Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa joka sanoo että verot ovat kommunismia?

Vierailija
17.08.2018 |

Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa joka sanoo että verot ovat kommunismia, puhtaassa markkinataloudessa ei makseta valtiolle veroja ja jokaisen on tultava toimeen omillaan?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko toimeen omillaan?Eli ei nosta tulia yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei oo helppoa. Ei nosta kyllä mitään tukia vaan tekee kovasti töitä. Maksaa veronsa.

Vierailija
4/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ainakaan jos se haluaisi tuon puhtaan markkinatalouden keskellä elellä.

Mut kommarin kanssa voisin seukatakin, vaikka itse määrittelisin nykyverotuksen vähän toisella tavalla.

Vierailija
5/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ne viisastelijat on kaikki käyneet ilmaiset koulut. 

Vierailija
6/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa joka sanoo että verot ovat kommunismia, puhtaassa markkinataloudessa ei makseta valtiolle veroja ja jokaisen on tultava toimeen omillaan?

Nuorena puolivahingossa päädyin lyhyeen FWB-suhteeseen kokoomuksen jäsenen kanssa. Nopeasti ymmärsin kuitenkin tehneeni ison mokan ja lopetin suhteen.

Vierailija
7/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa sellaisen kanssa. Ei oo helppoa. Ei nosta kyllä mitään tukia vaan tekee kovasti töitä. Maksaa veronsa.

No mihin se tukia tarvitsis, jos kerran duunia riittää?

Vierailija
8/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ja täällä Portugalissa sellaisia onkin lähes 90% miehistä.

Vierailija
9/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En :D

Kehottaisin menee Venäjälle katsomaan, millaisessa kunnossa ne tiet on:)

Vierailija
10/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella pipipään kanssa.

Vierailija
11/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä veroilla kyllä tehdään muutakin kuin maksetaan tukia. Niillä ylläpidetään infrastruktuuria, maataloutta, yritykset saavat tukea, ylläpidetään terveydenhoitoa, päivähoitoa, koululaitosta ja jopa yliopistoa, armeijaa, poliisia, vankeinhoitolaitosta yms yms.

Ja en seurustelisi miehen kanssa, jolla ei ole näkemystä kokonaiauuksista, olisi kuin vähämielisen kanssa juttelisi.

Vierailija
12/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mieheni sanoo monenlaisia asioita ihan vaan provosoidakseen milloin ketäkin.

Vierailija
13/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ole koskaan pitänyt uhoajista. - Saaati sellaisista, jotka eivät kykene hahmottamaan sitä tosiasiaa, että kaikki ei ole kiinni vain kiinni omasta halusta tai tahdosta. 

Vierailija
14/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se tavallaan onkin. Mitä muuta kommunismi on kuin sitä että yksilöllä ei saa olla omaisuutta vaan kaikki on yhteiseksi hyväksi. Se ei silti tarkoita että täyden markkinataloudenkaan ideologiaa kannattaisi. On olemassa välimuotoja ja harvoin yleensäkään elämässä mikään ääripää tarkoittaa samaa kuin paras mahdollinen tilanne.

Vierailija
15/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70-luvulla tuo oli ihan normaalia eli perhe ja suku piti huolta, yhteiskunta tuli apuun vasta todellisessa kriisissä. Nyt kuka tahansa 18v täyttänyt voi muuttaa pois vanhempien luota ja yhteiskunta antaa noin 1200 e/kk asumiseen ja elämiseen.

Vierailija
16/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen yrittäjä.

Olen sairaanhoitaja ja yrittäjä valittaa maksavansa mun palkan.

En seurustele enkä seurustelisi.

Vierailija
17/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niillä veroilla kyllä tehdään muutakin kuin maksetaan tukia. Niillä ylläpidetään infrastruktuuria, maataloutta, yritykset saavat tukea, ylläpidetään terveydenhoitoa, päivähoitoa, koululaitosta ja jopa yliopistoa, armeijaa, poliisia, vankeinhoitolaitosta yms yms.

Ja en seurustelisi miehen kanssa, jolla ei ole näkemystä kokonaiauuksista, olisi kuin vähämielisen kanssa juttelisi.

No mieheni puolustukseksi on sanottava, että ei hän kyllä mikään vähämielinen ole. Kyseessä on hänen toiveensa siitä, mihin suuntaan yhteiskunnan olisi muututtava. Toki ymmärtää aika laajastikin nykystruktuurin, josta nyt ei noin vaan irrottauduta.

Vierailija
18/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oma mieheni sanoo monenlaisia asioita ihan vaan provosoidakseen milloin ketäkin.

Onko sun mies 15-vuotias?

Vierailija
19/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis käytä myöskään terveyskeskusta vaan menee aina yksityiselle. Maksaa lääkkeistään täyden hinnan ei ota vastaan kela korvausta. Ei käytä julkisia liikennevälineitä eikä myöskään valtion omistamia teitä. Ja kaikki muut vastaavat yhteiskunnan rahoittamat asiat päälle niin silloin voit sanoa ettei hän käytä tukia. Tuskimpa, pelkkä pihi nillittäjä mulle mulle mulle kaikki.

Vierailija
20/40 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ihmiset tekevät monta duunia että lapset saatais koulutettua ja vois pitää vakuutuksia sairauden varalta. Jos tulee syöpä niin talo myyntiin. Eläkeiän varallekin pitää säästää. Sen takia on vuodessa vain viikko lomaa.

Aikamoinen työvankila.

Eläköön sosiaalidemokratia!

Vaikka maksan toista tonnia kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi