en ole noihin isoihin tisseihin osannut kiintyä (varsinkin kun ovat kipeät suurimman osan ajasta)...

Mutta jos nyt todella ne silikonit haluat niin laita ehdottomasti täällä Suomessa, minkään halvan hinnan perässä ei kannata lähteä ja saada ties minkä tulehduksen ja pieleen menneen leikkauksen.

Vierailija
9/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa olin itse 6v sitten täysin rinnattomana ja toinen puoli rintakehästä enemmän kuopalla. Tallinnassa otin ja kaikkine kuluineen 4500€ paikkeilla. Lopputulokseen olen tyytyväinen ja ulkopuolinen ei edes bikineissä tilannetta tajua, sillä täytettä on todella maltillisella kädellä. Ja leikkauksen jälkeiset kivut olivat ensimmäisen viikon kovat ja lääkkeitä sai vetää särkyihin. Tarvitsin myös ensimmäisen viikon jonkun auttamaan sängystä ylös, koska implantti oli asetettu rintalihaksen alle.

Julkisella puolella tuskin suostuvat leikkaukseen ellei rinnattomuudesta todettaisi aiheutuvan vakavaa psykiatrista haittaa. Itselleni ei olisi tullut mieleenkään lähteä asian vuoksi esimerkiksi psykiatrille tai kustantaa kuluja julkisella puolella. Aikuinen työssäkäyvä ihminen voi kustantaa ko. lystin omista rahoistaan. Onnettomuudet ja syövät ovat eri asemassa plastiikkakirurgian osalta.

Julkisella ei todellakaan ole edes tarvetta silikoneja laittaa, muuta kuin pienelle kohderyhmälle esim. jos rintasyöpä on vienyt rinnan, näitäkään ei käsittääkseni kovin helposti edes ole saatavilla.

Vierailija
10/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Jos asia vaivaa niin paljon että vaikuttaa normaaliin elämään niin sitten sinun varmaan se tehtävä niin saat mielenrauhan.

Irtoaisikohan sinulta omaa rasvaa siirrettäväksi rintoihin?

Mitä teetkin, älä hätiköi, älä säästä, käytä laadukasta, osaavaa toimijaa.

Vierailija
11/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata valita sitä halvinta. Suomalaisilla julkkisnaisilla ei ole kellää hyvin onnistuneista silikonirintoja. Monella tissit kaukana toisistaan tai kolmion malliset.

Vierailija
12/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunnolla isot eläkä tyydy mihinkään ihan kivat mutta määh juttuun.

Vierailija
13/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa laatuun ja maksaa vähän enemmän. Ei tosiaan kannata ottaa mitään hillittömiä ilmapalloja 😁

Vierailija
14/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile lihota jos ne tissit kasvaisi, mulla ainakin kasvoi.

Vierailija
15/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppinen poika ja tissit ei ollut kasvanut, pelkät nännit vaan. Otin 25v isot silikonit ja nyt olen tyytyväinen. Maksoi thaimaassa 200€.