Kimin kirja: Kihlattu skipataan kokonaan, 10 vuoden avioliitto kuitataan parilla lauseella!
Kommentit (80)
Kimin työntekijät pakotetaan juomaan koska Kimi ei luota ihmisiin jotka eivät juo alkoholia. Kimillä olisi kova halu ajella vesiskoottereilla humalassa.
Vierailija kirjoitti:
"Isosta tontistaan Kimi toteaa, että se on ok, koska sieltä löytyy paikkoja kusemiselle."
F1-talleilla on varmaan kova homma saada kuljettajat käyttäytymään asiallisesti varikolla, kun ovat ties mistä slummista kotoisin. 🙈 Tsemppiä vaan Kimille, mutta junttius ei oo hienoo.
Mintuua ei kuseta eikä petä tosin kuin exäänsä. Arvokkaasti Kimi kertoi Jennistä.
Kimillä ja Jennillä ei näköjään mitenkään lämpimät välit vaikka niin "ystävinä" erottiin:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni D. oli liian fiksu tälle pikkumiehelle, se lentoemäntä on enemmän samanlainen ja yksinkertainen varmaan.
Mistä päin fiksu?Täytyyhän sitä jokaisen FIKSUN naida autossa kaikkien nähtävänä.
Jenni oli pelinaisia. Tiedän, että hänellä oli ainakin yksi suhde liiton aikana. Semi-julkkis mies, harrasti Jennin lailla hevosurheilu.
Kimihän kerto miten tykkää kun Minttu on ärhäkkä ja pitää puolensa ja että heillä on aina jotain kinaa ilmassa. Jenni on ollut liian kiltti sille. Kilttien ihmisten yli jyrätään eikä niitä arvosteta.
Varmaan Jenni ja Minttukin tuntevat entuudestaan on noi hesan piirit niin pienet.
Vierailija kirjoitti:
"Minttu" taitaa olla "Nannan" kavereita.
Ovatkin jotenkin samanoloisia.
Minttu, Nanna. Kunnon wt-nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Impi Terttu Ursula Ståhlberg
Mulle - paria yhtään tuntematta - jäi sellainen mielikuva, että Kimi halusi perheen ja Jenni ei silloin, niin ero oli pakollinen. Se on sittemmin vahvistunut kun iltapäivälehdissä hehkutetaan viikosta toiseen kuinka ihana isä Kimi on. Totuutta ei toisaalta tiedä kuin joko Kimi tai Jenni, jos nyt hekään tietävät mikä meni pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle - paria yhtään tuntematta - jäi sellainen mielikuva, että Kimi halusi perheen ja Jenni ei silloin, niin ero oli pakollinen. Se on sittemmin vahvistunut kun iltapäivälehdissä hehkutetaan viikosta toiseen kuinka ihana isä Kimi on. Totuutta ei toisaalta tiedä kuin joko Kimi tai Jenni, jos nyt hekään tietävät mikä meni pieleen.
Voi hyvä ihme kun Kimi itse kertoo että ei voinut kuvitellakkaan tekevänsä lapsia niin huonoon suhteeseen kun heillä Jennin kanssa oli. Itse olen kuvitellut että heistä kumpikaan ei halunnut keskenään lapsia mutta nyt olen taipuvainen uskomaan että Jenni olisi halunutkin jos Kimi olisi suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Lue hei se kirja tai edes joku lööppi ennenkun kommentoit ihan mutua! Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Impi Terttu Ursula Ståhlberg
Joo😂😂😂
tai
Terv. Kimberly Barbie Candy Moilanen
Vierailija kirjoitti:
Hän on Minna-Mari, Minttu on vain lempinimi!
Aivan niin - onko tämä jokin ongelma? Hyvin monilla on lempinimi. "Rakkaalla lapsella on monta nimeä" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänikirja!
Kimin itsensä monotonisesti mumisemana : )
😂Kiitos, You saved my day👍
Kyllä Kimi ja Minttu sopii älyllisesti ja muutenkin paremmin yhteen kuin Kimi ja Jenni.
Kimi ja Minttu ovat kuitenkin ihan tavallisia tallaajia.
Jennissä on sitä jotakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tulee Nykänen mieleen.
Aivan samaa ajattelin. Suomi on saanut Kimistä uuden Matti Nykäsen. Mäkikotka ja Jäämies, suomalaisten iltapäivälehtien vakiolööppiainesta.
Ei. Nykänen hakkkasi vaimoaan kännissä, usein. Vastaavia uutisia Räikkösestä en ainakaan minä ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
"Isosta tontistaan Kimi toteaa, että se on ok, koska sieltä löytyy paikkoja kusemiselle."
F1-talleilla on varmaan kova homma saada kuljettajat käyttäytymään asiallisesti varikolla, kun ovat ties mistä slummista kotoisin. 🙈 Tsemppiä vaan Kimille, mutta junttius ei oo hienoo.
Hohhoijaa, taas on niin hienosti väärinymmärretty sanoma. Eiköhän se ollut vertauskuva siihen, että raha on vain väline tavaroiden saavuttamiseksi ja että Räikkösillä ei ollut sisävessaa lapsena. Tuskin aina kuseksivat ulkona. Vähän sisälukutaitoa, please.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kimi ja Minttu sopii älyllisesti ja muutenkin paremmin yhteen kuin Kimi ja Jenni.
Voi luoja näitä teijän juttuja😂😂😂👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Enemmän?! Nii no onhan Jenni noita aikapaljon pidempi..
Oleks sä myös se sukunimihullu vai onko meillä peräti etunimihullu erikseen?!